DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Had je topic niet moeten sluitenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Geniet er van
Ik mag nog 2 uur wachten
wist ik veel dat ie al bijna vol was, ik kom net binnenquote:
Tsss... je komt hier al een tijdje toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
wist ik veel dat ie al bijna vol was, ik kom net binnen
ja maar ik had niet door toen ik vandaag binnenkwam dat ie al nagenoeg vol zatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tsss... je komt hier al een tijdje toch?.
quote:
Je zit zelf nagenoeg volquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:13 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ik had niet door toen ik vandaag binnenkwam dat ie al nagenoeg vol zat
Door de week AUB niet in weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan het een beetje afkoelen.
hoehoeoehhhhhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle friemelt met friemelaar...
Daarom juistquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
wist ik veel dat ie al bijna vol was, ik kom net binnen
's avonds mag bestquote:
Het maakt mij niet uit. Ik mag toch niet in de zon komen van mijn huidtherapeute. Ik moet nu een week of 2 uit de zon blijvenquote:
Goede periode er voorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik mag toch niet in de zon komen van mijn huidtherapeute. Ik moet nu een week of 2 uit de zon blijven.
Voortaan oordopjes meequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Vergeten dat t rammadan icm vrijdag isop de terugweg van de supermarkt (waar een grote moskee naast zit) was een heel leger kakelende pinguinvrouwtjes die om me heen liepen. Mn arme hersenpannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kost iedereen tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, echt he. Maarja, ik moet er wat voor over hebben om mooi te zijn.
Dag frie............ . .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef friemelaar het volgende:
oepsss batterij leeg .
Latersssssssssssssssss| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Vergeten dat t rammadan icm vrijdag isop de terugweg van de supermarkt (waar een grote moskee naast zit) was een heel leger kakelende pinguinvrouwtjes die om me heen liepen. Mn arme hersenpannetje
Ja, het gaat me sowieso tijd kosten. Duurt sowieso nog wel ff voor ik helemaal tevreden ben met mezelf denk ik. Maar ondertussen heb ik gelukkig een hoop lieve vriendinnen die me complimentjes gevenquote:
Doeidoeiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef friemelaar het volgende:
oepsss batterij leeg .
Latersssssssssssssssss
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
garage belde me net![]()
brandstofpomp naar de klote
1200quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Wat kost een vervangend exemplaar?
Dafuq da's minderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
garage belde me net![]()
ze doen me altijd aan schuifelende pinguins denkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pinguïn vrouwtjes, die kende ik nog niet. Wel Barbamama 's
damn das n duur geintje.. das je nieuwe auto toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1200![]()
dus nou is ie naar de dieselboer om te kijken of het goedkoper kan en of het ook daadwerkelijk de pomp is
Dat is wel erg veel. Doe dat dan maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1200![]()
dus nou is ie naar de dieselboer om te kijken of het goedkoper kan en of het ook daadwerkelijk de pomp is
Ik vind ze altijd zielig, lopen er geheid genoeg die er niet zo bij willen lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze doen me altijd aan schuifelende pinguins denkenvooral vrouwen uit somalie ect die zon doek in een kleur hebben die over al hun kleding gaat en die dan alleen het gezicht vrij laat.
Verder vind ik moslimvrouwtjes wel prima hoorbedoel t niet racistisch
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
garage belde me net![]()
Wel relaxt zulke vriendinnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het gaat me sowieso tijd kosten. Duurt sowieso nog wel ff voor ik helemaal tevreden ben met mezelf denk ik. Maar ondertussen heb ik gelukkig een hoop lieve vriendinnen die me complimentjes geven.
dat is bij elke geloofsgroep wel zo denk ik..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd zielig, lopen er geheid genoeg die er niet zo bij willen lopen
yupquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
damn das n duur geintje.. das je nieuwe auto toch?
dit is al met een ruilpompquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Doe dat dan maar.
En anders misschien een goede tweedehands pomp zien te vinden?
quote:
is dat iets wat je had kunnen zien voor je m kocht?quote:
mercedesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
WTF? Waarom is dat zo duur dan? Wat voor auto heb je?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat iets wat je had kunnen zien voor je m kocht?
revisiepomp voor een vectra deed 2 jaar geleden ook 4 cijfers hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mercedes![]()
en die ster op de motorkap is voor de rekeningen die krijgt
Hmm... kun je niet gewoon even naar de sloop rijden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mercedes![]()
en die ster op de motorkap is voor de rekeningen die krijgt
Nee, niemandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar niet op 1200 alleen voor de pomp
ik had bedragen voor een tweedehands of een boschpomp van een 400quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
revisiepomp voor een vectra deed 2 jaar geleden ook 4 cijfers hoor.
ik volg je niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had bedragen voor een tweedehands of een boschpomp van een 400
Ik denk het. Ik las vanmorgen nog een topic over brandstofpompen en daar ging het om bedragen van tussen de 60 en 130 euro.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef JJH het volgende:
Ben ik dan de enige die hier niet stijl van achterover slaat?
ik heb voor de hele auto minder betaaldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef JJH het volgende:
dat ze me hadden verteld dat een tweedehandspomp of een boschpomp zo rond de 400 lagquote:
hogedrukdieselpompen of eentje voor een benzinemotortje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik las vanmorgen nog een topic over brandstofpompen en daar ging het om bedragen van tussen de 60 en 130 euro.
das wel een verschil ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ze me hadden verteld dat een tweedehandspomp of een boschpomp zo rond de 400 lag
Blijkbaar, maar auto onderdelen zijn al duur dus bedragen verrassen mij niet direct.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef JJH het volgende:
Zondag alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, hé, ik lees net dat jullie binnenkort een meet hebben. Tof dat jullie zoiets organiseren.
maar dan heb je wel n patserbakquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar auto onderdelen zijn al duur dus bedragen verrassen mij niet direct.
Mercs zijn sowieso al duur in onderhoud.
Zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, hé, ik lees net dat jullie binnenkort een meet hebben. Tof dat jullie zoiets organiseren.
soms wel ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar auto onderdelen zijn al duur dus bedragen verrassen mij niet direct.
Mercs zijn sowieso al duur in onderhoud.
Klopt, zie genoeg gasten rondrijden die net hun rijbewijs hebben en dan een mercquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dan heb je wel n patserbak
hier in Rotterdam houden ze patsercontroles. Dan houden ze iedereen in n grote dure auto aan om ze door te lichten, of ze absurd veel cash bij zich hebben en of ze n goed verhaal hebben over hoe ze zon bak kunnen betalenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, zie genoeg gasten rondrijden die net hun rijbewijs hebben en dan een merc
Daar heb ik geen idee van hoor. Zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
hogedrukdieselpompen of eentje voor een benzinemotortje?
quote:
Ja, aan de ene kant had het me wel leuk geleken om te komen en jullie allemaal dan in het echt te zien.quote:
Perenijsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Pfffff.... buiten in relaxstoel met tablet en boek. Die harde leventje![]()
![]()
Dit roept om een perenijsje.
de een is het ander niet. Grote prijsverschillen ook dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van hoor. Zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.
Zullen bij ons ook wel gehouden worden, twijfel soms wel over sommigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier in Rotterdam houden ze patsercontroles. Dan houden ze iedereen in n grote dure auto aan om ze door te lichten, of ze absurd veel cash bij zich hebben en of ze n goed verhaal hebben over hoe ze zon bak kunnen betalenvaak jonge dealertjes ect
Wat heb je toch een slecht levenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik ken er ook genoeg niet hoor, en begin is altijd zo dat velen elkaar niet kennen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ja, aan de ene kant had het me wel leuk geleken om te komen en jullie allemaal dan in het echt te zien.
Maarja aan de andere kant vind ik het ook heel erg eng. Zo in m'n eentje tussen al die mensen die ik niet ken... Dan zie je mij de hele avond stil in een hoekje zitten denk ik.
Miniquote:
perenijsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Nee, dat is waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
de een is het ander niet. Grote prijsverschillen ook dus.
Ja maar het is gewoon eng enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ken er ook genoeg niet hoor, en begin is altijd zo dat velen elkaar niet kennen.
Zijn allemaal als onbekenden begonnen.
wij hebben choco coco ijsjes vanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
perenijs
die heb ik ook meegenomen met de boodschappen.
goed plan
Die harde werkleven met airco hier vroeg om een Calippo sinasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Aaawquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Er belde een vriendin of ik mee naar het strand wildeja! Maar toch niet
ik baal echt zo hard hequote:
Welnee, je wilt toch ook iets van de BBQ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ja, aan de ene kant had het me wel leuk geleken om te komen en jullie allemaal dan in het echt te zien.
Maarja aan de andere kant vind ik het ook heel erg eng. Zo in m'n eentje tussen al die mensen die ik niet ken... Dan zie je mij de hele avond stil in een hoekje zitten denk ik.
Dat doe je ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik baal echt zo hard hewil er t liefst de hele dag over mekkeren
Goed zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Er belde een vriendin of ik mee naar het strand wildeja! Maar toch niet
Oké en dat dan. Route van mijn plek naar de BBQ heen en weer lopen eens in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Welnee, je wilt toch ook iets van de BBQ?
Ik haak je wel pootjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké en dat dan. Route van mijn plek naar de BBQ heen en weer lopen eens in de zoveel tijd.
Whahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik haak je wel pootje
Dan dwing ik je wel tot een gesprek
Goed geregeldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh yeah, ik hoort dat mijn vriend in zn eentje onze mega afwas aan het doen is
* Solique gooit mini in de zeequote:
Je gaat n Bikinibroek verkennenquote:
Dat, of geriatrische anti-lek broekjes?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Solique het volgende:
WEEKEND
Tijd om de weg onveilig te maken![]()
grafitti mag nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Muck het volgende:
![]()
Ik heb gereageerd op een huis!
Meteen
tuin
* Barreltje wil ook een huis met een tuinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Muck het volgende:
![]()
Ik heb gereageerd op een huis!
Meteen
tuin
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil ook een huis met een tuin
V checkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil ook een huis met een tuin
Xquote:
V checkquote:
Welkom in mijn weekend!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Solique het volgende:
WEEKEND
Tijd om de weg onveilig te maken![]()
Ze heeft haar reactie op een huis gekliederdquote:
+1quote:
Dat lees ik zo niet, maar goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft haar reactie op een huis gekliederd
Tous chez Chatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom in mijn weekend!![]()
En de rest ook! Plek zat voor iedereen.
Alleen in mijn weekend he.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ben aan de laatste shift bezig. Morgen inluiden.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
ik vind het prima.![]()
Jammer van zondag though.
hele dag wel geloof ik. Maar het trekt gewoon om de toko van gf heen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ohw bomber![]()
hopelijk pas later op de avond
Jouw weekenden mogen vakerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom in mijn weekend!![]()
En de rest ook! Plek zat voor iedereen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
hele dag wel geloof ik. Maar het trekt gewoon om de toko van gf heen.
vanaf 12 uur 78% kans op regenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ohw bomber![]()
hopelijk pas later op de avond
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf 12 uur 78% kans op regen![]()
maar gelukkig heb ik daar al een oplossing voor
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]en anders zetten we de BBQ gewoon in de rookruimte
Was dat niet je snelheid ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:17 schreef Koen66 het volgende:
Thermometer gaf paar keer 35 graden aan onderweg, lang leve de airco
quote:
quote:
quote:
Zou er wel eens iemand dronken worden van Radler?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Alcoholist
Oja, ik moet nog door die Radlers heen
*blikje pakt
Eerder misselijk denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er wel eens iemand dronken worden van Radler?
2.5 zou ik denken, 2% vs 5%quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:17 schreef friemelaar het volgende:
Als je van 1 flesje bier dronken wordt, hoeveel radlers heb je dan daar voor nodig ?
Hmmm, dan zal ik me beperken tot 2 danquote:
Rumcolaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmm, dan zal ik me beperken tot 2 dan![]()
beter nog, laat maar, cola is voor mij sterk genoeg
Hmmm, alleen als jij zelf het licht mee uit doet als je weggaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Waarom wil jij altijd wat in je alcohol?quote:
Ok...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd wat in je alcohol?
Om te ontsmettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd wat in je alcohol?
Wodkaquote:
Mwah, gaat wel. Niet helemaal m'n favoriet...quote:
Voor jou enkel alcohol als het naar limonade smaakt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel. Niet helemaal m'n favoriet...
Wodka met Red Bull
Nee hoor, rum en wiskey vind ik lekker te doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Voor jou enkel alcohol als het naar limonade smaakt?
Tomboooooooooquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Zoooo wasmachine aangesloten dus ik kan weer wassen
Ola![]()
beetje warm en ik moet/wil nog veel doenquote:
Dat wordt baantjes trekken in je eigen bed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nog op balkon... maar het zal wel een broeierige nacht worden dan.
Ik heb het dekbed al van mijn bed afgegooidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt baantjes trekken in je eigen bed.
Lag dat er nog op dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het dekbed al van mijn bed afgegooid.
Ikke nuquote:
Ik vind speelgoed leuker dan wijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ikke nugeen uk. wel een speelgoed ontploffing en wijn.. veel wijn
ik heb geen speelgoed auto's hoorquote:
Ieder zijn/haar dingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geen speelgoed auto's hoor
vooral boekjes en puzzels
hey friemelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Knetterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Net de koters in bed gelegd, nu weer lekker in de tuin 'uitwaaien'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
beetje warm en ik moet/wil nog veel doen
En daar?
Ja, beroerd slapen, kom maar opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nog op balkon... maar het zal wel een broeierige nacht worden dan.
Ken dat, kijk nu wel een film voor het eerstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef D. het volgende:
Honderden films die ik nog nooit gezien heb, en ik zit er eentje te kijken die ik wel al gezien heb
Hoe lang gaat die neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef friemelaar het volgende:
pesssst batterij weer bijna leeg pffffffffffffffff
Het zal ik eens niet zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag het en ik dacht wie gaat er op reageren
lekker! Ik kruip maar eens onder op de wol, trusten allenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net de koters in bed gelegd, nu weer lekker in de tuin 'uitwaaien'
Zwem zequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lekker! Ik kruip maar eens onder op de wol, trusten allen
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lekker! Ik kruip maar eens onder op de wol, trusten allen
Hier ook.quote:
Ik heb nog zo'n 5 weken, én 2 weken kerstvakantie van atvquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb nog genoeg uren iig. Maar ik wil sowieso na de halve marathon vakantie opnemen. Waarschijnlijk ga ik dan ook weg, wil me binnenkort verdiepen in wat reismogelijkheden (Ik denk aan Oostenrijk, Zwitsterland, of Ierland)
succesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker
ik ga verder met nagels lakken
quote:
Je jan niet alles hebben D.quote:
janquote:
Kijk eens in de OPquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ik ga in de auto zitten dit weekendquote:
gf, dit weet jij vastquote:
In de OP kijken is geen leuk planquote:
Lekker bakkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga in de auto zitten dit weekend
dus taxi komt alleen binnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga in de auto zitten dit weekend
gratisch saunaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de OP kijken is geen leuk plan
[..]
Lekker bakken
dat kanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gf, dit weet jij vast
als wij naar jou rijden.. komen we dan langs nijmegen?
BBQ en en morgen naar een tuinbeursjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ja.. hmm dan taxi zover krijgen dat hij omrijdtquote:
zover om is het nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. hmm dan taxi zover krijgen dat hij omrijdt
goeie vriend van me heeft net gehoord dat een goeie vriendin van hem in het vliegtuig zat.
ik wil persoonlijk een knuffel geven aan hem
wie spelfouten vindt mag ze houdenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goeie vriend van me heeft net gehoord dat een goeie vriendin van hem in het vliegtuig zat.
dat is geen splevautquote:
whatever, je mag hem houdenquote:
Oh daarom post jij bijna nooit vautloozquote:
Tuinbeursje?quote:
een van de jongens die mijn vriend roeitraining heeft gegeven is ook omgekomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De beste bbq die ik tot nu toe heb gehad was bij Trev met Dr. Fleeshquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuinbeursje?
BBQ met goed vleesch of zwart?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh daarom post jij bijna nooit vautlooz
Ja, met die 192 heb je dat al heel snelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de jongens die mijn vriend roeitraining heeft gegeven is ook omgekomen![]()
Op zich helemaal niet gek dat je op een of andere manier een band hebt met een van de slachtoffers. . Het zijn er ook zoveel
Het NL dodental was nog maar eens omhoog gegaan net.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de jongens die mijn vriend roeitraining heeft gegeven is ook omgekomen![]()
Op zich helemaal niet gek dat je op een of andere manier een band hebt met een van de slachtoffers. . Het zijn er ook zoveel
Fles kan bbqen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De beste bbq die ik tot nu toe heb gehad was bij Trev met Dr. Fleesh![]()
Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuinbeursje?
BBQ met goed vleesch of zwart?
192 al damnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, met die 192 heb je dat al heel snel![]()
![]()
![]()
Klopt, van de vier Jane/Joe Doe's bleken er drie nog een Nederlands paspoort te hebben, waarvan er één ook het Amerikaanse bezat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het NL dodental was nog maar eens omhoog gegaan net.
idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat is het definitieve aantal,zoals het er nu voorstaatquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen wagen. Het scheelt dat mijn slaapkamer weinig zon pakt, dus het is zo'n beetje de koelste kamer in huis nu.
Trustequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen wagen. Het scheelt dat mijn slaapkamer weinig zon pakt, dus het is zo'n beetje de koelste kamer in huis nu.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
*zet m op 2quote:
ben je stapelgek op mijquote:
sinds wanneer heet jij Suzanne ??quote:
Sorry, wat zeg je, Ik hoor je niet goed, de muziek staat hardquote:
quote:
dus doe nou maar spannend enzo danquote:
*knoopje van blouse opendoet*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus doe nou maar spannend enzo dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*knoopje van blouse opendoet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannendSame shit, different day
SC hopper present
quote:
Nee joh, knetter heeft nog plekjes zat vrij.quote:
Voor mij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, knetter heeft nog plekjes zat vrij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*knoopje van blouse opendoet** Knetterkrankjorum zit met blozende wangen te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoelde meer in de trant van dat ik roddels kon vergarendirrrty girl !
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum zit met blozende wangen te kijken
en ze dan zondag verspreidenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duhhhquote:
rode verf, tomatenshit allesquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rode verf, tomatenshit alles
ik bleef ff hangen omdat ik seks zagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rode verf, tomatenshit alles
Uhuhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Trust!quote:
Goede reis!quote:
Ik hoop hetquote:
oepsie.........quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef D. het volgende:
Ik wilde vanmiddag even met de tondeuse over mijn hoofd, 'sprong' ie halverwege per ongeluk op de kortste stand
is me nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik dus gelijk hoe dat eruit ziet, want dat vroeg ik me af
3mmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is me nog nooit gebeurd.
helemaal kaal nu?
quote:
oww ik doe meestal bovenop 5 mm, achter en zijkant 3mmquote:
Doe je dat zelf?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
oww ik doe meestal bovenop 5 mm, achter en zijkant 3mm
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef D. het volgende:
Ik wilde vanmiddag even met de tondeuse over mijn hoofd, 'sprong' ie halverwege per ongeluk op de kortste stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |