Hij is weggegaan uit Irak en Irak is vervallen in chaos. Met Afghanistan gaat straks hetzelfde gebeuren. Nu gaat hij weer terroristen steunen in een onoverzichtelijke strijd tegen IS...quote:Op woensdag 17 september 2014 08:23 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Hij moest het alles goed maken wat Bush had gedaan: Irak aanvallen, Afghanistan aanvallen etc.
Ik vind Obama sws geen goed leider, hij is hypocriet als de pest!
Afghanistan leeft in veel negatieve spanning, ik ben zelf Afghaan geboren, de verkiezingen zijn corrupt verlopen, en kan duizenden doden als gevolg hebben, wat ik niet zou willen.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is weggegaan uit Irak en Irak is vervallen in chaos. Met Afghanistan gaat straks hetzelfde gebeuren. Nu gaat hij weer terroristen steunen in een onoverzichtelijke strijd tegen IS...
Precies, zoveel negatieve spanning, dat kan straks zomaar weer gaan ontploffen daar. Ik hoop het niet, maar de kans zit er zeker wel in.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:27 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Afghanistan leeft in veel negatieve spanning, ik ben zelf Afghaan geboren, de verkiezingen zijn corrupt verlopen, en kan duizenden doden als gevolg hebben, wat ik niet zou willen.
Irak =IS of ISIS
Bedoel je met terroristen Assad?
Assad is iemand die machtshonger heeft. Door hem zijn er zoveel doden gevallen, God zal hem straffen hopelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies, zoveel negatieve spanning, dat kan straks zomaar weer gaan ontploffen daar. Ik hoop het niet, maar de kans zit er zeker wel in.
Met terroristen bedoel ik bv. Al Nusrah en het Islamitisch Front. Al Nusrah is gelinkt aan Al Qaida en het Islamitisch Front zijn islamisten die ook de sharia nastreven.
Assad steunen ze niet of in elk geval niet openlijk. De vraag is natuurlijk wie er uiteindelijk met wie zal gaan samenwerken. Alle rebellen (incl. IS) hebben in elk geval één gezamenlijk doel en dat is Assad verdrijven.
Wat je zegt, allemaal een pot nat. Maar een van die partijen gaat hij wel steunen en een van die partijen gaat aan de macht komen. De vraag is ook hoe zo'n partij de macht kan handhaven. Dat moet dan haast wel weer met geweld.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:48 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Assad is iemand die machtshonger heeft. Door hem is er zoveel doden gevallen, God zal hem straffen hopelijk.
Of het IS is of andere Al-Qaeda-groep, allemaal een pot nat. Ze willen allemaal macht.
De tijd zal het leren hoe het verder loopt, ik ben gelukkig en God dankbaar dat ik hier in ''vrede'leef.
quote:Op woensdag 17 september 2014 08:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat je zegt, allemaal een pot nat. Maar een van die partijen gaat hij wel steunen en een van die partijen gaat aan de macht komen. De vraag is ook hoe zo'n partij de macht kan handhaven. Dat moet dan haast wel weer met geweld.
Eindeloze oorlog als je het mij vraagt. Zo gauw als de VS wat anders gaat doen, gebeurt hetzelfde als in Irak.
Het is nog even wachten tot het onderzoek van Benghazi klaar is.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:38 schreef Iwanius het volgende:
Goed,terug naar waar het omgaat. De verkiezingen.
Als de democraten slim zijn dan leggen ze Hillary vast voor de kandidatuur voor het presidentschap en hebben de Republikeinen de komende jaren geen kans meer en kan Bill O'Reilly en heel FOXNEWS de komende jaren blijven janken.
Vergeet IS nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:24 schreef Monolith het volgende:
Artikel in de WaPo over de arbeidsmarkt onder Obama:
http://www.washingtonpost(...)ks-like-in-2-charts/
Denk dat dit wel een belangrijk onderwerp gaat worden in 2016.
Ik weet niet of dat zo'n grote issue wordt. Allerhande militaire actie in het Midden-Oosten is de laatste jaren niet echt populair, dus het is best mogelijk dat men dit onderwerp liever mijdt.quote:
Rand Paul of Mitt Romneyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef FelixDB het volgende:
Ik hoop niet dat de republikeinen nooit meer winnen.
Waarop baseer je deze dappere voorspelling?quote:Op woensdag 10 december 2014 07:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het wordt Rand Paul en hij wordt ook president. Een goede voor de verandering.
Dat zou idd erg armoedig zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:25 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat het Hillary tegen Jeb Bush wordt.
Iets wat natuurlijk een schrijnend staaltje armoede is.
Neuh, dat denk ik niet. Zelfs in zijn thuisstaat is hij niet populair en dat straalt wel landelijk uit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef Nautilus. het volgende:
Maakt Bobby Jindal nog kans? Ik was eerder wel onder de indruk van hem.
Het bestaan van Barack Obama was me voor 2007 ook nauwelijks opgevallen dus het zou zomaar kunnen. Hillary dacht in 2007 ook al gewonnen te hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet. Zelfs in zijn thuisstaat is hij niet populair en dat straalt wel landelijk uit.
En Hillary moet uitkijken voor een uitdager vanaf links, Warren bijv.
Rick Santorum gaat weer meedoen lees ik net.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het bestaan van Barack Obama was me voor 2007 ook nauwelijks opgevallen dus het zou zomaar kunnen. Hillary dacht in 2007 ook al gewonnen te hebben.
Dat soort obscure kandidaten maakt doorgaans weinig kans bij het grote publiek.quote:Op maandag 15 december 2014 11:15 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Rick Santorum gaat weer meedoen lees ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |