Oh dat ben ik helemaal met je eens hoor, het is allebei absoluut belachelijk. Er had al lang federale wetgeving tegen discriminatie op basis van seksuele geaardheid moeten zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Toch jammer dat het dan zo halfbakken is. Mag je officieel wel discrimineren op basis van seksuele geaardheid en gender identiteit, maar niet op basis van huidskleur. Dingen waar je niet voor kiest.
Ik zie namelijk weinig verschil tussen een christelijke bakker die geen taarten aan homo's wil verkopen omdat het tegen zijn christelijk geloof in gaat, of dat ik omdat ik geen taarten aan donkere mensen wil verkopen omdat dat tegen mijn geloof in gaat (want ik doe geen zaken met de duivel, bijvoorbeeld).
Wat moet dit plaatje voorstellen? Zijn dit peilingen? Enige context zou fijn zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:33 schreef martijnde3de het volgende:
[ afbeelding ]
Republikeinen
Bruin: Jeb bush
Paars: Scot Wallker
Oranje: Rand Paul
Rood: Ted Cruz
Donkergroen: Chris Christie
Geel: Mike Huckabee
Lichtgroen: Ben Carson
sorry zijn de peilingenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:41 schreef freako het volgende:
[..]
Wat moet dit plaatje voorstellen? Zijn dit peilingen? Enige context zou fijn zijn.
Ziet er eerlijk gezegd niet erg betrouwbaar uit... of het zijn geen recente peilingen.quote:
Op nationaal niveau wel. Maar in South Carolina en Florida zijn ze beiden wel erg populair, wat op de kaart hierboven niet terug te zien is. En er is een goede kans dat dat Bush veel stemmen zal kosten in de primaries.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:39 schreef Gambetta het volgende:
Peilt Graham niet rond de 1%? En Rubio zit in ieder geval ook in de single digits.
Oh ze zullen de primaries ook in die staten waarschijnlijk niet winnen. Maar zoals ook in dat Politico artikel staat, bijna 45% van alle Republikeinse stemmers in SC vindt wel dat hij zich kandidaat moet stellen. En net zoals Bush is hij een 'establishment' kandidaat. Puur door het feit dat hij mee doet zal het percentage stemmen dat Bush krijgt dus een stuk omlaag gaan, waardoor het een stuk lastiger voor hem zal worden om de primary in SC te winnen. Hetzelfde geldt voor Bush/Rubio in Florida.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:48 schreef Gambetta het volgende:
Graham kan blijkbaar ook in SC op weinig steun rekenen: http://www.politico.com/s(...)run-2016-115748.html, en hij moest vorig jaar niet voor niets vijf (!) Republikeinse primary challengers van zich afslaan![]()
En wat betreft Florida denk ik dat dat toch veilig Bush-territorium is. Deze PPP (D) poll van vorige week geeft hem een redelijke voorsprong op Walker en Rubio: http://www.publicpolicypo(...)Release_FL_32415.pdf
Bijna alle peilingen zijn 2015 op een paar na.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:51 schreef Royyy het volgende:
Hm hier in Wyoming is er blijkbaar tot nu toe maar één poll geweest... bijna 2 jaar geleden, in juli 2013. Daarop is (tenminste in het geval van WY) die kaart dus gebaseerd... geeft me niet echt vertrouwen in de betrouwbaarheid van de rest.
quote:Republikein Rand Paul wil president VS worden
De Republikein Rand Paul gaat een gooi doen naar het Witte Huis. Hij liet dinsdag weten mee te willen doen aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen volgend jaar.
Rand is de tweede Republikein die aankondigt de verkiezingen in te willen. Eerder liet Ted Cruz weten mee te willen doen.
Binnen de Republikeinen circuleren nog meer namen van leden die president van de VS willen worden, onder meer die van Jeb Bush, die in de voetsporen van zijn vader en broer wil treden.
Paul is sinds 2011 de senator van Kentucky. Het Tea Party-lid staat bekend als conservatief en is een tegenstander van abortus en het homohuwelijk. Zijn vader Ron Paul deed in 2012 nog een gooi naar het presidentschap.
ter informatiequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef L3gend het volgende:
Rand Paul stelt zich ook officieel kandidaat voor voor de verkiezingen van 2016
[..]
En ook eentje uit de WaPo:quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:53 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
ter informatie
Waar staat Rand Paul op tien belangrijke onderwerpen?
Klopt, hele redelijk en bovenal een echte Amerikaanse kandidaat met respect voor de grondwet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef De_Kaas het volgende:
Vind die Paul nog helemaal niet zo'n gekke kandidaat.
Hmm, nogal tegenstrijdig sommige dingen. En duidelijk geen non-interventiequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:53 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
ter informatie
Waar staat Rand Paul op tien belangrijke onderwerpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |