ligt eraan of hun val is gebrokenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Naast paspoorten, zouden telefoons het overleeft kunnen hebben?
Oorlog willen met een kernmachtquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef KingRadler het volgende:
Op Twitter willen veel Amerikanen oorlog met Rusland.
Misschien geven ze nog wat do's and dont's in ramp fashionquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Op SBS6 doen de deskundigen Janice, Patty en Bridget verslag over de ramp.
ja nee dat is zeker wel 3% zuiverquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)doelwit_ramp___.html
Oh neequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Betekent dat dat de mensen beseften dat ze neerstortten
Hij heeft z'n naam niet echt mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef nodig het volgende:
Die man met die bril is er ook altijd bij bij vliegtuigrampen. Wel een slimme kerel.
Ik hoop het in ieder geval voor die mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik denk NIET dat (iedereen) het bewust heeft meegemaakt gok ik. Val je niet meteen flauw als je zulke hoogte verliest in korte tijd?!
Amerikanen zeggen radargegevens te hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Markeerstift het volgende:
Maar Hoezo zijn ze zo zeker dat hij zo neergehaald eigenlijk?
Dat denk ik niet. AF447 verloor in korte tijd heel veel hoogte en niemand had dat gemerkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik denk NIET dat (iedereen) het bewust heeft meegemaakt gok ik. Val je niet meteen flauw als je zulke hoogte verliest in korte tijd?!
FIFAquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat kunnen we nog meer de schuld geven?
Zijn het de russen?
Onbekend leger?
Terroristen?
De rabobank?
De fifa wellicht?
Komen we het ooit te weten?
Frontpagequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef DSVM het volgende:
Zitten hier ook allemaal vieze pro russen of is het hier wel normaal?
Op de FrontPage stikt het ervan
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)doelwit_ramp___.html
Ze lieten op lifenews.ru al een intacte apple iphone zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Naast paspoorten, zouden telefoons het overleeft kunnen hebben?
Dit was een radargeleide raket.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hittezoekende raket zoekt motor op
Er zijn veel oorlogen gestart voor mindere zaken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Faux. het volgende:
Al die onderbuikreacties
Oorlog als de oplossing zien
Oorlog nav een uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |