lijkt me wel baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
http://www.studereninleiden.nl/studies/info/wijsbegeerte/
Vraag me toch af wat je kan worden als je deze studie hebt afgerond.
Ik word toch liever vergeleken met een mooie sportwagen of zo.quote:
Je bent zelf een Porsche_1quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word toch liever vergeleken met een mooie sportwagen of zo.
Zekerquote:
Maar dan professioneel. Kun je ook nog je eigen visie loslaten op je mislukte leven. Vragen naar het 'waarom' en daar nooit antwoord op krijgen, maar steeds nieuwe vragen blijven ontwikkelen.quote:
Klopt. Is goed om erbij te hebben maar niet als enige studie kun je niks mee manquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mja leuk voor ergens naast of zo maar denk als basis kan je er niet zo veel mee .
Ik voel me ongemakkelijk bij deze post.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het voelt nog steeds raar dat Fokkie denkt aan mij liggend naar Fera, rukkend.
Ik voel me vies nu.
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk bij deze post.
Zou als werkgever juist zulke mensen aannemen man niet die standaard-folk goed voor de sfeer en de creatieve processen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Is goed om erbij te hebben maar niet als enige studie kun je niks mee man
Had je mij dit leed niet kunnen besparen?quote:
Heeft hij dat gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het voelt nog steeds raar dat Fokkie denkt aan mij liggend naar Fera, rukkend.
Ik voel me vies nu.
Gewoon rechten doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En het volk bij een filosofiestudie ligt mij niet denk ik
Hoezo niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En het volk bij een filosofiestudie ligt mij niet denk ik
Ik heb er over nagedacht. Maar ik dacht dat je het minder erg zou vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Had je mij dit leed niet kunnen besparen?
Ik overdrijf misschien ook lichtelijk. Maar nog steeds is het vreemd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht. Maar ik dacht dat je het minder erg zou vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |