Kennen we niet hier. De bioscopen moeten open blijven want grondrechten. Ja, ik ben serieus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
154 Nederlanders dood..... Jullie gaan toch minimum drie dagen nationale rouw krijgen? vlaggetjes halfstok enzo
Telefoon lijkt me sterk. Een geheugenkaartje heeft wel een grote kans te overlevenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Naast paspoorten, zouden telefoons het overleeft kunnen hebben?
Decompressie op 10km hoogte.. Schokgolf van de explosie. Lijkt me niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fucking hell die beelden, houdt dus in dat ze niet meteen dood waren hoogstwaarschijnlijk en dus de duik bewust meegemaakt hebben
Ja of niet, als je nog afscheid wilt nemen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop het in ieder geval voor die mensen.
100 kleintjes haalt het van 1 grotequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Merkie het volgende:
Als je die beelden ziet, dan moeten mensen er genoeg mensen zijn die de raketinslag overleefd hebben. Verschrikkelijk.
Ja drie keer mayday roepenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
Maar, als je een brandende vleugel hebt, kun je nog wel contact hebben met de luchtverkeersleiding.
Je kan echt merken dat het avond is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Faux. het volgende:
Al die onderbuikreacties
Oorlog als de oplossing zien
Oorlog nav een uitspraak
Met de neus naar beneden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. AF447 verloor in korte tijd heel veel hoogte en niemand had dat gemerkt.
Forum FOK! Daar zit vanalles dus dan krijg je alle info van verschillende zendersquote:
Ja heel goed... iig de binnenkant...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Naast paspoorten, zouden telefoons het overleeft kunnen hebben?
Zijn wij, als Nederland, vijanden van Amerika?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef nodig het volgende:
Die beelden uit Amerika gaan we nooit krijgen natuurlijk![]()
Die willen niet aan hun vijanden laten zien wat ze allemaal kunnen met hun satellieten.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als Kiev niet opnieuw militair ingreep, hadden de separatisten dat rakettenwerpertje niet te pakken kunnen krijgen
Hopen dat er gefilmt is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lieten op lifenews.ru al een intacte apple iphone zien.
quote:
Yup, vlaggen gaan morgen op alle overheidsgebouwen halfstok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kennen we niet hier. De bioscopen moeten open blijven want grondrechten. Ja, ik ben serieus.
Na 8 a 9 g is bij iedereen het licht uit, dus ik hoop voor de mensen dat ze heel snel vielen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Merkie het volgende:
Als je die beelden ziet, dan moeten mensen er genoeg mensen zijn die de raketinslag overleefd hebben. Verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |