Dat hakt er wel in, zeg maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat denk je als je 10 kilometer naar beneden stort in een brandend vliegtuig
Het is een defensieve verklaring. Je legt daarmee de schuld bij de ander.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ze zo koeltjes op elkaar reageren. Als je een verkeerd vliegtuig hebt neergeschoten dan doe je toch omygodjezus wat vreselijk. In plaats van koeltjes zeggen dat ze er dan maar niet moesten vliegen.
Hoezo? Als je net voor het vliegtuig de grond raakt even springt kom je toch in 1 stuk aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat denk je als je 10 kilometer naar beneden stort in een brandend vliegtuig
Klep dicht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aluhoedje? Gast, wat bezielt jou? Ik breng mijn medeleven en ben verbijsterd dat dit gebeurd is. Nu lijken de twee vechtende partijen in Oost-Oekraine elkaar te beschuldigen, wat is daar aluhoedje aan???
Ik heb ergere filmpjes gezien op het wereldwijde web.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina van Liveleak.com, bij Featured. Het filmpje met de titel Ukraine: *VERY GRAPHIC* MH17 crash site- charred bodies lie among burning debris
Maar je bent gewaarschuwd, het is vreselijk
Toch alleen als je in het water valt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hoezo? Als je net voor het vliegtuig de grond raakt even springt kom je toch in 1 stuk aan
Het valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb ergere filmpjes gezien op het wereldwijde web.
Misschien ben ik compleet afgestompt ofzo, ik weet het niet, maar het doet me weinig dat filmpje.
Het lichaam met de uitpuilende organen...eng niet, wel erg.quote:
*heeft spijt van klikken*quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
www.liveleak.com
Je ziet het meteen.
Sommigen konden niet eens een screenshot ervan zien laat staan het filmpje.quote:
Er is een no-fly zone afgekondigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef Igen het volgende:
Zo te zien op die flightradar-site vliegen nu echt alle langeafstandsvluchten helemaal om Oekraïne heen...
En die dan ook uit de lucht schietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef Snowballed het volgende:
Malasia airlines stelt vluchten voor nabestaanden beschikbaar naar oekraine..
Dat lijkt zo, huid is erg rekbaar, alles dat binnen in de huid zit is verpulverd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
klopt, maar sommige van die lichamen waren wel nog intact...
Watquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Wel sick, theorieën over dat dit MH-370 zou zijn.
Onthoofdingsfilmpjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb ergere filmpjes gezien op het wereldwijde web.
Misschien ben ik compleet afgestompt ofzo, ik weet het niet, maar het doet me weinig dat filmpje.
Die Nederlanders zijn niet goed bij hun hoofd. Die haten alles wat Nederlands isquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het bizarre is dat je zoveel reacties leest (o.a. op Twitter) van Nederlanders dat het niet goed is om het erg te vinden omdat er Nederlanders zijn omgekomen. Dus van twee kanten (zowel van Nederlandse als buitenlandse kant) mogen Nederlandse slachtoffers niet herdacht worden. Wat is dat voor idioot gedrag?
Goede grap ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alweer wat ouder maar dit ook..
[ afbeelding ]
Over heel Oekraïne?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er is een no-fly zone afgekondigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Lees eens de OP:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boards.4chan.org/p(...)-airlines-conspiracy
Ik weet het niet hoor, post het alleen.
Kwam CNN tijdje terug al mee jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:04 schreef Yaaar het volgende:
Bronnen binnen de Amerikaanse veiligheidsdiensten bevestigen dat vlucht MH17 van Malaysia Airlines is neergeschoten boven Oekraïne. Dat is gebeurd met een luchtdoelraket. Over de afkomst van de raket en de identiteit van de daders doen de veiligheidsdiensten echter nog geen mededelingen.
Het toestel met aan boord 283 passagiers en vijftien bemanningsleden was op weg van Amsterdam naar Kuala Lumpur. Het vloog boven Oost-Oekraïne op tien kilometer hoogte, toen het plotseling van de radar verdween. De Oekraïense overheid en pro-Russische separatisten beschuldigen elkaar ervan dat ze achter de aanslag zitten.
Of is t oud?
weinig van de wereld gezien blijkbaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Sommigen konden niet eens een screenshot ervan zien laat staan het filmpje.
die paspoorten zijn voor mij emotioneler dan van die lijken, meer vies ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al moeite om naar paspoorten en andere stille getuigen te kijken... laat staan lijken...
dat is een ander vliegtuigquote:
yeah surequote:
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=0e5_1405626203
Dat is wat anders. Bij zo'n crash als in dat filmpje liggen de brokstukken ook niet over 15 kilometer verspreid, lijkt me.quote:
Gozer, dat is een Amerikaans transportvliegtuig dat jaren geleden is neergestort na het opstijgen bij Bagdad.quote:
Het is een redelijk wanhopige propaganda-zet... eentje die toch aardig misluktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:05 schreef MaxMark het volgende:
Als je LifeNews zo kijkt, krijg je sterk het idee dat de Russen graag voor de "De Oekraïners dachten dat het het vliegtuig van Putin was"-theorie gaan.
Wat een onzin dit. Erg slechte trollpogingquote:
Tjah, lifenews is voor Putin wat Goebbels voor Hitler was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:05 schreef MaxMark het volgende:
Als je LifeNews zo kijkt, krijg je sterk het idee dat de Russen graag voor de "De Oekraïners dachten dat het het vliegtuig van Putin was"-theorie gaan.
nee is een afghanische vliegtuig die jaren geleden is neergestortquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, rot nu eens op. Dat is een C17 freighter, die is ergens anders neergestort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |