kluis in een vliegtuig¿quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zat waarschijnlijk in een kluis ofzo.
Komen nog wel terug hoor als Nederland en de VN dat accepteren zijn ze echt watjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef Nibb-it het volgende:
De zwarte dozen schijnen volgens geruchten naar Rusland te gaan. Jawel.
Vreselijk, als je zo'n nabestaande bent die dat zo via de media moet zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef Jordony het volgende:
Verschrikkelijk ditMaar alsjeblieft, uit respect van de nabestaanden, stop met het posten/verder verspreiden van de paspoorten die zijn gevonden.
Soort ramptoerisme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me ook een beetje bezwaard nu die Rusissche livestream te bekijken.
Natuurlijk hadden die paspoorten daar moeten blijven liggen. Heb je wel eens gedacht aan de identificatie van de slachtoffers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Juist, we laten de paspoorten daar gewoon tussen het puin liggen! En de media moet zoveel mogelijk van de feiten voor de kijker achterhouden! Geen wonder dat je geen positief beeld van dat volk hebt als je alleen maar ziet en hoort wat je wilt zien en horen. Daarnet ook al lekker stoken over die Korea vlucht, zoals een simpele ziel dat zou doen. Maar iemand met een voetbalclub als interesse kan je überhaupt niet serieus nemen.
Altijd als ik ga vliegen moet ik mijn paspoort aan de piloot geven en die doet het dan netjes in de on board kluis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was wel handiger geweest ja. Identificeren van de lijken wordt er op deze manier niet makkelijker op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Juist, we laten de paspoorten daar gewoon tussen het puin liggen!
Geef eens een link naar die transponder dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen idee. Zijn encrypted boodschappen maar "Skyking do not respond" betekend dat ze geen antwoord terug willen dus dat de locatie geheim moet blijven van de ontvanger.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had echt allang mijn vlucht gecanceldquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat doen ze bij de NOS nou raar over de volgende vlucht van MA? Net of die gevaarlijker is ineens dan alle andere vluchten
Jij hebt blijbaar geen flauw idee hoeveel het kost om een straaljager 15 minuten in de lucht te houden, laat staan lijnvluchten "constant in de gaten houden".quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk wel dat internationaal gezien je F16's kunt laten vliegen in risico gebieden die constant de lijnvluchten in de gaten houden.
Geen kans. Die riskeren het echt niet om een in hun ogen Russisch toestel neer te halen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het kunnen net zo goed Oekraïners zijn...
Omdat we in Nederland wonen. Dat is de manier waarop nieuws onder de aandacht wordt gebracht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die berichtgevingen over dat er [insert] Nederlanders in zaten niet zo relevant. Waarom kan het nooit als een objectief geheel worden beschouwd? Gewoon 295 man omgekomen.
Er zullen vast wel internationale verdragen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me sterk dat er überhaupt stoffelijke overschotten terugkomen uit dat oorlogsgebied.
mwa, de paspoorten 'redden' (als het daarom ging) is wmb prima, maar ze ópen laten zien, is gewoon respectloos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Juist, we laten de paspoorten daar gewoon tussen het puin liggen! En de media moet zoveel mogelijk van de feiten voor de kijker achterhouden! Geen wonder dat je geen positief beeld van dat volk hebt als je alleen maar ziet en hoort wat je wilt zien en horen. Daarnet ook al lekker stoken over die Korea vlucht, zoals een simpele ziel dat zou doen. Maar iemand met een voetbalclub als interesse kan je überhaupt niet serieus nemen.
wat is er nou zo bijzonder aan dat die dingen nog heel zijn...man..hou aub op over die hele paspoorten..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |