succesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker
ik ga verder met nagels lakken
quote:
Je jan niet alles hebben D.quote:
janquote:
Kijk eens in de OPquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ik ga in de auto zitten dit weekendquote:
gf, dit weet jij vastquote:
In de OP kijken is geen leuk planquote:
Lekker bakkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga in de auto zitten dit weekend
dus taxi komt alleen binnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga in de auto zitten dit weekend
gratisch saunaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de OP kijken is geen leuk plan
[..]
Lekker bakken
dat kanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gf, dit weet jij vast
als wij naar jou rijden.. komen we dan langs nijmegen?
BBQ en en morgen naar een tuinbeursjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ja.. hmm dan taxi zover krijgen dat hij omrijdtquote:
zover om is het nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. hmm dan taxi zover krijgen dat hij omrijdt
goeie vriend van me heeft net gehoord dat een goeie vriendin van hem in het vliegtuig zat.
ik wil persoonlijk een knuffel geven aan hem
wie spelfouten vindt mag ze houdenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goeie vriend van me heeft net gehoord dat een goeie vriendin van hem in het vliegtuig zat.
dat is geen splevautquote:
whatever, je mag hem houdenquote:
Oh daarom post jij bijna nooit vautloozquote:
Tuinbeursje?quote:
een van de jongens die mijn vriend roeitraining heeft gegeven is ook omgekomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De beste bbq die ik tot nu toe heb gehad was bij Trev met Dr. Fleeshquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuinbeursje?
BBQ met goed vleesch of zwart?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh daarom post jij bijna nooit vautlooz
Ja, met die 192 heb je dat al heel snelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de jongens die mijn vriend roeitraining heeft gegeven is ook omgekomen![]()
Op zich helemaal niet gek dat je op een of andere manier een band hebt met een van de slachtoffers. . Het zijn er ook zoveel
Het NL dodental was nog maar eens omhoog gegaan net.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de jongens die mijn vriend roeitraining heeft gegeven is ook omgekomen![]()
Op zich helemaal niet gek dat je op een of andere manier een band hebt met een van de slachtoffers. . Het zijn er ook zoveel
Fles kan bbqen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De beste bbq die ik tot nu toe heb gehad was bij Trev met Dr. Fleesh![]()
Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuinbeursje?
BBQ met goed vleesch of zwart?
192 al damnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, met die 192 heb je dat al heel snel![]()
![]()
![]()
Klopt, van de vier Jane/Joe Doe's bleken er drie nog een Nederlands paspoort te hebben, waarvan er één ook het Amerikaanse bezat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het NL dodental was nog maar eens omhoog gegaan net.
idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat is het definitieve aantal,zoals het er nu voorstaatquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen wagen. Het scheelt dat mijn slaapkamer weinig zon pakt, dus het is zo'n beetje de koelste kamer in huis nu.
Trustequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen wagen. Het scheelt dat mijn slaapkamer weinig zon pakt, dus het is zo'n beetje de koelste kamer in huis nu.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
*zet m op 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |