Ja of niet, als je nog afscheid wilt nemen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop het in ieder geval voor die mensen.
100 kleintjes haalt het van 1 grotequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Merkie het volgende:
Als je die beelden ziet, dan moeten mensen er genoeg mensen zijn die de raketinslag overleefd hebben. Verschrikkelijk.
Ja drie keer mayday roepenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
Maar, als je een brandende vleugel hebt, kun je nog wel contact hebben met de luchtverkeersleiding.
Je kan echt merken dat het avond is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Faux. het volgende:
Al die onderbuikreacties
Oorlog als de oplossing zien
Oorlog nav een uitspraak
Met de neus naar beneden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. AF447 verloor in korte tijd heel veel hoogte en niemand had dat gemerkt.
Forum FOK! Daar zit vanalles dus dan krijg je alle info van verschillende zendersquote:
Ja heel goed... iig de binnenkant...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Naast paspoorten, zouden telefoons het overleeft kunnen hebben?
Zijn wij, als Nederland, vijanden van Amerika?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef nodig het volgende:
Die beelden uit Amerika gaan we nooit krijgen natuurlijk![]()
Die willen niet aan hun vijanden laten zien wat ze allemaal kunnen met hun satellieten.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als Kiev niet opnieuw militair ingreep, hadden de separatisten dat rakettenwerpertje niet te pakken kunnen krijgen
Hopen dat er gefilmt is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lieten op lifenews.ru al een intacte apple iphone zien.
quote:
Yup, vlaggen gaan morgen op alle overheidsgebouwen halfstok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kennen we niet hier. De bioscopen moeten open blijven want grondrechten. Ja, ik ben serieus.
Na 8 a 9 g is bij iedereen het licht uit, dus ik hoop voor de mensen dat ze heel snel vielen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Merkie het volgende:
Als je die beelden ziet, dan moeten mensen er genoeg mensen zijn die de raketinslag overleefd hebben. Verschrikkelijk.
WAT? Geen barsten zelfs? Dat is wereldnieuws!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lieten op lifenews.ru al een intacte apple iphone zien.
die mogen open blijven maar de Nederlandse/Limburgse/friese vlag mag toch gerust halfstok?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kennen we niet hier. De bioscopen moeten open blijven want grondrechten. Ja, ik ben serieus.
Het klopt ook niet met die berichten dat de brokstukken in wijde omtrek neerkwamen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef RedFever007 het volgende:
Als dat echte beelden zijn zou het vliegtuig intact naar beneden zijn gekomen. Maar bij impact, zou het dan niet zo zijn dat er niets herkenbaars overblijft? Op foto's die ik heb gezien van de doden lijkt dat niet zo te zijn...
Die ging in een glijvlucht naar beneden..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. AF447 verloor in korte tijd heel veel hoogte en niemand had dat gemerkt.
Ja leuk, maar toen de Amerikanen een passagiersvliegtuig neerschoten, kregen de 'daders' medaillesquote:
beelden van het vliegtuig met 1 vleugel in brand, verder niets te zien over toedracht of wat er daarna gebeurdequote:
Als alleen de motor geëxplodeerd hoeft er niet perse decompressie te zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Decompressie op 10km hoogte.. Schokgolf van de explosie. Lijkt me niet.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef Confetti het volgende:
Poetin heeft die wapens geleverd en is zelf hoofdverantwoordelijk.
Laten we daarom de lat nog lager leggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Er zijn veel oorlogen gestart voor mindere zaken.
Vallen gaat toch met 1 g?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Na 8 a 9 g is bij iedereen het licht uit, dus ik hoop voor de mensen dat ze heel snel vielen.
Dat zou niet bepaald het eerste zijn waar ik aan zou denken als ik weet dat ik heel snel dood ben.quote:
Maar die terug vinden....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Telefoon lijkt me sterk. Een geheugenkaartje heeft wel een grote kans te overleven
Als het interne geheugen het overleeft heb je toch alles wat je van de telefoon wilt hebben? Al zal dat wel breken tijdens de klap..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Telefoon lijkt me sterk. Een geheugenkaartje heeft wel een grote kans te overleven
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
WAT? Geen barsten zelfs? Dat is wereldnieuws!
Waarom?quote:
Als bananen niet krom waren, waren ze recht. Onzin-argument idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Right.. net of ze ze anders niet van de Russen hadden gekregen met een nieuwe sticker en "Made in Ukrain erop"
Jezus.twitter:AviationSafety twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:11:46Dutch press conference revises number of occupants of #MH17 to 298: 15 crew and 283 passengers. reageer retweet
Alleen dat wil je niet met Rusland. Dat is garantie voor grote chaos en ellende. Sowieso oorlog btw.quote:
Ah, oke is het nou al zeker dat hij is neergeknalt met rakettenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
beelden van het vliegtuig met 1 vleugel in brand, verder niets te zien over toedracht of wat er daarna gebeurde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |