Door te denken dat dit allemaal 1 groot toeval is zet je jezelf even goed voor lul.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh sick burn. Eerst geloofde je de staatstvpropaganda dat het de Oekraiense luchtmacht was, en toen dat bullshit bleek ben je overtuigd van het volgende livejournal nieuwtje, met nog verstrekkendere gevolgen. Houd toch op met jezelf zo voor lul te zetten man.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Inaithnir het volgende:
Mensen, als twee internationale instellingen die specifiek ingesteld zijn om vluchtveiligheid te waarborgen aangeven dat het veilig is om daar te vliegen, kun je de luchtvaartmaatschappij toch niets meer verwijten? Of ligt dat nu aan mij...
Amerika en de waarheidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Yaaar het volgende:
Oke, Amerikaanse veiligheidsdienst zegt dus dat het door een Russische aanval is geweest.
Dan is het toch gewoon waar of nietv
Jij bent niet goed man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er was een noflyzone tot 31.000 voet, de luchtvaartmaatschappij koos ervoor om in hetzelfde gebied waar 2 weken ervoor al 2 vliegtuigen uit de lucht geschoten waren, te gaan vliegen en dacht dat het veilig genoeg was om 2000 voet hoger te vliegen. Qantas en anderen waren verstandiger; die meden het hele gebied.
Verwijtbaar zijn de keuzes van Malaysia Airlines (en KLM in dit geval) zeker. Zeer zeker. Het had "makkelijk" voorkomen kunnen worden.
Ik snap het ook gewoon niet, mocht het totale waarheid zijn dat de Russen/Seperatisten (wat letterlijk gezien ook gewoon Russen zijn) niks gedaan hebben dan gebruikt je naar mijn mening toch iets diplomatiekere taal. Dit is wel erg matigquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Yaaar het volgende:
Oke, Amerikaanse veiligheidsdienst zegt dus dat het door een Russische aanval is geweest.
Dan is het toch gewoon waar of nietv
maar dan zou je meer verbranding verwachten.. omdat dan ook de tanks goed geraakt zouden zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Als de missile het vliegtuig echt volop raakte en het niet een proximity explosion was dan waren de meeste mensen wel buiten bewustzijn.
Dat ligt niet aan jou. Maar jij bent dan ook niet:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Inaithnir het volgende:
Mensen, als twee internationale instellingen die specifiek ingesteld zijn om vluchtveiligheid te waarborgen aangeven dat het veilig is om daar te vliegen, kun je de luchtvaartmaatschappij toch niets meer verwijten? Of ligt dat nu aan mij...
Ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:07 schreef theavenger_ep het volgende:
Af en toe heeft de wereldpolitiek iets nodig om in actie te komen en dat wordt dan gecreëerd.
Ontploffende bussen zie je ook alleen in Israel als het de israelsische politiek goed uitkomt.
Wat zijn nu die 180 NL doden tegen die 100derden doden en duizenden gewonden in GAZA. Vinden Rutte en Timmernmans toch ook niet erg. Want dat komt politiek niet uit.
Vraag is nu of die 2000ft ze had kunnen redden tegen zo'n rakket?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef zaid het volgende:
dit nog niet gepost?? lijkt me belangrijk
MH17 filed a flight plan requesting to fly at 35,000ft through Ukrainian airspace, but was instructed by Ukrainian air traffic control to fly at 33,000ft, the statement adds.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28360784
dan ligt de staart niet op 10km van de rest van de spullen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, deze. Daarop zie je het vliegtuig dalen met een brandende staart.
Dat gesloten luchtruim markeert niet de grens tussen veilig en onveilig, daar zit al een marge in uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er was een noflyzone tot 31.000 voet, de luchtvaartmaatschappij koos ervoor om in hetzelfde gebied waar 2 weken ervoor al 2 vliegtuigen uit de lucht geschoten waren, te gaan vliegen en dacht dat het veilig genoeg was om 2000 voet hoger te vliegen. Qantas en anderen waren verstandiger; die meden het hele gebied.
Verwijtbaar zijn de keuzes van Malaysia Airlines (en KLM in dit geval) zeker. Zeer zeker. Het had "makkelijk" voorkomen kunnen worden.
Tijdelijke werkonderbreking voor zoiets? Zou wel in me opkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik weet dat die Tweets er stonden, ik geef enkel aan dat als hij echt een luchtverkeersleider aan het werk was hij niet de tijd had om te Twitteren.
YESquote:
Inhoud?quote:
Als de tanks zijn geraakt dan komt er een explosie en is de verbranding snel voorbij door het lage zuurstofgehalte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
maar dan zou je meer verbranding verwachten.. omdat dan ook de tanks goed geraakt zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |