wij hebben choco coco ijsjes vanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
perenijs
die heb ik ook meegenomen met de boodschappen.
goed plan
Die harde werkleven met airco hier vroeg om een Calippo sinasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Pfffff.... buiten in relaxstoel met tablet en boek. Die harde leventje![]()
![]()
Dit roept om een perenijsje.
Aaawquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Er belde een vriendin of ik mee naar het strand wildeja! Maar toch niet
ik baal echt zo hard hequote:
Welnee, je wilt toch ook iets van de BBQ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ja, aan de ene kant had het me wel leuk geleken om te komen en jullie allemaal dan in het echt te zien.
Maarja aan de andere kant vind ik het ook heel erg eng. Zo in m'n eentje tussen al die mensen die ik niet ken... Dan zie je mij de hele avond stil in een hoekje zitten denk ik.
Dat doe je ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik baal echt zo hard hewil er t liefst de hele dag over mekkeren
Goed zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Er belde een vriendin of ik mee naar het strand wildeja! Maar toch niet
Oké en dat dan. Route van mijn plek naar de BBQ heen en weer lopen eens in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Welnee, je wilt toch ook iets van de BBQ?
Ik haak je wel pootjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké en dat dan. Route van mijn plek naar de BBQ heen en weer lopen eens in de zoveel tijd.
Whahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik haak je wel pootje
Dan dwing ik je wel tot een gesprek
Goed geregeldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh yeah, ik hoort dat mijn vriend in zn eentje onze mega afwas aan het doen is
* Solique gooit mini in de zeequote:
Je gaat n Bikinibroek verkennenquote:
Dat, of geriatrische anti-lek broekjes?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Solique het volgende:
WEEKEND
Tijd om de weg onveilig te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |