ik had bedragen voor een tweedehands of een boschpomp van een 400quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
revisiepomp voor een vectra deed 2 jaar geleden ook 4 cijfers hoor.
ik volg je niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had bedragen voor een tweedehands of een boschpomp van een 400
Ik denk het. Ik las vanmorgen nog een topic over brandstofpompen en daar ging het om bedragen van tussen de 60 en 130 euro.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef JJH het volgende:
Ben ik dan de enige die hier niet stijl van achterover slaat?
ik heb voor de hele auto minder betaaldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef JJH het volgende:
dat ze me hadden verteld dat een tweedehandspomp of een boschpomp zo rond de 400 lagquote:
hogedrukdieselpompen of eentje voor een benzinemotortje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik las vanmorgen nog een topic over brandstofpompen en daar ging het om bedragen van tussen de 60 en 130 euro.
das wel een verschil ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ze me hadden verteld dat een tweedehandspomp of een boschpomp zo rond de 400 lag
Blijkbaar, maar auto onderdelen zijn al duur dus bedragen verrassen mij niet direct.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:45 schreef JJH het volgende:
Zondag alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, hé, ik lees net dat jullie binnenkort een meet hebben. Tof dat jullie zoiets organiseren.
maar dan heb je wel n patserbakquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar auto onderdelen zijn al duur dus bedragen verrassen mij niet direct.
Mercs zijn sowieso al duur in onderhoud.
Zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, hé, ik lees net dat jullie binnenkort een meet hebben. Tof dat jullie zoiets organiseren.
soms wel ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar auto onderdelen zijn al duur dus bedragen verrassen mij niet direct.
Mercs zijn sowieso al duur in onderhoud.
Klopt, zie genoeg gasten rondrijden die net hun rijbewijs hebben en dan een mercquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dan heb je wel n patserbak
hier in Rotterdam houden ze patsercontroles. Dan houden ze iedereen in n grote dure auto aan om ze door te lichten, of ze absurd veel cash bij zich hebben en of ze n goed verhaal hebben over hoe ze zon bak kunnen betalenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, zie genoeg gasten rondrijden die net hun rijbewijs hebben en dan een merc
Daar heb ik geen idee van hoor. Zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
hogedrukdieselpompen of eentje voor een benzinemotortje?
quote:
Ja, aan de ene kant had het me wel leuk geleken om te komen en jullie allemaal dan in het echt te zien.quote:
Perenijsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Pfffff.... buiten in relaxstoel met tablet en boek. Die harde leventje![]()
![]()
Dit roept om een perenijsje.
de een is het ander niet. Grote prijsverschillen ook dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van hoor. Zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.
Zullen bij ons ook wel gehouden worden, twijfel soms wel over sommigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier in Rotterdam houden ze patsercontroles. Dan houden ze iedereen in n grote dure auto aan om ze door te lichten, of ze absurd veel cash bij zich hebben en of ze n goed verhaal hebben over hoe ze zon bak kunnen betalenvaak jonge dealertjes ect
Wat heb je toch een slecht levenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik ken er ook genoeg niet hoor, en begin is altijd zo dat velen elkaar niet kennen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ja, aan de ene kant had het me wel leuk geleken om te komen en jullie allemaal dan in het echt te zien.
Maarja aan de andere kant vind ik het ook heel erg eng. Zo in m'n eentje tussen al die mensen die ik niet ken... Dan zie je mij de hele avond stil in een hoekje zitten denk ik.
Miniquote:
perenijsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Nee, dat is waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
de een is het ander niet. Grote prijsverschillen ook dus.
Ja maar het is gewoon eng enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ken er ook genoeg niet hoor, en begin is altijd zo dat velen elkaar niet kennen.
Zijn allemaal als onbekenden begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |