abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142443902
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Nee, die hebben geen verantwoordleijkheid, het luchtruim was gewoon veilig verklaard. Als je wilt wijzen in die richting dan moet je wijzen naar de toezichthouder.
Zowel de US als de EU riepen al een tijdje dat het linke boel daar was. Het luchtruim, that is.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:00:39 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_142443914
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef doge het volgende:

[..]

En toch heb je telkens niks nuttigs of zinvols te melden
Oh sick burn. Eerst geloofde je de staatstvpropaganda dat het de Oekraiense luchtmacht was, en toen dat bullshit bleek ben je overtuigd van het volgende livejournal nieuwtje, met nog verstrekkendere gevolgen. Houd toch op met jezelf zo voor lul te zetten man.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_142443915
Volgens mij kun je nergens meer vliegen als de aanwezigheid van actieve luchtverdediging een criterium is om dat niet te doen.
pi_142443918
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef Nober het volgende:
Sporza gaat Nederlandse wielrenners vragen over deze ramp en hoe moeilijk het is want vandaag is er gewoon weer een etappe.
Denk dat de warmte ze meer dwars zit.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:00:45 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142443922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:59 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Het zijn opstandelingen, wat verwacht je? Dit is echt geen commando-eenheid of zo
Als ze al de schuldige zijn. Dat staat nog niet vast.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_142443927
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hij was ook degene die die tweets postte over het Ukrainian leger en de straaljagers. Weet niet wat het is met die man. Zegt een luchtverkeersleider in Oekraïne te zijn. Of op een militair vliegveld ofzo.
Ik weet niet of je een beetje bekend bent met het werk van een luchtverkeersleider maar ik kan je vertellen dat die mensen geen tijd hebben om tijdens het werk ook maar 1 letter te Twitteren.
pi_142443929
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel opmerkelijk dat KLM dat toch wel bekend stond als ons nationale trots, het rendement belangrijker vind, dan de veiligheid van zijn passagiers. Leuk verhuld in de woorden het was veilig, maar de waarheid is dat deze club te gierig is om een paar euro extra uit te geven bij riskante vluchtroutes terwijl een kwart van het totaal aan vliegmaatschappijen dit wel gewoon doet.
Die andere vliegmaatschappijen vliegen anders wel gewoon over Irak, Iran, Afghanistan en Pakistan. Je kan gewoon niet fatsoenlijk die kant op vliegen zonder over conflictgebieden te vliegen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:00:55 #233
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_142443931
quote:
Ik vind het eigenlijk wel opmerkelijk dat KLM dat toch wel bekend stond als ons nationale trots, het rendement belangrijker vind, dan de veiligheid van zijn passagiers. Leuk verhuld in de woorden het was veilig, maar de waarheid is dat deze club te gierig is om een paar euro extra uit te geven bij riskante vluchtroutes terwijl een kwart van het totaal aan vliegmaatschappijen dit wel gewoon doet.
Ga weg man :{ Wat een onzinnige reactie :')
pi_142443933
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:01:18 #235
54408 Parzival
Where it happens
pi_142443944
staart 10km verderop.. zegt men.. (NOS).. dan zou de inslag dus idd achterin het vliegtuig zijn geweest.. en dat is slecht nieuws.. want dan is de kans dat je langer bij bewustzijn blijft een stuk groter..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142443951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n bullshit. :')

Dat zoeken naar privégegevens heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Al kan ik de nieuwsgierigheid van mensen wel begrijpen.

Daarom dat mijn Facebookprofiel inderdaad is beveiligd zodat deze alleen voor vrienden en familie zichtbaar is.
True. Het is wel heel onwerkelijk om nog blije berichten te lezen dat iemand op vakantie gaat terwijl die nu is overleden..dat is het denk vooral wat mensen daar zoeken.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:01:33 #237
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_142443956
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naja bij mij vliegen ook wel eens vliegtuigen over met stormweer, als ik goed kijk kan ik de maatschappijen herkennen. maar zal dan wel wat lager zijn dan 10 km hoogte maar dan neem ik aan dat er toch een of andere radar op die raketmachine zit, just too make sure je ook de goeie neerhaalt?
Ja, maar daar heb je wel verstand voor nodig. Het zijn 3 a 4 voertuigen per raketsysteem. Een vliegtuig die vliegt op 10km hoogte , daarvan kun je niet duidelijk zien wat voor vliegtuig het is, laat staan de kleuren als hij precies boven je vliegt. Dit vliegtuig was heel wss in een schuine lijn zo'n 30km van het vliegtuig, dan zie je helemaal niet wat voor vliegtuig het is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_142443959
Geen Franse slachtoffers volgens Hollande - bfm tv
Hallo
pi_142443962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:59 schreef Parzival het volgende:

[..]

terwijl 90% van de passagiers die denken.. die 10 euro korting bij maatschappij Y die er wel overheen vliegen terwijl iedereen zegt dat t allemaal ok is verliezen?
Ja maar het punt is, KLM is geen Easyjet, dus je betaald al de volle pond. Bij Easyjet zou ik het kunnen verwachten, niet bij KLM.
pi_142443965
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Parzival het volgende:
staart 10km verderop.. zegt men.. (NOS).. dan zou de inslag dus idd achterin het vliegtuig zijn geweest.. en dat is slecht nieuws.. want dan is de kans dat je langer bij bewustzijn blijft een stuk groter..
Was dat met die staartfie?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142443969
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Was een fake account.
Toch bracht het juiste informatie die nog helemaal niet bekend was, en dan niet vage zaken maar gewoon keiharde cijfers. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:02:17 #242
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142443984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

True. Het is wel heel onwerkelijk om nog blije berichten te lezen dat iemand op vakantie gaat terwijl die nu is overleden..dat is het denk vooral wat mensen daar zoeken.
Naar trekje van mensen zeker als je geen familie bent. Ik zoek dat allemaal niet op maar lijkt wel een sport voor sommige mensen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_142443989
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een beetje bekend bent met het werk van een luchtverkeersleider maar ik kan je vertellen dat die mensen geen tijd hebben om tijdens het werk ook maar 1 letter te Twitteren.
Kan de link nu niet meer vinden, maar daar stonden die tweets. Als je zou weten dat de shit belazerd wordt ga je misschien wel iets doen, je weet het niet. Zijn laatste tweet was iets over het afpakken van telefoons ofzo. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:02:37 #244
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142443993
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Die andere vliegmaatschappijen vliegen anders wel gewoon over Irak, Iran, Afghanistan en Pakistan. Je kan gewoon niet fatsoenlijk die kant op vliegen zonder over conflictgebieden te vliegen.
Dit. Er zal weinig overblijven. Waar zijn er geen brandhaarden in de wereld waar idioten met wapentuig spelen geleverd door het westen of Rusland
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142443995
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ja maar het punt is, KLM is geen Easyjet, dus je betaald al de volle pond. Bij Easyjet zou ik het kunnen verwachten, niet bij KLM.
Veiligheid in de luchtvaart is nooit onderwerp bij het drukken van kosten.
pi_142443999
quote:
En dan blijkt dat omvliegen helemaal niet zoveel meer kost.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:03:10 #247
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_142444014
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Was dat met die staartfie?
Staartfie?

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_142444015
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ga weg man :{ Wat een onzinnige reactie :')
Ik lees die verontwaardigde reacties nu al een aantal malen op de post van MakkieR, maar hij heeft toch gewoon grotendeels gelijk? Zeker aangezien een kwart van de vliegmaatschappijen schijnbaar wel al hadden besloten andere routes te volgen.

Het was dus gewoon een afweging die is gemaakt. Een verkeerde afweging, bleek achteraf.

Kritiek op deze - in alle facetten van ons leven doorgedrongen - kapitalistische instelling is not done ofzo? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142444029
Als de staart zou zijn geraakt zou de gezagsvoerder toch wel contact hebben opgenomen?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:04:05 #250
54408 Parzival
Where it happens
pi_142444038
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Staartfie?

[ afbeelding ]
ziet er meer afgerukt (G krachten) uit.. erg ribbelig
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')