Lijkt me wel, zoals het er nu uitziet meer slachtoffers dan bij de crash bij Tripoli.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef VacaLoca het volgende:
Minstens 143 Nederlandse doden?
Grootste Nederlandse ramp sinds vliegtuigramp van Tenerife '77?
Totaal oncontroleerbaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
NL'er kiest 2x toch niet voor rampvlucht
http://www.powned.tv/nieu(...)och_niet_voor_r.html
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mijn theorie is dat die luchtdoelraket onder invloed van een paar flessen wodka is afgeschoten.
Beetje spelen, kloten, knopje indrukken, woooowww... daar gaat ie!
ziek dat mensen dat soort website aanklikkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef PG18 het volgende:
[..]
Staan ook weer foto's op van Nederlandse paspoorten met namen en foto's en al.
Nu durf ik de TTchange wel aan, het is nu toch wel duidelijk dat het niet zomaar neergestort isquote:
En maar grijnzenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:14 schreef Mylene het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/131386/meisje-miste-vlucht-mh017-net
Idd komkommernieuws maken tijdens nieuws.quote:
Bij de vuurwerk ramp kwamen helemaal niet zo veel mensen om. 13 ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Grootste Nederlandse ramp sinds Enschede wat mij betreft. Alhoewel nationaliteit eigenlijk geen reet uitmaakt. Zal dit wel een nationale rouwdag moeten worden.
Ik snap niet hoe die dingen vindbaar zijn, maar goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef PG18 het volgende:
[..]
Staan ook weer foto's op van Nederlandse paspoorten met namen en foto's en al.
Zo groot is zo'n raket niet, zeker niet op 10 km hoogte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef kree het volgende:
Gewoon maar een idee, maar op die filmpjes van na de crash zie ik nou niet echt iets van een missile-spoor, Je zou zeggen dat zoiets te zien moet zijn??
21quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij de vuurwerk ramp kwamen helemaal niet zo veel mensen om. 13 ofzo.
Verbazend dat er nog niemand heeft gepost dat we de festiviteiten rondom de intocht van de Vierdaagse maar even moeten afblazen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Grootste Nederlandse ramp sinds Enschede wat mij betreft. Alhoewel nationaliteit eigenlijk geen reet uitmaakt. Zal dit wel een nationale rouwdag moeten worden.
Ook andere namen, en dan hebben ze de namen ook nog letterlijk in tekst onder de foto's gezet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja ziek, Ene Sophie en ene Allard.
Broekzakken/tassen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die dingen vindbaar zijn, maar goed.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo'n kachelpijp die je op je schouder draagt.
Nou als ik die wagens zie waar die dingen opstaan dan zijn het toch flinke joekels, mag toch aannemen dat daar wel een heel rookspoor achteraan trekt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zo groot is zo'n raket niet, zeker niet op 10 km hoogte.
De vliegtuigcrash in Tripoli overtrof Enschede ook al flinkquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Loop niet zo te mierenneuken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef MakkieR het volgende:
met een ramp suggereer je dat er geen opzet in het spel is. Een natuurramp of een vliegtuigramp.
23quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij de vuurwerk ramp kwamen helemaal niet zo veel mensen om. 13 ofzo.
Als je zag hoeveel van het hoopje paspoorten Nederlands waren....quote:
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je zag hoeveel van het hoopje paspoorten Nederlands waren....
Klopt, maar het is niet ondenkbaar dat het niet de bedoeling was om een civiel vliegtuig uit de lucht te schieten....quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef MakkieR het volgende:
met een ramp suggereer je dat er geen opzet in het spel is. Een natuurramp of een vliegtuigramp.
Die zijn al sinds de middag bekend...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja ziek, Ene Sophie en ene Allard.
Zwaartekracht... het lichtste valt het laatst...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die dingen vindbaar zijn, maar goed.
vliegtuigramp in tripoli?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je dat al ziek vind.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
ziek dat mensen dat soort website aanklikken
Uiteraard. Die in Tripoli was ik even vergeten.quote:
Idd, eindelijk iemand op tv die lijkt te weten waar hij het over heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]![]()
Mooie uitleg van de man overigens.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zwaartekracht... het lichtste valt het laatst...
moeilijk te zeggen natuurlijk, dit zou de dader zijn:quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is dit filmpje legit?
http://www.liveleak.com/view?i=2fb_1405623415
JA want alle nederlanders kunnen russischquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Afgetapt telefoongesprek, separatisten geven toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |