Dat is de KEIHARDE realiteit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme... die Russen zenden gewoon beelden van half verkoolde lichamen uit...
Kan natuurlijk per ongeluk gaan...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen kans. Die riskeren het echt niet om een in hun ogen Russisch toestel neer te halen.
Nederland moet gewoon eindelijk eens van zich laten horen, wel op basis van feiten. Dus mocht het neergeschoten zijn mogen ze van mij vol steun sturen..militair gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]Je weet dat een oorlog minstens duizenden mensen het leven kost?
Vanavond een extra bord aardappels voor 'de jongens'. Moet lukken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef RVer het volgende:
[..]
Tuurlijk, laten we Rusland gaan binnenvallen
Ook geen ruis? Misschien ff beide op HTML5 ipv Java zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik hoor echt helemaal niks, doe ik wat verkeerd?
Ja realiteit ja, er bestaat ook nog zoiets als fatsoen en respect. Bovendien, daarvoor zitten de meeste mensen dit nieuws niet te volgen.quote:
Nee de persoon die het laat zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme ook gewoon paspoorten laten zien van dode kinderen. Hoe afschuwelijk moet dit zijn voor familie.
Nuken die Russen.
Hoe vaak heb je dat nou geroepen..? Kneus..quote:
Kan ook ook zeggen over dat de separatisten het hebben gedaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk het ook, ja. Onderdeel van hun propaganda. Kunnen ze met het vingertje naar Rusland wijzen.
Heb je wel enig idee hoe snel een lijnvliegtuig onderschept wordt als het zich verdacht gedraagt 9-11 ons lucht ruim wordt al 24 uur per dag in de gaten gehouden. Doe dit Europees over het hele continent en erbuiten. lijkt mij wel mogelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat een F16 er tegen zou kunnen doen. Ze kunnen moeilijk zo'n raket weer uit de lucht schieten, zou je denken.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme ook gewoon paspoorten laten zien van dode kinderen. Hoe afschuwelijk moet dit zijn voor familie.
Nuken die Oekraïners.
Het is in Oekraine gebeurd, eerst eens kijken welke van de 2 het heeft gedaan, Oekraine kan het ook gedaan hebben om de russen in kwaad daglicht te zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nuken die Russen.
Staan ze al automatisch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:43 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ook geen ruis? Misschien ff beide op HTML5 ipv Java zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |