Dat gaat wat ver. Maar als blijkt dat Rusland direct of indirect verantwoorderlijk is voor deze aanslag, mogen ze van mij de sancties tegen Rusland wel flink opvoeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Met de rest van het parlement een hard statement maken. Nederland houdt zich altijd op de achtergrond en laat alles gebeuren. Van mij mogen ze zelfs militairen sturen!
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geef eens een link naar die transponder dan?
Tuurlijk, laten we Rusland gaan binnenvallenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Met de rest van het parlement een hard statement maken. Nederland houdt zich altijd op de achtergrond en laat alles gebeuren. Van mij mogen ze zelfs militairen sturen!
Ja, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Dan kan Nederland net zo goed direct uit alle internationale samenwerkingen stappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja héél gek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die berichtgevingen over dat er [insert] Nederlanders in zaten niet zo relevant. Waarom kan het nooit als een objectief geheel worden beschouwd? Gewoon 295 man omgekomen.
Ik hoor echt helemaal niks, doe ik wat verkeerd?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef Rivalo het volgende:
[..]
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
Freq: 11175
Argumenten en feiten zijn aan Fok niet besteed. Ik heb de pest aan Russen en wat uit het Oostblok komt is over het algemeen tuig. Als ik dit niet mag vinden, jammer dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Zover ben je nog met geen enkel argument of feit gekomen, slechts slap gelul wat nergens op is gebaseerd.
Dat is de KEIHARDE realiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme... die Russen zenden gewoon beelden van half verkoolde lichamen uit...
Kan natuurlijk per ongeluk gaan...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen kans. Die riskeren het echt niet om een in hun ogen Russisch toestel neer te halen.
Nederland moet gewoon eindelijk eens van zich laten horen, wel op basis van feiten. Dus mocht het neergeschoten zijn mogen ze van mij vol steun sturen..militair gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]Je weet dat een oorlog minstens duizenden mensen het leven kost?
Vanavond een extra bord aardappels voor 'de jongens'. Moet lukken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef RVer het volgende:
[..]
Tuurlijk, laten we Rusland gaan binnenvallen
Ook geen ruis? Misschien ff beide op HTML5 ipv Java zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik hoor echt helemaal niks, doe ik wat verkeerd?
Ja realiteit ja, er bestaat ook nog zoiets als fatsoen en respect. Bovendien, daarvoor zitten de meeste mensen dit nieuws niet te volgen.quote:
Nee de persoon die het laat zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme ook gewoon paspoorten laten zien van dode kinderen. Hoe afschuwelijk moet dit zijn voor familie.
Nuken die Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |