Het is een terroristische actie van een terroristische beweging die in een oorlog verstrikt is. Hoe nieuwszenders het dan een 'ramp' of een 'ongeluk' durven te noemen. Ik bedoel als je de transcript leest van de afgetapte telefoongesprekken tussen de pro-Russisische terroristen over dat de neergeschoten vliegtuig vooral uit vrouwen en kinderen bestond. En de reactie die ze daarop gaven slechts was: Tja, het is hier een oorlogsgebied. In plaats van remorse (wat is de Nederlandse benaming hiervoor?) te tonen.quote:

quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:10 schreef Andyy het volgende:
Ouders zijn onderweg om familie van het omgekomen gezin te helpen

Succes met omvliegen wil je ergens vliegen waar geen conflicten zijn...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat iets niet verboden is maakt het niet meteen tot een goed idee.

Wat is het dan? Het is toch een ramp?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef MakkieR het volgende:
los van de condoleance denk ik dat Rutte beter nu geen commentaar mag geven voor hij weet wat er precies is gebeurt. En het woord "ramp" moet hij zeker niet in de mond nemen. dit is geen Tripoli of de bijlmerramp.

Ga lekker naar BNW met je aluhoedje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:10 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Dat.
Lijkt op een NAVO inside job deze crash, puur voor escalatie zoals eerder gezien is in de balkanoorlog, Georgië, Afghanistan, Syrië, etc. Rusland zou alleen maar shit krijgen met een civiel toestel uit de lucht halen zonder dat het ze iets zou opleveren. Een vliegtuig op 11-13km hoogte uit de lucht halen vraagt om zwaar geschut. Alsof men eerst even heeft geoefend met het andere vliegtuig; http://www.liveleak.com/view?i=1f3_1400432020
En de burgers zijn de lul.
Sterkte aan de nabestaanden

Gevoelloze mensen. Nou ja mensen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een terroristische actie van een terroristische beweging die in een oorlog verstrikt is. Hoe nieuwszenders het dan een 'ramp' of een 'ongeluk' durven te noemen. Ik bedoel als je de transcript leest van de afgetapte telefoongesprekken tussen de pro-Russisische terroristen over dat de neergeschoten vliegtuig vooral uit vrouwen en kinderen bestond. En de reactie die ze daarop gaven slechts was: Tja, het is hier een oorlogsgebied. In plaats van remorse (wat is de Nederlandse benaming hiervoor?) te tonen.

FOK is niet 1 persoon he..?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef Edensnator het volgende:
Wat een grappenmakers bij FOK! Eerst krampachtig alle informatie die tot de identiteit van een van de passagiers kan leiden verwijderen en vervolgens streng de mensen waarschuwen. Nu staat de facebookpost van Cor Pan ook gewoon in de updates op de frontpage

Oh vertel, wat zijn de criteria om het woord ramp te mogen gebruiken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef MakkieR het volgende:
los van de condoleance denk ik dat Rutte beter nu geen commentaar mag geven voor hij weet wat er precies is gebeurt. En het woord "ramp" moet hij zeker niet in de mond nemen. dit is geen Tripoli of de bijlmerramp.

Ik zag transcripts van twee gesprekken. Bij het ene gesprek leek er ongeloof en wat gevloek te zijn en dat andere gesprek reageerde idd vrij laconiek (zonder berouwquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een terroristische actie van een terroristische beweging die in een oorlog verstrikt is. Hoe nieuwszenders het dan een 'ramp' of een 'ongeluk' durven te noemen. Ik bedoel als je de transcript leest van de afgetapte telefoongesprekken tussen de pro-Russisische terroristen over dat de neergeschoten vliegtuig vooral uit vrouwen en kinderen bestond. En de reactie die ze daarop gaven slechts was: Tja, het is hier een oorlogsgebied. In plaats van remorse (wat is de Nederlandse benaming hiervoor?) te tonen.

Direct het vliegtuig verlaten danquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:14 schreef Tito_Otis het volgende:
Dit is uw gezagvoerder Benno Baksteen

twitter:WSJ twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:08:25Breaking: U.S. intelligence confirms surface-to-air missile fired at Malaysian jet but are divided over origin. http://t.co/tYCeEMbSEk reageer retweet

Inderdaad wel lastig als 95% van je journalistieke kracht ligt in het kopiëren van berichten van Reuters.comquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef Inaithnir het volgende:
Nieuws op nationale schaal even snel improviseren op deze manier, lijkt me geen eitje...

Is een oorlogsmisdaad een ramp?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wat is het dan? Het is toch een ramp?

Zag het net ja.. lucky as hell.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:14 schreef Mylene het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/131386/meisje-miste-vlucht-mh017-net

Ja.quote:

Ik zeg dat die wel aardig in de buurt zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |