Ik was er toen nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef JanCees het volgende:
ik vroeg net of die serie wat is en niemand reageert
Lijkt me een lastig thema als republikein ene kant hoge straf andere kant je vuurwapen en de beschikking daarover is je alles.quote:
Eens met het doel. Terechte straf voor de middelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me een lastig thema als republikein ene kant hoge straf andere kant je vuurwapen en de beschikking daarover is je alles.
Wat negeer ik?quote:
Nja, zijn maar zeer weinig relaties die echt lang standhouden op die leeftijd hoorquote:
Bijna 5 jaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Nja, zijn maar zeer weinig relaties die echt lang standhouden op die leeftijd hoor
Nee grapjequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat negeer ik?
[..]
Nja, zijn maar zeer weinig relaties die echt lang standhouden op die leeftijd hoor
Maarja normale brieven zal hij niet zo snel lezen (als hij ze al leest)quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan toch niet zomaar gifbrieven sturen omdat je ergens mee oneens bent
Hoef je geen kroegtijger voor te zijn. Beter tinderquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapjeWas maar 1 bericht
Ik zei dat niet iedereen kroegtijger is.
als ik jarenlange relatie zou hebben zou ik echt geen behoefte hebben om via uitgaan rebounds te scoren ofzo
Obama is wel ernstig debiel bezig qua wapenwetgeving ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Maarja normale brieven zal hij niet zo snel lezen (als hij ze al leest)
Soms is geweld noodzakelijk om je standpunt naar voren te brengen als bestuurders hun achterban negeren #Happel.
Na ons toch?quote:
Als Inso tinder gebruikt zit hij de hele avond zo`quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoef je geen kroegtijger voor te zijn. Beter tinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |