3x: Watersnoodsramp, Harmelen en Wilhelminaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nationale Rouw is maar 1 keer gebruikt sinds WWII: de dood van Wilhelmina. Sindsdien wordt het niet meer gebruikt om niet op de rechten van mensen te stappen of zoiets (wikipedia)
Ik vraag me serieus af wat de FBI daar te zoeken heeft. Aangezien figuren zoals H. Clinton al meteen roepen dat het de schuld van Putin is en dat er maar gelijk strengere sancties voor Rusland moet gaan gelden, lijkt het mij niet echt een onbevooroordeeld bezoekje van deze FBI.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef Nibb-it het volgende:
MOSCOW, July 18 (RIA Novosti) – Investigators from the US Federal Bureau of Investigation (FBI) and the National Transportation Safety Board (NTSB) will travel to the crash site of the Malaysia Airlines Boeing 777 in eastern Ukraine, ABC News reported, citing a senior official in the US administration.
Maar toch, 280 NL doden ofzoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat bleek later dan ook de schuld van de KLM piloot..
En MH een zeer populaire maatschappij is onder NL en mensen het hele jaar op reis gaan en gebruik maken van deze vlucht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was wel een vreemde uitspraak ja... terwijl zoveel mensen juist nu naar Azie op vakantie gaan aangezien de zomervakantie is begonnen
Dan moet je je profiel maar beveiligen zodat alleen vrienden erop kunnen komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:52 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen de facebook zoeken zeker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_rouw_in_Nederland volgens dit alleen de dood van Wilhelmina, de rest was officieusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
3x: Watersnoodsramp, Harmelen en Wilhelmina
Hoort bij het spelletje. Juist omdat de Russen in die regio actief zijn. Verder zit daar veel expertise.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat de FBI daar te zoeken heeft. Aangezien figuren zoals H. Clinton al meteen roepen dat het de schuld van Putin is en dat er maar gelijk strengere sancties voor Rusland moet gaan gelden, lijkt het mij niet echt een onbevooroordeeld bezoekje van deze FBI.
Gezien de no flyzone en de spanningen, de beslissingen van de andere airlines het gebied te mijden en de dubieuze staat van dienst sinds 8 maart 2014 vind ik Malaysia Airlines zeker wel voor een groot deel medeverantwoordlijk voor dit drama.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:44 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Straks proberen ze de airliner nog voor een deel de schuld te geven...
SPOILER: Naam/link in spoilertagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén van de namen op de slachtofferlijst. Het profiel is 4 uur geleden aangemaakt![]()
nou dacht ik er 1 te herkennen uit dat filmpje van vanmorgen van het boarden..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moet je je profiel maar beveiligen zodat alleen vrienden erop kunnen komen
NTSB valt daaronder.. en die hebben de meeste expertise op dit gebiedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat de FBI daar te zoeken heeft. Aangezien figuren zoals H. Clinton al meteen roepen dat het de schuld van Putin is en dat er maar gelijk strengere sancties voor Rusland moet gaan gelden, lijkt het mij niet echt een onbevooroordeeld bezoekje van deze FBI.
Ik heb ook een muur met prikkels eromheen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n bullshit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet in hoe ze nog steeds niet weten wie die 4 mensen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze moeten namen van de passagierslijsten aan nationaliteiten koppelen, dat is blijkbaar niet zo makkelijk. Aldus |Gorter
Naja bij mij vliegen ook wel eens vliegtuigen over met stormweer, als ik goed kijk kan ik de maatschappijen herkennen. maar zal dan wel wat lager zijn dan 10 km hoogte maar dan neem ik aan dat er toch een of andere radar op die raketmachine zit, just too make sure je ook de goeie neerhaalt?quote:
Het luchtruim was niet afgesloten en als veilig bestempelt door de verantwoordelijke autoriteiten. Achteraf gezien is dat onterecht geweest, maar dat is niet de schuld van Malaysia Airlines.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezien de no flyzone en de spanningen, de beslissingen van de andere airlines het gebied te mijden en de dubieuze staat van dienst sinds 8 maart 2014 vind ik Malaysia Airlines zeker wel voor een groot deel medeverantwoordlijk voor dit drama.
Het had makkelijk voorkomen kunnen worden.
Sommige mensen willen dat liever, een ander de schuld geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het luchtruim was niet afgesloten en als veilig bestempelt door de verantwoordelijke autoriteiten. Achteraf gezien is dat onterecht geweest, maar dat is niet de schuld van Malaysia Airlines.
Hij was ook degene die die tweets postte over het Ukrainian leger en de straaljagers. Weet niet wat het is met die man. Zegt een luchtverkeersleider in Oekraïne te zijn. Of op een militair vliegveld ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:56 schreef Rivalo het volgende:
Waarom is het account @spainbuca gedelete die gistermiddag/avond al voor de NL persco die 173(die inmiddels als 189 is) aanwees?
Het systeem was waarschijnlijk niet compleet en ook niet gebruikt door mensen die er 100% verstand van hadden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naja bij mij vliegen ook wel eens vliegtuigen over met stormweer, als ik goed kijk kan ik de maatschappijen herkennen. maar zal dan wel wat lager zijn dan 10 km hoogte maar dan neem ik aan dat er toch een of andere radar op die raketmachine zit, just too make sure je ook de goeie neerhaalt?
En toch heb je telkens niks nuttigs of zinvols te meldenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk.
en ik lees uiteraard de telegraaf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |