Maar zonder omweg?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hij zat in hetzelfde vliegtuig, één vlucht eerder, van Maleisie naar Amsterdam, zelfde route, maar dan enkele uren eerder
Ja dat was ook wel een typisch russische actie...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Kijktip:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)brief-uit-polen.html
Uitzending: http://www.npo.nl/tegenlicht/25-10-2010/VPRO_1142688
Ook hier waren de Russen vies bezig. De boel blokkeren, rookmachines inzetten voor die zogenaamde mist.
47 nationaliteiten zijn (nog) niet bekend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Als er Amerikanen aan boord zaten dan gaat de US niet stilzitten.
NOS neemt sowieso alles klakkeloos over van buitenlandse media.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Het vliegtuig op dat filmpje is niet het vliegtuig van vanmiddag. Slecht van CNN en de NOS.
Er wordt/werd uitgegaan van 23 Amerikanenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
47 nationaliteiten zijn (nog) niet bekend.
Gordon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef KingRadler het volgende:
weet iemand of er Bekende Nederlanders aan boord waren van het vliegtuig?
En als er geen Nederlanders bij zaten hadden we onze schouders opgehaald en overgegaan tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef tailfox het volgende:
Nogsteeds denk ik dat er iets aankomt. Misschien niet meteen een wereld oorlog. Maar oorlogen gaan komen. De NAVO kan niet alles 'goed' praten
Je roeptoetert maar wat. 'Een incident kan leiden tot een wereldoorlog'!quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
En als er geen Nederlanders bij zaten hadden we onze schouders opgehaald en overgegaan tot de orde van de dag.
Gezien er ook Duitsers, Fransen en Britten bij zitten, zal er vast wel iets binnen de EU gebeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
En als er geen Nederlanders bij zaten hadden we onze schouders opgehaald en overgegaan tot de orde van de dag.
FOK!kers kennen nou eenmaal iedereenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wil niet lomp zijn maar lijkt wel alsof half Fok wel iemand in dat vliegtuig had zitten
Hopelijk niemand uit V.S .quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grapje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Zojuist bekend geworden: malaysia airlines is failliet.
nou dit gebeurt niet vaak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wil niet lomp zijn maar lijkt wel alsof half Fok wel iemand in dat vliegtuig had zitten
Nu doen we dat morgen pas. Het wordt 32 graden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal topics over MH370.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Ga slapen, het is allang bedtijd geweest voor jou.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef KingRadler het volgende:
Rusland wil best Europa binnen vallen ze durfen niet ze zijn bang voor China + VS
Hoeft niet, heb me nog niet verdiept in de BUK missiles maar bv een Patriot PAC3 heeft geen oorlogslading aan boord, die doe dat puur met kinetische energie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het echt surface to air missiles waren, waren de meesten op slag dood.
Met 154 doden heb je al snel dat er iemand via via een van de slachtoffers kent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond het eerst opvallen dat zoveel mensen hier zgn. mensen kenden of mensen die mensen kenden die erin zaten. Maar nu zie ik ook dat enkele vrienden van mij reageren op een status van een familielid van iemand die in dat vliegtuig zat.
Sick.
Dat was het hele punt wat gemaakt werd. Dat een wereldoorlog onmogelijk was om zoiets. Niet dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je roeptoetert maar wat. 'Een incident kan leiden tot een wereldoorlog'!
Ja, en?
Niet voor de media. Maar wel voor de autoriteiten natuurlijk. Van elk toestel is exact bekend wie er aan boord zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je zin eens aquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn nicht heeft deze week aanstaande dinsdagWat een geluk..
Dit ja. Nooit heeft een incident als dit tot oorlog geleid, en dus ook niet als er Nederlanders aan boord zijn. Over een jaar is het een tragische herinnering zonder gevolgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Stuk of 7.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Tering zeg, als die mensen bij bewustzijn waren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Johnny Blaze het volgende:
Filmpje van fikkende vliegtuig is afkomstig van dit filmpje
en de vraag blijft, waar is mh370?!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal topics over MH370.
is dat de reden om het 20x te vragen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, en nog niemand heeft ooit antwoord gegeven
Er wordt maar wat geroepen
Nee, ik geloof niet dat de meeste mensen door gehad zullen hebben wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat moet er toen een vreselijke angst in dat vliegtuig geweest zijn
als het niet van schiphol vertrok. En niet neergeschoten zou kunnen zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Als ik Obama zo eerder zag, lijkt het me dat hij nog niet druk bezig is hiermee. Hij zou even een kort gesprek met Putin hebben gehad, maar mij lijkt gewoon dat hij even het algehele onderzoek afwacht voor hij echt actie onderneemt en weer gaat overleggen met (bijvoorbeeld) de G7.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet voor de media. Maar wel voor de autoriteiten natuurlijk. Van elk toestel is exact bekend wie er aan boord zijn.
Kans is klein: decompressie, drukgolf van de explosie of gestikt tijdens de val.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tering zeg, als die mensen bij bewustzijn waren.
Gewoon weten dat je gaat sterven. kk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |