Weet jij hoe hoog die andere vliegtuigen vlogen? Ergens overheen vliegen en ergens overheen vliegen is nog wel wat anders...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef badschaap het volgende:
welke debielige luchtverkeersleider laat dan ook een vliegtuig over een gebied vliegen waar al eerder vliegtuigen zijn neergeschoten. Heeft die geen hersenen ofzo?
10 kilometer naar beneden vallen is ver hoor, doe je zeker een paar minuten over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dood? Ik denk dat je er niks van merkt...
Waar vliegt hij dan op? Wilskracht?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is bij grote afstand ook niet meer te zien, ook de raketbrandstof is dan op.
dank uquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=0e5_1405626203
Bevalt me niet, maar ja...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat schijnt het geval te zijn ja, en ze waren van plan de dozen naar Moskou te sturen voor onderzoek
meestal wel hoor.. kans dat je direct opslag dood bent is niet zo groot.. er zijn neergestortte vliegtuigen waar passagiers de gehele 10km naar beneden hebben meegekregenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dood? Ik denk dat je er niks van merkt...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben ze geen spiegels in zo'n vliegtuig?
Als ze niet door de explosie in de lucht zijn omgekomen (drukgolf), zijn ze hoogstwaarschijnlijk onderweg naar beneden gestikt door zuurstofgebrek (snelstromende lucht is onmogelijk om in te ademen)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
10 kilometer naar beneden vallen is ver hoor, doe je zeker een paar minuten over.
Als je naar de staat van de lijken kijkt, zullen ze niet in de lucht zijn gestorven.
Er mocht gevlogen worden boven de 7500 meter. Daaronder was verboden. Ze vlogen op 10 km. Blijft toch een groot risico inderdaad als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef badschaap het volgende:
welke debielige luchtverkeersleider laat dan ook een vliegtuig over een gebied vliegen waar al eerder vliegtuigen zijn neergeschoten. Heeft die geen hersenen ofzo?
Nee als de brandstof op is stops ie natuurlijk direct hequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waar vliegt hij dan op? Wilskracht?
Dat vermoed ik ook. Ook gezien bv. die paspoorten waarvan beelden zijn. Verreweg de meeste paspoorten zijn Nederlandse. Kan toeval zijn, maar gezien het vertrekpunt en de bestemming denk ik dat meer dan de helft van de passagiers de Nederlandse nationaliteit hadden. Ik vrees ook dat daar hele gezinnen tussen zitten, die op vakantie gingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Zuivelkoe het volgende:
Het zou me niets verbazen als het aantal Nederlanders meer rond de 150 ligt.. Niet iedereen heeft via een organisatie geboekt. Als je voor deze vlucht bij de gate moest wachten had je waarschijnlijk voornamelijk Nederlanders gezien.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
0:00
17.07.2014 year, around 16:20
Fighters of a group "Besa"
(citizen of Russian Federation I.Bezler)
using Russian anti-aircraft missile system shot down
passenger aircraft "Boing 777" Malaiysia Airlines
flight Amsterdam - Kuala Kumopur
0:11
At 16:40 "Bes" reported about the downed aircraft for his curator (supervisor) colonel <...> Geranin Vasili Mikolaievich
0:23
Just now they downed the plane. Group "Minera"/"Miner" (?).It fell not far from <town name>
0:25
Pilots? Where are pilots? (I don't know if he is unaware the it's not a military plane and wonders where are the pilots that should have ejected)
0:29
They went to look for and take pictures of the downed plane.
0:32
How long ago?
0:34
Around 30 minutes ago.
0:36 black screen with text
After examination of the crash site
of the plane
terrorists concluded
that they shot down a civilian plane
0:44
Yes, "Major"!
0:47
So, the "Chernukinsk-ists" (region or area name is used to describe the terrorists that are in that area) downed the plane. From Chernukinsk block-post. Cossacks, who are standing in the Chernukinsk.
0:56
So the plane exploded in the air in the area of Petropavlovsk mine. First 200th, they found first 200th person (as in the death count reached 200). Civilian plane.
1:11
So, what's happening there?
1:15
Shortly, 100% it's a civilian plane.
1:19
How many civilians?
1:21
A fu**ton! The (plane) parts were falling into the people's gardens.
1:23
What kind of plane?
1:26
I don't know yet. I haven't been near the main part. I have been where first bodies started falling.
1:31
There are remains of inner parts of plane, seats, bodies.
1:36
Any weapons, something?
1:37
Totally nothing. Civilian stuff, medicine, towels, toilet paper.
1:43
Any documents?
1:46
Yes, Indonesian student. From university of Thompson
1:50
Abnout the downed plane. It was civilian plane. It fell in the Grabov region, there is a "sea" of dead bodies, women and children. Now the Cossacks arelooking at it.
2:03
They are telling on the TV that it's AN-26, Ukrainian, transport plane, but they say that it is written "Malaysian Airlines" on it. What what is doing in the territory of Ukraine?
2:15
It means it was bringing spies. No f***ing reason to fly around, it's war out there.
End.
Het is daar sws niet veilig als je weet dat er een oorlog is + basissen zijn in de buurt waar ze fatsoenlijke aa systemen hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef PG18 het volgende:
[..]
Omdat het boven 7 km hoogte veilig zou zijn geweest.
'Kwaad worden en een betoog houden.'quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Rutte meent wat hij zegt, neemt hij de eerste beste privevliegtuig naar Moskou of Kiev (met een veilige vliegroute uiteraard) om Putin of Poroshenko te ontmoeten om tot een resolutie van deze situatie te komen.
Dreigen met economische sancties of het afkappen van diplomatieke banden (zoals boycot op Russische import), kwaad worden en een betoog houden om aan te tonen hoe onschuldige mensen (zelfs ver buiten Rusland en Oekraine) slachtoffers zijn geworden van het incompetente gekloot van bewegingen die 'namens' Putin of Poroshenko terroristische acties aan het uitvoeren zijn op onschuldigen.
Tuurlijk, achteraf is makkelijk praten...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het is daar sws niet veilig als je weet dat er een oorlog is + basissen zijn in de buurt waar ze fatsoenlijke aa systemen hebben.
Sommigen wel, anderen weer niet denk ik.. hangt er maar net vanaf in welk gedeelte je zat. Vliegtuigen die door een bomaanslag boven de oceaan neerstortten, bleken verschillende doodsoorzaken te hebben bij de passagiersquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
10 kilometer naar beneden vallen is ver hoor, doe je zeker een paar minuten over.
Als je naar de staat van de lijken kijkt, zullen ze niet in de lucht zijn gestorven.
Eerst maar even een onderzoekje doen lijkt me..?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef eenjongen... het volgende:
Het wordt wel eens tijd voor wat hardere sancties...
ongetwijfeld, de beelden van baby's en kinderen onder slachtoffers zijn er volop.... wellicht beter dat zo'n gezin allemaal tegelijk sterft, hoe cru het ook is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Ook gezien bv. die paspoorten waarvan beelden zijn. Verreweg de meeste paspoorten zijn Nederlandse. Kan toeval zijn, maar gezien het vertrekpunt en de bestemming denk ik dat meer dan de helft van de passagiers de Nederlandse nationaliteiten hadden. Ik vrees ook dat daar hele gezinnen tussen zitten, die op vakantie gingen.
oooeeeeeh nu worden ze bangquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef eenjongen... het volgende:
Op Sky-News wisten ze te melden dat EATC had gezegd dat ze 1000ft boven de no-fly zone vlogen en dat is niet zo bijster veel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Er mocht gevlogen worden boven de 7500 meter. Daaronder was verboden. Ze vlogen op 10 km. Blijft toch een groot risico inderdaad als je het mij vraagt.
Juist niet, Rutte zou moeten samenwerken met Rusland/Oekrainequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef eenjongen... het volgende:
Een Boeing is geheel kansloos bij een raket aanval, daarom is het ook een laffe daadquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben ze geen spiegels in zo'n vliegtuig?
EU moet eens niet zo pussy doen en is flink ingrijpen inderdaad, die Poetin kan ongestoord zijn gang blijven gaan. Die Russen in Oekraïne.. als je je dan zo Rus voelt pleur dan op naar je eigen land..quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef eenjongen... het volgende:
Op wiki staat hij op zes (ja hij staat er al tussen want zo is wiki)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Op 6 rampen na is dit sowieso een van de ergste vliegtuigrampen ooit.
Ergens was een twitterbericht dat er 80 kinderen aan boord waren, dus ja, ik denk heel veel gezinnen die in de schoolvakantie op vakantie gingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef Fossieltje het volgende:
Dat vermoed ik ook. Ook gezien bv. die paspoorten waarvan beelden zijn. Verreweg de meeste paspoorten zijn Nederlandse. Kan toeval zijn, maar gezien het vertrekpunt en de bestemming denk ik dat meer dan de helft van de passagiers de Nederlandse nationaliteiten hadden. Ik vrees ook dat daar hele gezinnen tussen zitten, die op vakantie gingen.
Haal je wel lucht zo hoog? Anders merk je alsnog niets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dan wacht Rusland tot de winter valt en draaien ze de gaskraan dicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef eenjongen... het volgende:
Beter dan krokodillentraantjes opzetten en koffie drinken op een persconferentie. Geen woorden maar daden. Hoe ineffectief die daden dan uiteindelijk niet mogen zijn. Rutte mag weleens in dit soort crisissituaties zijn ballen tonen en leiderschap tonen in plaats van deze halfbakken statements over hoe 'triest' alles wel niet is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
'Kwaad worden en een betoog houden.'
Nee, tijdens het vallen is het praktisch onmogelijk te ademen; je stikt gewoon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Haal je wel lucht zo hoog? Anders merk je alsnog niets.
Energie is het woord. Rusland heeft een flink deel van Europa bij de ballen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
EU moet eens niet zo pussy doen en is flink ingrijpen inderdaad, die Poetin kan ongestoord zijn gang blijven gaan. Die Russen in Oekraïne.. als je je dan zo Rus voelt pleur dan op naar je eigen land..
Onze winters zijn zooo koud iddquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Dan wacht Rusland tot de winter valt en draaien ze de gaskraan dicht.
Zitten we in de kou.
Een betoog is per definitie woorden, niet daden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Beter dan krokodillentraantjes opzetten en koffie drinken op een persconferentie. Geen woorden maar daden. Hoe ineffectief die daden dan uiteindelijk niet mogen zijn. Rutte mag weleens in dit soort crisissituaties zijn ballen tonen en leiderschap tonen in plaats van deze halfbakken statements over hoe 'triest' alles wel niet is.
Maar zij zitten dan zonder bloemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Zitten we in de kou.
Ik weet niet of het klopt maar we schijnen in Nederland nogal wat aardgasreserves te hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Zitten we in de kou.
Dat heb je met rampen.. enorm surreëel altijd.. dat soort zaken..quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Pffff, toch wel bizar dat sommige een hoop slachtafval lijken en andere hele lichaam nog intact...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |