quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef MagicIsland1 het volgende:
Brok in m;n keelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Dit verontrust de russen meer dan de omgekomen Nederlanders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Intellectueel het volgende:
23 Amerikanen waren ook on board.
Het is Fok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dat verwijderen van die posts knalt iedere keer m'n scherm een stuk opzij. Waarom moeten er altijd hersen en respectloze debielen hiertussen zitten.
shit is aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
het kan ook een mid air collision zijn geweest
Dat hadden we dan ongetwijfeld al geweten. Want dan moet er nóg een vliegtuig vermist zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
hersenloze of respectloze heb je gewoon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dat verwijderen van die posts knalt iedere keer m'n scherm een stuk opzij. Waarom moeten er altijd hersen en respectloze debielen hiertussen zitten.
enig idee hoe dat kost? enig idee hoe-veel vliegtuigen er zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
Waarom hebben verkeersvliegtuigen geen systeem dat ze kan beschermen tegen raketaanvallen ?
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt lekker voor de hand ja.
Nee, we kunnen al wel vaststellen dat die separatisten-Tokkies verantwoordelijk zijn.
Nee, sterretjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owja, automatisch ontwijken zeker
Maak hem dat maar eens wijs, hij is zelf ook zo'n separatisten-tokkiequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt lekker voor de hand ja.
Nee, we kunnen al wel vaststellen dat die separatisten-Tokkies verantwoordelijk zijn.
ingrijpen dus daar. Dit is de druppel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit verontrust de russen meer dan de omgekomen Nederlanders.
Ja of niet, als je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hadden we dan ongetwijfeld al geweten. Want dan moet er nóg een vliegtuig vermist zijn.
Ja waarom monteren ze geen iron dome's op passagiersvliegtuigenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
Waarom hebben verkeersvliegtuigen geen systeem dat ze kan beschermen tegen raketaanvallen ?
Nee... En daar kan ik me echt boos over maken!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Rutte zou ik niet veel verwachten.
Ja, met een raket.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nucleair?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[..]
Uitzending van US Air Force, atm meer activiteit dan normaal en er zitten wat Skynet DO NOT RESPOND commando's tussen. Zal vast dat er wat vliegtuigen atm paraat gezet worden op geheime locaties voor het geval dat. Er is toch een vliegtuig uit de lucht geschoten...
Ze zitten wel bij legervliegtuigen, zelfs op het vliegtuig van Barack Obamaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owja, automatisch ontwijken zeker
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die berichtgevingen over dat er [insert] Nederlanders in zaten niet zo relevant. Waarom kan het nooit als een objectief geheel worden beschouwd? Gewoon 295 man omgekomen.
Denk dat dat meer is om mensen hier in Nederland er van op de hoogte te stellen dat er wellicht mensen in hebben kunnen zitten die zij kennen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die berichtgevingen over dat er [insert] Nederlanders in zaten niet zo relevant. Waarom kan het nooit als een objectief geheel worden beschouwd? Gewoon 295 man omgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |