En wat als ik nou zou stellen die film laatst serieus te hebben gekeken in het gezelschap van 2 vrouwen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan met die fagact van je
Dan hoop ik dat je na afloop hebt mogen genieten van hun kunsten met de mond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik nou zou stellen die film laatst serieus te hebben gekeken in het gezelschap van 2 vrouwen?
Ik heb mij goed dronken laten voeren genietend van mijn eigen zangkunsten
Nee, geeneens. Ik ben eigenlijk ook gewoon een grotere homo dan Etsuquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je na afloop hebt mogen genieten van hun kunsten met de mond.
Ik vergeef je allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, geeneens. Ik ben eigenlijk ook gewoon een grotere homo dan Etsu
Ik ga dit even verwerken met HoC
Stalk jij mij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier, en in dat KLB topic geef je dat aan
Namen en rugnummers jongen!
Waar werd gelinkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees hier mee en toen werd gelinkt naar dat KLB topic
Dat is toch die lul van SBS?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon is de Marc van der Linden van FOK!
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Toto, ik krijg wel dit ineens in actieve topics.. KLB / Smoorverliefd
Dikker dan sjek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Boulevard. Hij is tevens vies dik
Ohja,quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Boulevard. Hij is tevens vies dik
Van Boulevard heb je wel kennis he en mij dan homo noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon is de Marc van der Linden van FOK!
Je zou BIJNA denken dat het geheim isquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik er ook klaar mee. Je wil het er overduidelijk niet over hebben, prima
Ik keek voor het laatst met de VI rel. Toen presenteerde Jamai dat ook dus bij deze wil ik jou voordragen als Jamai van FOK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Boulevard heb je wel kennis he en mij dan homo noemen.
Al is hij wel echt, echt viesdik. Gekke royalty watcher.
Ik was altijd #TeamJim, fuck Jamaiquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik keek voor het laatst met de VI rel. Toen presenteerde Jamai dat ook dus bij deze wil ik jou voordragen als Jamai van FOK!
Zou je wel willen hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was altijd #TeamJim, fuck Jamai
Oh je begint pas netquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te makkelijk deze, viespeuk
Nu zet ik echt episode 2 van HoC op
wanneer ga je werkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Elan het volgende:
Lekker jointje roken in de tuin na een dag niet hard werken
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.je ging toch weer werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
loempiaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)-welke-snack-ben-jij
vul even in
Een pikketanissie was daquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
vul even in
Ik ben een frikandel speciaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
vul even in
als ik nu niet misselijk was had ik trek.quote:
Ik vulde Marmaris en hyves inquote:Je bent een ingewikkeld individu, iemand die backpackt in Zuid-Oost Azië en hoogstwaarschijnlijk tot in den treure een waarbenjij.nu bijhoudt. NEWSFLASH: niemand leest ‘m. En trouwens, wie haalt er nu in hemelsnaam een loempia bij de snackbar?!
Awww schatje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik nu niet misselijk was had ik trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |