*plop*quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:12 schreef Againzender het volgende:
Damn, daar zit ik dan met mijn nieuwe tuin met dit weer
Ik geef dit zo'n 0.1% kans van slagenquote:
35 lijkt me al veel te veel van het goede. Maar we gaan het zien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:09 schreef Blik het volgende:
Is ook een draadje over op Weerwoord, dat dat niet gaat gebeuren. Maar 32-35 graden is zeker haalbaar
Je kan veel wijs maken, maar hier 36 graden...quote:
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.quote:
Viel de vorige keren ook wel meequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.
Nop, ik in een zwembad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.
Ik vind warmte geen probleem. Wanneer het alleen >30 graden word moet je niet actief bezig zijn.quote:
Zwemmen, wandelen, fietsen.. Allemaal prima te doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik vind warmte geen probleem. Wanneer het alleen >30 graden word moet je niet actief bezig zijn.
Dat zou een verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Misschien staat dat kaartje wel voor gevoelstemperatuur
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Zaterdag ja? Ik dacht zondag?
Hardlopen is ook niet helemaal ideaal. Je drinkt je echt een ongeluk dan om het vochtverlies te compenseren en komt als een natte dweil terug.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Zwemmen, wandelen, fietsen.. Allemaal prima te doen
Werken is alleen vervelend omdat.. Je bij goed weer beter te doen ehbt
Morgen is het heftigste maar weinig kans op hier, zaterdag hier, zondag niks meer aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Zaterdag ja? Ik dacht zondag?
Wanneer je niet te veel kilometers maakt gaat het in principe wel. Accuut vochtgebrek zal zo rap niet gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:31 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hardlopen is ook niet helemaal ideaal. Je drinkt je echt een ongeluk dan om het vochtverlies te compenseren en komt als een natte dweil terug.
Ziet er realistischer uit jaquote:
In voorbereiding op mijn eerste marathon in Amsterdam ontkom ik er niet aan (30 tot 60 KM per week). Scheelt dat ik vroeg zat wakker ben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je niet te veel kilometers maakt gaat het in principe wel. Accuut vochtgebrek zal zo rap niet gaan
Al is de ochtend/avond gemakkelijker ja. Gelukkig doe ik niet zo veel hardlopen, meer klimmen en hiken dus dan is redelijk wat water meenemen (voornamelijk voor de honden) niet zo'n probleem.
Doch iets verder wegquote:
Zelf 25 graden is al voldoendequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
35 lijkt me al veel te veel van het goede. Maar we gaan het zien!
Juist jatwitter:SevereweatherNL twitterde op donderdag 17-07-2014 om 13:42:11#WRF last van de #hitte, #Frankrijk: 6300J/KG SBcape en LI -16 http://t.co/CKpGEbuXKv reageer retweet
Het is vooral dat mensen hem veel te koud zetten. Een airco staat prima op 26 als het buiten 30 is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef GekkePoes het volgende:
Zolang ik niet word geconfronteerd met airco's, heb ik echt geen last van de warmte. dat afkoelen steeds is zo funest, vooral als je net een beetje aan de warmte bent gewend. Dan word het elke keer weer een enorme klap als je naar buiten loopt.
(Gelukkig is die airco waar ik werk nu kaduuk, mensen zetten hem steeds op diepvries, en vinden het gek als ik een trui aan doe)
Dat is al veel ja. Gaat niet meer dan 34 worden, volgens de kaarten van vandaag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
35 lijkt me al veel te veel van het goede. Maar we gaan het zien!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is al veel ja. Gaat niet meer dan 34 worden, volgens de kaarten van vandaag.![]()
Een aantal modellen laten wel 35 zien.
Op Twitter had een het alweer over 40 graden.
Wat sommige mensen er al niet bijhalen om in the picture te staanquote:
Het is echt killing voor je weerstand als je dan in zo'n warmte muur terecht komt zodra je buiten komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vooral dat mensen hem veel te koud zetten. Een airco staat prima op 26 als het buiten 30 is.
Ik ken het. Hier in de winter altijd last van omdat die Bulgaarse chicks dat ding altijd op 28 graden hebben, zelfs als het buiten een winters aangename 15 graden is. En alle ramen potdichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het is echt killing voor je weerstand als je dan in zo'n warmte muur terecht komt zodra je buiten komt.
Gaan ze ook niet lekkerder van ruiken, jammer.....quote:Bulgaarse chicks dat ding altijd op 28 graden hebben
Die 27 graden nabij Utrecht is zo vreemd; is dat omdat daar ongeveer de loosdrechtse plassen liggen?quote:
nou geloof me, ik hou het niet droogquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Fred0w het volgende:
Het zou me niets verbazen dat het zaterdag/zondag gewoon droog blijft.
Waar een klein land groot in kan zijnquote:Het Nationaal hitteplan is donderdag voor het hele land in werking getreden. Iedereen moet genoeg drinken, inspanning vermijden, zorgen voor koelte en alert zijn voor verbranding van de huid. Dat melden het RIVM en het KNMI.
Het Nationaal hitteplan is van kracht vanwege de hoge temperaturen die de komende dagen worden verwacht. Vrijdag en zaterdag wordt het op veel plaatsten tropisch warm.
Het plan is een verzameling maatregelen die worden getroffen om gezondheidsproblemen bij kwetsbare groepen, zoals ouderen, te beperken.
Nogal overdreven met temperaturen die net de 30 aantikken.quote:
Mwoah. Niet voor ouderen, lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogal overdreven met temperaturen die net de 30 aantikken.
In het artikel staat dan ook 'Iedereen'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mwoah. Niet voor ouderen, lijkt me.
Natuurlijk moet iedereen goed drinken bij warm weer. Maar daarna wordt er de nadruk gelegd op ouderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In het artikel staat dan ook 'Iedereen'.
Bikini-pics.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef quirina het volgende:
Ik ga zo ff lekker naar de plas hier fietsen en een duikie nemen.
Warm man!
Dat is toch goed? De ANWB raad automobilisten ook aan water mee te nemen. Dat er bij jouw water ook nog gerstemout en hop is toegevoegd is een extra'tjequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Pffff, ik heb me net teveel ingespannen, terwijl ze dat nog zo afraden. 15 kratten bier koud gelegd voor mijn feest zaterdag...
Tien KM verder 28, 10 KM verder 33, 10 KM verder WOESTIJNquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Toen ik in de auto stapte was het 18 graden, op bestemming (10km verderop) was het al 23
Ja jonguh, dat zijn de landschappen. Ik ga van metropool Arnhem naar bruisende wereldstad Zevenaar. Maakt geen zak uit hoeveel kilometer je gaat, alleen maar weiland. Facking veel weiland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tien KM verder 28, 10 KM verder 33, 10 KM verder WOESTIJN
Jarig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Pffff, ik heb me net teveel ingespannen, terwijl ze dat nog zo afraden. 15 kratten bier koud gelegd voor mijn feest zaterdag...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef marcel-o het volgende:
jezusnu al rond de 26 graden
![]()
[ afbeelding ]
hoek van holland is zelfs warmer dan rotterdam zelf![]()
twitter:Fastowarn twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:19:17#Gevaarlijke situatie in West Frankrijk vandaag. @Fastowarn & @Chase2Be vertrekken richting het Zuiden om 13:00u! http://t.co/Rxlx3NAbDZ reageer retweet
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:19:12Het is zover.. de eerste tropische dag voor hoofdstation De Bilt, ofwel de 30 graden is inmiddels overschreden. #tropisch reageer retweet
Ik denk eerder andersom?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heeft iemand daar de koelkast openstaan?
Vertekenend. Meetstation staat tussen de duinen, vangt veel valse warmte. Iedere zomer se en zonnige dag opnieuw.quote:
Zo zo, toe maar!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
Douchen en dan in de zwembroek naar buiten lopen zonder afdrogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |