De valversnelling is even groot, de zwaartekracht zelf niet. Daarom heb je ook liever een pingpongpbal op je hoofd dan een baksteen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met zwaartekracht te maken, maar alles met luchtweerstand. De grap van de zwaartekracht is nou net dat die op ieder voorwerp even krachtig werkt.
Snap je het nou echt niet? Zo'n status geeft aan hoe normaal het leven de ene dag kan zijn, en hoe het de volgende dag op zo'n manier kan eindigen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je druk maken over een FB status
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bizar dat mensen die gisteren hun fb status nog hebben geupdate nu er gewoon niet meer zijn en zeer waarschijnlijk een verschrikkelijke dood hebben gehad...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Gebeurt dagelijks man.
Ik denk inderdaad zelf ook dat het een ufo was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef Houtenbeen het volgende:
die brandweer daar http://lifenews.ru/watch-live
F = m . aquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
De valversnelling is even groot, de zwaartekracht zelf niet. Daarom heb je ook liever een pingpongpbal op je hoofd dan een baksteen.
Ja, want een vliegtuig die 900km/u gaat en op 10km vliegt, valt loodrecht naar beneden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef kree het volgende:
Ik mis dit soort sporen in de lucht op de filmpjes van na de crash
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maargoed die vliegtuigsporen blijven toch ook vrij lang hangen soms.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..].
Is na 5 minuten wel weg lijkt me.
En hun breaking news is nu Gaza...quote:For technical reasons, the comments feature has been temporarily disabled. We apologize for any inconvenience, and hope to restore the service as soon as possible.
Wat moet je dan, bekennen en de internationale gemeenschap op je dak krijgen? Goed idee johquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel laf dat zowel de Oekraïne en separatisten beide ontkennen.
Ik denk ook dat het ruim boven de honderd Nederlanders zullen zijn. Veel Nederlandse paspoorten, al sowieso 50 via D-Reizen en WTC, gecombineerde vlucht met KLM vanaf Schiphol... dan is het niet gek als de helft (of meer) Nederlands is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Zuivelkoe het volgende:
Het zou me niets verbazen als het aantal Nederlanders meer rond de 150 ligt.. Niet iedereen heeft via een organisatie geboekt. Als je voor deze vlucht bij de gate moest wachten had je waarschijnlijk voornamelijk Nederlanders gezien.
Precies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef quirina het volgende:
Die Oekraïners en die Russen geven elkaar toch de schuld, gelekt gesprek kan ook fake zijn.
Die ze aan moskou gevenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
De zwarte doos is mogelijk in handen van de separatisten, die ze niet af willen geven, begrijp ik?
Verschrikkelijk dood? Ik denk dat je er niks van merkt...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bizar dat mensen die gisteren hun fb status nog hebben geupdate nu er gewoon niet meer zijn en zeer waarschijnlijk een verschrikkelijke dood hebben gehad...
Valversnelling is vrijwel overal op aarde 9,81 m/s/s. Het is de luchtweerstand die bepaald wat het eerste beneden komt. Niemand heeft op school het beroemde experiment met een veertje en een knikker in een vacuüm buis gezien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zwaartekracht op een voorwerp met meer massa is groter hoor.
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet? Zo'n status geeft aan hoe normaal het leven de ene dag kan zijn, en hoe het de volgende dag op zo'n manier kan eindigen.
Zou beter zijn als ze beiden zouden bekennen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel laf dat zowel de Oekraïne en separatisten beide ontkennen.
Dat schijnt het geval te zijn ja, en ze waren van plan de dozen naar Moskou te sturen voor onderzoekquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
De zwarte doos is mogelijk in handen van de separatisten, die ze niet af willen geven, begrijp ik?
Klopt het niet wat ik zeg dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Valversnelling is vrijwel overal op aarde 9,81 m/s/s. Het is de luchtweerstand die bepaald wat het eerste beneden komt. Niemand heeft op school het beroemde experiment met een veertje en een knikker in een vacuüm buis gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |