*plop*quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:12 schreef Againzender het volgende:
Damn, daar zit ik dan met mijn nieuwe tuin met dit weer
Ik geef dit zo'n 0.1% kans van slagenquote:
35 lijkt me al veel te veel van het goede. Maar we gaan het zien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:09 schreef Blik het volgende:
Is ook een draadje over op Weerwoord, dat dat niet gaat gebeuren. Maar 32-35 graden is zeker haalbaar
Je kan veel wijs maken, maar hier 36 graden...quote:
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.quote:
Viel de vorige keren ook wel meequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.
Nop, ik in een zwembad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.
Ik vind warmte geen probleem. Wanneer het alleen >30 graden word moet je niet actief bezig zijn.quote:
Zwemmen, wandelen, fietsen.. Allemaal prima te doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik vind warmte geen probleem. Wanneer het alleen >30 graden word moet je niet actief bezig zijn.
Dat zou een verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Misschien staat dat kaartje wel voor gevoelstemperatuur
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Zaterdag ja? Ik dacht zondag?
Hardlopen is ook niet helemaal ideaal. Je drinkt je echt een ongeluk dan om het vochtverlies te compenseren en komt als een natte dweil terug.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Zwemmen, wandelen, fietsen.. Allemaal prima te doen
Werken is alleen vervelend omdat.. Je bij goed weer beter te doen ehbt
Morgen is het heftigste maar weinig kans op hier, zaterdag hier, zondag niks meer aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Zaterdag ja? Ik dacht zondag?
Wanneer je niet te veel kilometers maakt gaat het in principe wel. Accuut vochtgebrek zal zo rap niet gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:31 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hardlopen is ook niet helemaal ideaal. Je drinkt je echt een ongeluk dan om het vochtverlies te compenseren en komt als een natte dweil terug.
Ziet er realistischer uit jaquote:
In voorbereiding op mijn eerste marathon in Amsterdam ontkom ik er niet aan (30 tot 60 KM per week). Scheelt dat ik vroeg zat wakker ben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je niet te veel kilometers maakt gaat het in principe wel. Accuut vochtgebrek zal zo rap niet gaan
Al is de ochtend/avond gemakkelijker ja. Gelukkig doe ik niet zo veel hardlopen, meer klimmen en hiken dus dan is redelijk wat water meenemen (voornamelijk voor de honden) niet zo'n probleem.
Doch iets verder wegquote:
Zelf 25 graden is al voldoendequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
35 lijkt me al veel te veel van het goede. Maar we gaan het zien!
Juist jatwitter:SevereweatherNL twitterde op donderdag 17-07-2014 om 13:42:11#WRF last van de #hitte, #Frankrijk: 6300J/KG SBcape en LI -16 http://t.co/CKpGEbuXKv reageer retweet
Het is vooral dat mensen hem veel te koud zetten. Een airco staat prima op 26 als het buiten 30 is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef GekkePoes het volgende:
Zolang ik niet word geconfronteerd met airco's, heb ik echt geen last van de warmte. dat afkoelen steeds is zo funest, vooral als je net een beetje aan de warmte bent gewend. Dan word het elke keer weer een enorme klap als je naar buiten loopt.
(Gelukkig is die airco waar ik werk nu kaduuk, mensen zetten hem steeds op diepvries, en vinden het gek als ik een trui aan doe)
Dat is al veel ja. Gaat niet meer dan 34 worden, volgens de kaarten van vandaag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
35 lijkt me al veel te veel van het goede. Maar we gaan het zien!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is al veel ja. Gaat niet meer dan 34 worden, volgens de kaarten van vandaag.![]()
Een aantal modellen laten wel 35 zien.
Op Twitter had een het alweer over 40 graden.
Wat sommige mensen er al niet bijhalen om in the picture te staanquote:
Het is echt killing voor je weerstand als je dan in zo'n warmte muur terecht komt zodra je buiten komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vooral dat mensen hem veel te koud zetten. Een airco staat prima op 26 als het buiten 30 is.
Ik ken het. Hier in de winter altijd last van omdat die Bulgaarse chicks dat ding altijd op 28 graden hebben, zelfs als het buiten een winters aangename 15 graden is. En alle ramen potdichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het is echt killing voor je weerstand als je dan in zo'n warmte muur terecht komt zodra je buiten komt.
Gaan ze ook niet lekkerder van ruiken, jammer.....quote:Bulgaarse chicks dat ding altijd op 28 graden hebben
Die 27 graden nabij Utrecht is zo vreemd; is dat omdat daar ongeveer de loosdrechtse plassen liggen?quote:
nou geloof me, ik hou het niet droogquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Fred0w het volgende:
Het zou me niets verbazen dat het zaterdag/zondag gewoon droog blijft.
Waar een klein land groot in kan zijnquote:Het Nationaal hitteplan is donderdag voor het hele land in werking getreden. Iedereen moet genoeg drinken, inspanning vermijden, zorgen voor koelte en alert zijn voor verbranding van de huid. Dat melden het RIVM en het KNMI.
Het Nationaal hitteplan is van kracht vanwege de hoge temperaturen die de komende dagen worden verwacht. Vrijdag en zaterdag wordt het op veel plaatsten tropisch warm.
Het plan is een verzameling maatregelen die worden getroffen om gezondheidsproblemen bij kwetsbare groepen, zoals ouderen, te beperken.
Nogal overdreven met temperaturen die net de 30 aantikken.quote:
Mwoah. Niet voor ouderen, lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogal overdreven met temperaturen die net de 30 aantikken.
In het artikel staat dan ook 'Iedereen'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mwoah. Niet voor ouderen, lijkt me.
Natuurlijk moet iedereen goed drinken bij warm weer. Maar daarna wordt er de nadruk gelegd op ouderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In het artikel staat dan ook 'Iedereen'.
Bikini-pics.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef quirina het volgende:
Ik ga zo ff lekker naar de plas hier fietsen en een duikie nemen.
Warm man!
Dat is toch goed? De ANWB raad automobilisten ook aan water mee te nemen. Dat er bij jouw water ook nog gerstemout en hop is toegevoegd is een extra'tjequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Pffff, ik heb me net teveel ingespannen, terwijl ze dat nog zo afraden. 15 kratten bier koud gelegd voor mijn feest zaterdag...
Tien KM verder 28, 10 KM verder 33, 10 KM verder WOESTIJNquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Toen ik in de auto stapte was het 18 graden, op bestemming (10km verderop) was het al 23
Ja jonguh, dat zijn de landschappen. Ik ga van metropool Arnhem naar bruisende wereldstad Zevenaar. Maakt geen zak uit hoeveel kilometer je gaat, alleen maar weiland. Facking veel weiland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tien KM verder 28, 10 KM verder 33, 10 KM verder WOESTIJN
Jarig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Pffff, ik heb me net teveel ingespannen, terwijl ze dat nog zo afraden. 15 kratten bier koud gelegd voor mijn feest zaterdag...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef marcel-o het volgende:
jezusnu al rond de 26 graden
![]()
[ afbeelding ]
hoek van holland is zelfs warmer dan rotterdam zelf![]()
twitter:Fastowarn twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:19:17#Gevaarlijke situatie in West Frankrijk vandaag. @Fastowarn & @Chase2Be vertrekken richting het Zuiden om 13:00u! http://t.co/Rxlx3NAbDZ reageer retweet
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:19:12Het is zover.. de eerste tropische dag voor hoofdstation De Bilt, ofwel de 30 graden is inmiddels overschreden. #tropisch reageer retweet
Ik denk eerder andersom?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heeft iemand daar de koelkast openstaan?
Vertekenend. Meetstation staat tussen de duinen, vangt veel valse warmte. Iedere zomer se en zonnige dag opnieuw.quote:
Zo zo, toe maar!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
Douchen en dan in de zwembroek naar buiten lopen zonder afdrogen
Goede pluimquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
Regen onweer en 23 graden.
Denk dat dit de koelste en natte juni ooit wordt
2 aparte buien... Gaat er dan toch nog iets richting Zeeland...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:01 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat ie niet goed werkt als je een andere tab opent.
Dat heeft pas zin na middernacht denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel op een moment aangekomen waar ik heel graag wil gaan luchten
Ik wacht wel... zodra het buiten 26 graden is gooi ik alles open wat er open kanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft pas zin na middernacht denk ik.
Morgen meer kans daarop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 aparte buien... Gaat er dan toch nog iets richting Zeeland...
De grote bloemkolenmachinequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:19 schreef marcel-o het volgende:
Ding groeit wel als n malle zeg![]()
[ afbeelding ]
denk dat t bij zeeland al wel te zien is
Lekker wolkendak om de uitstraling te beperkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:19 schreef marcel-o het volgende:
Ding groeit wel als n malle zeg![]()
[ afbeelding ]
denk dat t bij zeeland al wel te zien is
Gewoon een bloemkoolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:24 schreef Resistor het volgende:
[..]
Lekker wolkendak om de uitstraling te beperken
(geen wolkendek, dat woord bewaar ik voor de grijze dagen)
Bij ons is het al juliquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
Regen onweer en 23 graden.
Denk dat dit de koelste en natte juni ooit wordt
Haal even van die megagoedkope klitteband-hor-meuk bij de Action ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht wel... zodra het buiten 26 graden is gooi ik alles open wat er open kan
Beetje jammer alleen dat er dan ook veel ongedierte meekomt nu het al zo laat is
Zit er al, het probleem is een open deur en al die kutbeesten die binnen zijn gekomen via de buitendeuren. Het horsysteem op de tuindeur is ook verre van geweldig (of altijd netjes dicht) te noemenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Haal even van die megagoedkope klitteband-hor-meuk bij de Action ofzo
Beetje klitteband op je kozijn, dat hordoek er over plakken, rest afsnijden, klaar. Kan de hele avond je raam open voortaan2 euro geloof ik...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Niet zeuren jij krijgt straks bloemkool.
Hopelijk zondag betere kansen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt dus weer helemaal niks morgen met de onweerskansen... zucht
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef Palomar het volgende:
Iemand een idee wat er nu in Zeeland aan de hand is? Begint opeens heel hard te waaien
eigenlijk best bizar dat t daar nog zo warm is..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef zoem het volgende:
Inmiddels regent het ook lichtjes in zeeland.
Zulke dagen neem ik altijd een koelbox mee boodschappenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:34 schreef Resistor het volgende:
Buiten is het al even warm als binnen, 24,5°C.kans om verder af te koelen, deuren en ramen gaan nu al dicht, en de rolgordijn omlaag.
Was gisteren echt een fout om de schuifpui open te gooien om bij de barbecue op het balkon te komen, toen ik gisteren thuis kwam was het 23°C binnen, toen ik naar bed ging 26°C.
Zometeen maar boodschappen doen, nu is het nog lekker buiten (en de auto die niet te veel opwarmt terwijl ik barbecuevlees aan het halen ben, moet gaar worden op de barbecue, niet in de auto)
Ik ben benieuwd wat het vandaag gaat worden, het is al aardig onrustig in Frankrijk, maar het meeste daar van trekt de Noordzee op. Het gaat in ieder geval warm worden
En al die mensen die dit weekeinde een recreatieplas induiken en maandag ziek zijn door de blauwalgen/botulisme.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die mensen die amper of niet ingesmeerd vandaag op het strand gaan liggen bakken.....
Of nu naar het strand gaan, een uur in de file, drie kwartier op zoek zijn naar een parkeerplek, dan 4 km moeten lopen naar de zee om vervolgens ergens bij de kade nog 6 vierkante meter vrij strand te vinden...
Doe ik ook. Koelbox met 2 hele grote koelelementen uit de vriezer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zulke dagen neem ik altijd een koelbox mee boodschappen
Hier in Zeeland vannacht wel flink afgekoeld doordat het flink begon te waaien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die zomerse waarden.. het is hier vannacht nauwelijks afgekoeld. Om half 2 was het nog 25.5 graden dus zoveel moeite heeft het niet gekost om hier zomerse waarden te bereiken
Ik ging om 02.00 naar bed, toen begon het ook even te waaien.. ik heb daarna niet meer de temp. gekeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:28 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hier in Zeeland vannacht wel flink afgekoeld doordat het flink begon te waaien.
Verkoelend was het in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging om 02.00 naar bed, toen begon het ook even te waaien.. ik heb daarna niet meer de temp. gekeken.
Binnen zitten, of buiten in de schaduw+wind.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen, binnen blijven waar het minstens 25 graden is of naar buiten waar het al zeker 30 graden is
En dan komt 5 minuten later op dat vrije plekje naast je een gezin met 6 lieve kinderen te liggen die met zand gooien, en kleding uitkloppen , zodat je 3 seconden nadat je bent ingesmeerd al helemaal onder het zand zit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die mensen die amper of niet ingesmeerd vandaag op het strand gaan liggen bakken.....
Of nu naar het strand gaan, een uur in de file, drie kwartier op zoek zijn naar een parkeerplek, dan 4 km moeten lopen naar de zee om vervolgens ergens bij de kade nog 6 vierkante meter vrij strand te vinden...
Op fietsafstand van het strand wonen heeft ook zo z'n voordelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wij moeten zo'n 2 uur in de auto voordat we op het strand zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op fietsafstand van het strand wonen heeft ook zo z'n voordelen
Al zou ik in deze hitte niet zo snel op de fiets stappen...
Rondje op de snorfiets door de polder was ook niet echt verkoelend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vond donderdag een ritje van 15 minuten al verquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:15 schreef Resistor het volgende:
[..]
Rondje op de snorfiets door de polder was ook niet echt verkoelend.
Wel goed vlees gegeten
Op de fiets is het de beweging, het föhngehalte valt nog mee. Maar plezierig is het niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:25 schreef marcel-o het volgende:
da's gewoon een föhn in je gizht zowat..of nie?
Best veel wind nog wel hier wat het wel aangenaam maakt.quote:
Ik hoop het van harte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:14 schreef aloa het volgende:
Vooral vanavond en vannacht kans op onweer.
[ afbeelding ]
Gisteren is mijn vader op mijn snorfiets van Spakenburg naar Scheveningen geredenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vond donderdag een ritje van 15 minuten al ver
Hoe lang doe je daar over?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Gisteren is mijn vader op mijn snorfiets van Spakenburg naar Scheveningen gereden
(had geen zin om met de auto met airco te gaan, en wilde eens gek doen)
4,5 uur.quote:
wij hebben zo'n bad met metalen frame van 3x2 meter. Heerlijk dobberen op zo'n lounge-zwembandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef zatoichi het volgende:
Vandaag een groot opblaas bad voor mijn dochter gekocht, maar dan wel zo groot dat ik er ook in pas.
Heerlijk onder de parasol in zo'n bad. Dat ga ik wel volhouden vandaag.
ik woon op 5 minuten lopen van het strand. Mooi niet dat ik met m'n voeten in dat hete zand ga stappen. Te heet om uberhaupt te bewegen ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
weet niet of dat voor die buien al geldt, maar de weerdienst in België heeft voor vandaag waarschuwingen afgekondigd, geldig vanaf 17uquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef computergirl het volgende:
Op buienradar zie ik bij Zeeland toch al wat buien, lijkt me heerlijk
Kan iedereen even hun föhn uit doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:36 schreef VKV het volgende:
Het waait hier nu ook maar het is wel zo'n gore warme wind
Is al besproken pagina of zo terug. Meetstation staat de bakken in een duinpanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef Cootz het volgende:
Waarom is het in Hoek van Holland zoveel warmer dan in de rest van Nederland? Normaal is het toch Ell of Woensdrecht of Arcen ofzo
trekt allemaal de noordzee op lijkt t welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef computergirl het volgende:
Op buienradar zie ik bij Zeeland toch al wat buien, lijkt me heerlijk
Sterft ook uit, daarachter gelukkig opklaringen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
trekt allemaal de noordzee op lijkt t wel
de schurft oan hoek van hollandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 10 uur stervende met het pinkje omhoog.
In de waddenbunker liggn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
de schurft oan hoek van holland
Net als die haring van 20 graden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
6 sterren hedde zeker geen stroom
Bruine bagger.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
uutje erbie voor de koeienziekte
Naakt? Skinnydipsleep.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:38 schreef Poeke het volgende:
Ik heb besloten om vannacht in het zwembad te slapen.
-14 -18?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar de ijskoude winter.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Adrie072 het volgende:
Verlang naar n webcam beeld met regen in Nederland, svp!
Hier in het noorden staat de oven nog volop te gloeien. Inmiddels 30 graden op de slaapkamerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Het begint hier in het Zuid-Westen (ergens bij Spijkenisse) te betrekken. Geen blauwe lucht, alleen maar wit.
Hoge sluierbewolking hier in Bloemendaal aan Zee. Richting zuiden ziet het er best donkergrijs uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Het begint hier in het Zuid-Westen (ergens bij Spijkenisse) te betrekken. Geen blauwe lucht, alleen maar wit.
Hier in Zeeland kijkend richting het zuiden al lichter, zon zal zo weer door breken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoge sluierbewolking hier in Bloemendaal aan Zee. Richting zuiden ziet het er best donkergrijs uit.
Die kun je krijgen als het -10 C is en er een 20cm sneeuw ligtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Adrie072 het volgende:
Ik wil een smiley met een paraplu zien [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Adrie072 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Adrie072 het volgende:
Dat was een mooie ja, wel behoorlijk nat thuis aangekomen door regen en zweetquote:
Zeeland? Ik hoop dat het naar Rotterdam vliegt. De laatste keren dat er noodweer zou komen, ging het geheel om ons heenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef Fred0w het volgende:
De eerste druppels vallen, en de eerste donder!
waar was dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Gwywen het volgende:
Hoogste (37,2 in de schaduw) een uurtje geleden gemeten, inmiddels slechts 35,8, koelt snel af nu
leuk om te weten jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuw hitterecord in Den Helder: 34,6 graden. Vorige record was 34,0.
Inderdaad. Een verdwaald buitjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef Fred0w het volgende:
De eerste druppels vallen, en de eerste donder!
In de Kop van Drenthe is het niet strakblauw. Wat sluierbewolking en af en toe is de zon even weg.quote:
Hier welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In de Kop van Drenthe is het niet strakblauw. Wat sluierbewolking en af en toe is de zon even weg.
De wereld vergaatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Kutwolken weer
Helemaal dichtgetrokken...
Dit..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zeeland? Ik hoop dat het naar Rotterdam vliegt. De laatste keren dat er noodweer zou komen, ging het geheel om ons heen
Valt hartstikke mee...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef CklokC het volgende:
Omgeving Leiden nog geen regen. Wel grafheet.
Asbak bedoel je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Sigarenbakje van ijs, kost slechts 20¤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |