SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Samsung soundbarquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet over 2 of 3 maand nieuwe speakers maar is lastig
is ie crimineelquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Hij heeft nu speakers in onze woonkamer hier neergezet die 2500 euro tweedehands waren!
je bent zelf een naamtopicquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
Jammer. Had Inso een naamtopic willen geven.
Ja, dat merkte ik laatst.quote:
Hij is gestopt met drinken ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stu is niet meer on the beers son.
Nee hij spaart al zijn geld op (hij werkt gewoon elke dag) om dikke speakers en versterkers te halenquote:
Dit is woenselquote:
quote:
Woenselquote:
haha woensel plsquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit is woensel
[..]dan geef ik jou lekker een 1/10
[..]
Woensel
Dat mag. Smaken verschillen.quote:
Daar kan ze helemaal niets aan doenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar kan ze helemaal niets aan doenDat is een genetische afwijking ja
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Wacht eens even, net emogifde je Woensel
[ afbeelding ]
Deutschland.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
wou die met duitse vlag maar durfde niet
There was something in the air that night oh Mortaxx lalalalaquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
There was something in the air that night oh Mortaxx lalalala
Binnenkort maar weer eens Mamma Mia opzetten. Wat een spektakel is die film.
Je kan te ver gaan met die fagact van jequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik nou zou stellen die film laatst serieus te hebben gekeken in het gezelschap van 2 vrouwen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan met die fagact van je
Dan hoop ik dat je na afloop hebt mogen genieten van hun kunsten met de mond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik nou zou stellen die film laatst serieus te hebben gekeken in het gezelschap van 2 vrouwen?
Ik heb mij goed dronken laten voeren genietend van mijn eigen zangkunsten
Nee, geeneens. Ik ben eigenlijk ook gewoon een grotere homo dan Etsuquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je na afloop hebt mogen genieten van hun kunsten met de mond.
Ik vergeef je allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, geeneens. Ik ben eigenlijk ook gewoon een grotere homo dan Etsu
Ik ga dit even verwerken met HoC
Stalk jij mij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier, en in dat KLB topic geef je dat aan
Namen en rugnummers jongen!
Waar werd gelinkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees hier mee en toen werd gelinkt naar dat KLB topic
Dat is toch die lul van SBS?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon is de Marc van der Linden van FOK!
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Toto, ik krijg wel dit ineens in actieve topics.. KLB / Smoorverliefd
Dikker dan sjek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Boulevard. Hij is tevens vies dik
Ohja,quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Boulevard. Hij is tevens vies dik
Van Boulevard heb je wel kennis he en mij dan homo noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon is de Marc van der Linden van FOK!
Je zou BIJNA denken dat het geheim isquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik er ook klaar mee. Je wil het er overduidelijk niet over hebben, prima
Ik keek voor het laatst met de VI rel. Toen presenteerde Jamai dat ook dus bij deze wil ik jou voordragen als Jamai van FOK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Boulevard heb je wel kennis he en mij dan homo noemen.
Al is hij wel echt, echt viesdik. Gekke royalty watcher.
Ik was altijd #TeamJim, fuck Jamaiquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik keek voor het laatst met de VI rel. Toen presenteerde Jamai dat ook dus bij deze wil ik jou voordragen als Jamai van FOK!
Zou je wel willen hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was altijd #TeamJim, fuck Jamai
Oh je begint pas netquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te makkelijk deze, viespeuk
Nu zet ik echt episode 2 van HoC op
wanneer ga je werkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Elan het volgende:
Lekker jointje roken in de tuin na een dag niet hard werken
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.je ging toch weer werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
loempiaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)-welke-snack-ben-jij
vul even in
Een pikketanissie was daquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
vul even in
Ik ben een frikandel speciaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
vul even in
als ik nu niet misselijk was had ik trek.quote:
Ik vulde Marmaris en hyves inquote:Je bent een ingewikkeld individu, iemand die backpackt in Zuid-Oost Azië en hoogstwaarschijnlijk tot in den treure een waarbenjij.nu bijhoudt. NEWSFLASH: niemand leest ‘m. En trouwens, wie haalt er nu in hemelsnaam een loempia bij de snackbar?!
Awww schatje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik nu niet misselijk was had ik trek.
iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
Ook een loempia
Maar dat komt alleen door die Laos-Cambodja vraag.
Maakt niet uit hoe je de rest invult als je die beantwoord met Laos krijg je altijd de loempia.
Ik juist niet, maar kreeg dit:quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een kutvragen en kutquiz
[..]
Ik vulde Marmaris en hyves in
Privéomstandigheden daarbij eerst even kijken hoe het gaat toch, platform waar ik aan de bak kon was 80% Mexicanen en Amerikanen dus fuck dat.quote:
Wat ga je daarna doen studiequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik 9 augustus laatste werkdag wat denk je daarvan elan
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Of psychologie en filosofie dan kun je jezelf healen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
vul even in
Nou, echt wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herken me er totaal niet in maar goed
Nee dus sowieso een flinke tijd niets doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef Elan het volgende:
Studies moet je nu al inschrijven toch of kan je in Engeland gewoon midden in een semester instromen
Herken hier meer wietparkiet in eigenlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herken me er totaal niet in maar goed
Zonde man je bent nu nog fucking jong.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dus sowieso een flinke tijd niets doen.
Uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
http://www.studereninleiden.nl/studies/info/wijsbegeerte/
Vraag me toch af wat je kan worden als je deze studie hebt afgerond.
lijkt me wel baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Ik word toch liever vergeleken met een mooie sportwagen of zo.quote:
Je bent zelf een Porsche_1quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word toch liever vergeleken met een mooie sportwagen of zo.
Zekerquote:
Maar dan professioneel. Kun je ook nog je eigen visie loslaten op je mislukte leven. Vragen naar het 'waarom' en daar nooit antwoord op krijgen, maar steeds nieuwe vragen blijven ontwikkelen.quote:
Klopt. Is goed om erbij te hebben maar niet als enige studie kun je niks mee manquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mja leuk voor ergens naast of zo maar denk als basis kan je er niet zo veel mee .
Ik voel me ongemakkelijk bij deze post.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het voelt nog steeds raar dat Fokkie denkt aan mij liggend naar Fera, rukkend.
Ik voel me vies nu.
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk bij deze post.
Zou als werkgever juist zulke mensen aannemen man niet die standaard-folk goed voor de sfeer en de creatieve processen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Is goed om erbij te hebben maar niet als enige studie kun je niks mee man
Had je mij dit leed niet kunnen besparen?quote:
Heeft hij dat gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het voelt nog steeds raar dat Fokkie denkt aan mij liggend naar Fera, rukkend.
Ik voel me vies nu.
Gewoon rechten doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En het volk bij een filosofiestudie ligt mij niet denk ik
Hoezo niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En het volk bij een filosofiestudie ligt mij niet denk ik
Ik heb er over nagedacht. Maar ik dacht dat je het minder erg zou vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Had je mij dit leed niet kunnen besparen?
Ik overdrijf misschien ook lichtelijk. Maar nog steeds is het vreemd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht. Maar ik dacht dat je het minder erg zou vinden.
Klopt. Maar daarvoor moet je bij Fokkie wezen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik overdrijf misschien ook lichtelijk. Maar nog steeds is het vreemd.
Jij begint er nu opnieuw over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarvoor moet je bij Fokkie wezen.
Het is Fikkie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarvoor moet je bij Fokkie wezen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof je voor je plezier naar Groningen gaat, ha.
jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
zijn jullie weer lekker aan het roddelen
Ja leuk tochquote:
Vanmiddag was het hilarisch, nu meh.quote:
Meeeh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja leuk toch
[..]
Vanmiddag was het hilarisch, nu meh.
Filosoofquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Nou, jeuj. Niet echt sopmateriaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja leuk toch
[..]
Vanmiddag was het hilarisch, nu meh.
Gelukkig ben ik er.quote:
Mijn redder in nood.quote:
You cant or you cunt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet fappen op jou.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ik doe het broekje uit, gordijntjes dicht en ga weer lekker op het bankje Suits kijken
Fappend op Harvey?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ik doe het broekje uit, gordijntjes dicht en ga weer lekker op het bankje Suits kijken
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik iemand wel een beetje leuk vind.
Halloquote:
Waddupquote:
Rustig aan aan het doen togquote:
Sof is uit trouwensquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
er waren tijden dat sof nog gewoon FOK!te
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
Als je onder de 25 bent elke week minstens 3x los gaan toch
Van 2 keer afspreken, ja denk het ookquote:
Ik ben zelf meer een Donna fan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind die blonde, Katrina, wel leuk
Ja ok maar jij hebt burgerlijk leventje tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Die tijd niet al achter je hebben gelaten als je 19 bent
gewoon rustig aanquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok maar jij hebt burgerlijk leventje toch
Want plezier hebben is verkeerd!quote:
Gouden koppelquote:
Donna is ook tof. Rachel vind ik echt niets. Hoop dat zij en Mike snel uit elkaar gaanquote:
Harveyquote:
Rachel is een beetje inhoudsloos, ja. Geen karakter. Dient gewoon echt als de hot side kick van Mike.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gouden koppel
[..]
Donna is ook tof. Rachel vind ik echt niets. Hoop dat zij en Mike snel uit elkaar gaan
Nee joh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Punt is.
Als jij geen cimi zou hebben zat je ook gewoon elke avond in een bar.
10/10quote:
Niet per definitie voor of tegen. Hoezo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
Inso jij bent voor hoge gevangenisstraffen toch
Daarvoor hadden ze beter Jenny kunnen houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Rachel is een beetje inhoudsloos, ja. Geen karakter. Dient gewoon echt als de hot side kick van Mike.
Dit artikeltje gelezen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet per definitie voor of tegen. Hoezo.
Nee bah Harvard balletjequote:
Jenny was schattig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarvoor hadden ze beter Jenny kunnen houden
Niet iedereen is een kroegtijgerquote:
Waarom krijgt die man 7 jaar meer cel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit artikeltje gelezen?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Barack-Obama.dhtml
terecht aangezien de argumenten die ze gebruiktquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit artikeltje gelezen?
Lijkt me niet onterecht toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit artikeltje gelezen?
Ik vraag mij echt vaak af of jij wel echt 24 bentquote:
Oh hij gebruikte ricine dat is dodelijker dan wat deze vrouw gebruikte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom krijgt die man 7 jaar meer cel?
Oquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt vaak af of jij wel echt 24 bent
Ik heb paar afleveringen van Fargo gezien trouwensquote:
Goeie serie hequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb paar afleveringen van Fargo gezien trouwens
Ja, die Martin Freeman is baasquote:
Ik was er toen nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef JanCees het volgende:
ik vroeg net of die serie wat is en niemand reageert
Lijkt me een lastig thema als republikein ene kant hoge straf andere kant je vuurwapen en de beschikking daarover is je alles.quote:
Eens met het doel. Terechte straf voor de middelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me een lastig thema als republikein ene kant hoge straf andere kant je vuurwapen en de beschikking daarover is je alles.
Wat negeer ik?quote:
Nja, zijn maar zeer weinig relaties die echt lang standhouden op die leeftijd hoorquote:
Bijna 5 jaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Nja, zijn maar zeer weinig relaties die echt lang standhouden op die leeftijd hoor
Nee grapjequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat negeer ik?
[..]
Nja, zijn maar zeer weinig relaties die echt lang standhouden op die leeftijd hoor
Maarja normale brieven zal hij niet zo snel lezen (als hij ze al leest)quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan toch niet zomaar gifbrieven sturen omdat je ergens mee oneens bent
Hoef je geen kroegtijger voor te zijn. Beter tinderquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapjeWas maar 1 bericht
Ik zei dat niet iedereen kroegtijger is.
als ik jarenlange relatie zou hebben zou ik echt geen behoefte hebben om via uitgaan rebounds te scoren ofzo
Obama is wel ernstig debiel bezig qua wapenwetgeving ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Maarja normale brieven zal hij niet zo snel lezen (als hij ze al leest)
Soms is geweld noodzakelijk om je standpunt naar voren te brengen als bestuurders hun achterban negeren #Happel.
Na ons toch?quote:
Als Inso tinder gebruikt zit hij de hele avond zo`quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoef je geen kroegtijger voor te zijn. Beter tinder
Stannis voor een jongen.quote:
Ginny voor een meisje, Fred of Percy voor een jongenquote:
Kutvent.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ginny voor een meisje, Fred of Percy voor een jongen
Moet ook wel na al die incidenten op (basis)scholen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Obama is wel ernstig debiel bezig qua wapenwetgeving ja.
Valt allemaal wel mee. Wapendoden zijn ziek gedaald in de VS laatste 20 jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ook wel na al die incidenten op (basis)scholen.
Scherp, scherp.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ginny voor een meisje, Fred of Percy voor een jongen
quote:
Als iedere leerkracht een wapen in zijn bureaula heeft liggen zouden er heel wat minder doden vallen bij die gebeurtenissenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ook wel na al die incidenten op (basis)scholen.
30 moorden per dag is nog absurd veel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Wapendoden zijn ziek gedaald in de VS laatste 20 jaar.
Amerika is al decennia lang debiel bezig qua wapenwetgeving ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Obama is wel ernstig debiel bezig qua wapenwetgeving ja.
quote:
Bogiequote:
Met ik als vader.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherp, scherp.
[..]zo baas.
2Stannis4U
Hopelijk is hij dan ook zo rechtvaardig.
Is natuurlijk niet alleen aan wapenwetgeving te wijden.quote:
Bogie II dan hè.quote:
Als je zo denkt dat kom je in een vicieuze cirkel waar alles en iedereen zich meer en meer gaat bewapenen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedere leerkracht een wapen in zijn bureaula heeft liggen zouden er heel wat minder doden vallen bij die gebeurtenissen
Dat klinkt alsof Bogie de vader is.quote:
Recht op de troon van Wim Lex.quote:
Uiteraard en er zijn ook vast nog wel pauperlanden die slechter scoren in de wereld maar het blijft absurd veel ondanks dat er 300 mio mensen wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet alleen aan wapenwetgeving te wijden.
Zijn wel meer landen met lakse wetgeving.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof Bogie de vader is.
[..]
Recht op de troon van Wim Lex.
Als dat nodig is om me and mine te beschermenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zo denkt dat kom je in een vicieuze cirkel waar alles en iedereen zich meer en meer gaat bewapenen.
Dagje strand: Handdoeken en de M16 meenemen, You never now boy
En dan nog. Stel je verbied wapens in een land als de VS. Waar bijna 100 vuurwapens op 100 mensen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard en er zijn ook vast nog wel pauperlanden die slechter scoren in de wereld maar het blijft absurd veel ondanks dat er 300 mio mensen wonen.
Eigenlijk helemaal eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als dat nodig is om me and mine te beschermenBeter dan vertrouwen op de overheid en vervolgens je eigen kind moeten begraven
Dan wordt het wel heel erg eigen rechter spelen allemaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als dat nodig is om me and mine te beschermenBeter dan vertrouwen op de overheid en vervolgens je eigen kind moeten begraven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |