Dagboek /=/ nws-topic.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik was van plan om in de zomervakantie op vakantie te gaan. Locatie en datum/tijd stond niet vast, maar ik ben blij dat ik ervoor gekozen heb om niet te gaan, want er bestond een kans dat ik met deze vlucht was gereisd.
Goed bezig, drollenvanger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik was van plan om in de zomervakantie op vakantie te gaan. Locatie en datum/tijd stond niet vast, maar ik ben blij dat ik ervoor gekozen heb om niet te gaan, want er bestond een kans dat ik met deze vlucht was gereisd.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Nee, maar omdat ze zo koeltjes op elkaar reageren. Als je een verkeerd vliegtuig hebt neergeschoten dan doe je toch omygodjezus wat vreselijk. In plaats van koeltjes zeggen dat ze er dan maar niet moesten vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Tja, zeker weten doe je dat nooit.
Je weet dat er 2 vluchten heen, en 2 terug, gaan per dag? Voor die twee die neergestort zijn, zijn er een paar honderd die gewoon aangekomen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zat na te denken over de ironie van de Malaysia Airlines vloek. Lekker makkelijk als je zelfmoord wilt plegen: Boek een vlucht met Malaysia Airlines van of naar Kuala Lumpur.
wtf is aan de hand met al die lichamen, bij die 2e liggen al zijn organen verspreid en is er weinig meer over van zijn hoofd... fucked upquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
www.liveleak.com
Je ziet het meteen.
ik zou een lot kopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die mensen sporen sowieso niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ze zo koeltjes op elkaar reageren. Als je een verkeerd vliegtuig hebt neergeschoten dan doe je toch omygodjezus wat vreselijk. In plaats van koeltjes zeggen dat ze er dan maar niet moesten vliegen.
Mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Aluhoedje? Gast, wat bezielt jou? Ik breng mijn medeleven en ben verbijsterd dat dit gebeurd is. Nu lijken de twee vechtende partijen in Oost-Oekraine elkaar te beschuldigen, wat is daar aluhoedje aan???quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
Matador en z'n alu hoedje.
Net wat dit topic nodig had.
Wat denk je als je 10 kilometer naar beneden stort in een brandend vliegtuigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wtf is aan de hand met al die lichamen, bij die 2e liggen al zijn organen verspreid en is er weinig meer over van zijn hoofd... fucked up
Dacht je dat iedereen intact bleef? Het is een fucking vliegtuig crash man..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wtf is aan de hand met al die lichamen, bij die 2e liggen al zijn organen verspreid en is er weinig meer over van zijn hoofd... fucked up
Ze zijn niet van de trap gevallen he, 10km omlaag is een behoorlijke klapquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De markering very graphic op liveleak onderschatten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de nieuwsgierigen die op liveleak willen kijken, pas op.
De markering "VERY GRAPHIC" is nog zwak uitgedrukt
Ziet er best wazig uit zo ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh mijn god, een bijna dood ervaringquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heb idd nog veel ergere dingen gezien daarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef budvar het volgende:
[..]
De markering very graphic op liveleak onderschatten.![]()
Nog nooit eerder op die site geweest?
ja die hebben we nog niet gezien.quote:
Dat is een voorbode van Koos.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aluhoedje? Gast, wat bezielt jou? Ik breng mijn medeleven en ben verbijsterd dat dit gebeurd is. Nu lijken de twee vechtende partijen in Oost-Oekraine elkaar te beschuldigen, wat is daar aluhoedje aan???
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat denk je als je 10 kilometer naar beneden stort in een brandend vliegtuig
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Dacht je dat iedereen intact bleef? Het is een fucking vliegtuig crash man..
klopt, maar sommige van die lichamen waren wel nog intact...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:01 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ze zijn niet van de trap gevallen he, 10km omlaag is een behoorlijke klap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |