Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt lekker voor de hand ja.
Nee, we kunnen al wel vaststellen dat die separatisten-Tokkies verantwoordelijk zijn.
Nee, sterretjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owja, automatisch ontwijken zeker
Maak hem dat maar eens wijs, hij is zelf ook zo'n separatisten-tokkiequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt lekker voor de hand ja.
Nee, we kunnen al wel vaststellen dat die separatisten-Tokkies verantwoordelijk zijn.
ingrijpen dus daar. Dit is de druppel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit verontrust de russen meer dan de omgekomen Nederlanders.
Ja of niet, als je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hadden we dan ongetwijfeld al geweten. Want dan moet er nóg een vliegtuig vermist zijn.
Ja waarom monteren ze geen iron dome's op passagiersvliegtuigenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
Waarom hebben verkeersvliegtuigen geen systeem dat ze kan beschermen tegen raketaanvallen ?
Nee... En daar kan ik me echt boos over maken!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Rutte zou ik niet veel verwachten.
Ja, met een raket.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
het kan ook een mid air collision zijn geweest
Nucleair?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[..]
Uitzending van US Air Force, atm meer activiteit dan normaal en er zitten wat Skynet DO NOT RESPOND commando's tussen. Zal vast dat er wat vliegtuigen atm paraat gezet worden op geheime locaties voor het geval dat. Er is toch een vliegtuig uit de lucht geschoten...
Ze zitten wel bij legervliegtuigen, zelfs op het vliegtuig van Barack Obamaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owja, automatisch ontwijken zeker
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die berichtgevingen over dat er [insert] Nederlanders in zaten niet zo relevant. Waarom kan het nooit als een objectief geheel worden beschouwd? Gewoon 295 man omgekomen.
Denk dat dat meer is om mensen hier in Nederland er van op de hoogte te stellen dat er wellicht mensen in hebben kunnen zitten die zij kennen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die berichtgevingen over dat er [insert] Nederlanders in zaten niet zo relevant. Waarom kan het nooit als een objectief geheel worden beschouwd? Gewoon 295 man omgekomen.
Jep... of beter uit een stukje van schipholquote:
Wat moet Rutte doen dan, in z'n eentje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee... En daar kan ik me echt boos over maken!!!
Ja, waarom hebben we eigenlijk nog lokaal en regionaal nieuws? Gewoon het belangrijkste wereldnieuws lijkt me voldoendequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe ik niet echt, het is gewoon opvallend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef wise het volgende:
[..]
hersenloze of respectloze heb je gewoon.
Dit is een forum, shit happens. Niet zo aan ergeren
Mocht toch in spoiler?..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen persoonlijke shit posten je ben toch niet achterlijk.
Ik ook wat je daar ziet is echt niet okéquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me ook een beetje bezwaard nu die Rusissche livestream te bekijken.
Juist, we laten de paspoorten daar gewoon tussen het puin liggen! En de media moet zoveel mogelijk van de feiten voor de kijker achterhouden! Geen wonder dat je geen positief beeld van dat volk hebt als je alleen maar ziet en hoort wat je wilt zien en horen. Daarnet ook al lekker stoken over die Korea vlucht, zoals een simpele ziel dat zou doen. Maar iemand met een voetbalclub als interesse kan je überhaupt niet serieus nemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zijn er zeker meer.. die 50 is alleen van d-reizen en nog een operator.. er zijn ook altijd mensen die via de maatschappij zelf boeken
[..]
Oh ja joh.. het verzamelen van al die paspoorten alleen al is walgelijk. En ik had al geen positief beeld van dat volk, dat klopt. Dit bevestigt het alleen maar. Smerig volk bah
Spuit 11quote:
Nee persoonlijke gegevens niet. Lijkt me ook vrij logisch.quote:
Als het geen vlucht vanuit Amsterdam was geweest dan had de NOS hier natuurlijk ook minder aandacht aan besteed. Een Nederlands medium geeft natuurlijk meer gewicht aan Nederlands nieuws.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zien we dan nooit meer terug. Poetin gaat hiermee wegkomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef Nibb-it het volgende:
De zwarte dozen schijnen volgens geruchten naar Rusland te gaan. Jawel.
Het kunnen net zo goed Oekraïners zijn...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef havanagila het volgende:
Nou, leuk volk die russen/separatisten, en respectvolle journalisten ook, bah bah.
Zou kunnen, geen idee. Zijn encrypted boodschappen maar "Skyking do not respond" betekend dat ze geen antwoord terug willen dus dat de locatie geheim moet blijven van de ontvanger.quote:
Wie moet er dan berichten over de levensgevaarlijke Groningse aardschokkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben we eigenlijk nog lokaal en regionaal nieuws? Gewoon het belangrijkste wereldnieuws lijkt me voldoende
Ik heb 't afgezet, voel me momenteel echt een ramptoerist en ben geneigd iets anders te gaan doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ook wat je daar ziet is echt niet oké
jij bent altijd tegendraads hequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het kunnen net zo goed Oekraïners zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |