En wat als ik nou zou stellen die film laatst serieus te hebben gekeken in het gezelschap van 2 vrouwen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan met die fagact van je
Dan hoop ik dat je na afloop hebt mogen genieten van hun kunsten met de mond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik nou zou stellen die film laatst serieus te hebben gekeken in het gezelschap van 2 vrouwen?
Ik heb mij goed dronken laten voeren genietend van mijn eigen zangkunsten
Nee, geeneens. Ik ben eigenlijk ook gewoon een grotere homo dan Etsuquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je na afloop hebt mogen genieten van hun kunsten met de mond.
Ik vergeef je allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, geeneens. Ik ben eigenlijk ook gewoon een grotere homo dan Etsu
Ik ga dit even verwerken met HoC
Stalk jij mij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier, en in dat KLB topic geef je dat aan
Namen en rugnummers jongen!
Waar werd gelinkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees hier mee en toen werd gelinkt naar dat KLB topic
Dat is toch die lul van SBS?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon is de Marc van der Linden van FOK!
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Toto, ik krijg wel dit ineens in actieve topics.. KLB / Smoorverliefd
Dikker dan sjek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Boulevard. Hij is tevens vies dik
Ohja,quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Boulevard. Hij is tevens vies dik
Van Boulevard heb je wel kennis he en mij dan homo noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon is de Marc van der Linden van FOK!
Je zou BIJNA denken dat het geheim isquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik er ook klaar mee. Je wil het er overduidelijk niet over hebben, prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |