Je adblock uitzetten voor FOK!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:33 schreef Deazy1 het volgende:
Ik wilde reageren op Roland1000 maar hoe kan je iets quoten?. Ben nieuw hier. Hij zit er nog niet tussen jongens :-). Het is echt een heel recent liedje, hoor het eigenlijk pas sinds de zomer. Ik kan me niet herinneren dat er zang inzat.
2008, zwart-wit, kip is een vogel........ ze zijn Australisch, maar dat is ook Britsquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef iPat het volgende:
Ik zoek een music video, ik weet alleen dat het een zwart-wit animatie is waar vogels in voorkomen. Geloof ik van een Brits bandje 6-7 jaar geleden. Weet iemand welke ik bedoel?
TTK / Zoekt Spaans nummer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef Jezus9 het volgende:
Is er toevallig iemand hier die Spaans spreekt?
In een audio-documentaire over de vermiste meiden in Panama kwam op het einde een Spaans nummer voor. Op minuut 37:05. Je hoeft niet persé het nummer zelf te kennen, als je al een zin eruit in het Spaans kan opschrijven, kan ik hem op Google intypen en wellicht vinden.
Het nummer begint op 37:05: http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Deze hoorde het een paar weken geleden op vakantie in Frankrijk. Het werd gespeeld door een straatmuzikant met een saxofoon, maar volgens mij wordt het origineel op een accordeon gespeeld.
Vrij traag en melancholisch, volgens mij behoorlijk oud en het doet me een beetje denken aan de accordeonsolo in Kiss Me van Sixpence None The Richer.
Nogal vaag, maar ik hoop dat iemand me kan helpen
Nopequote:
quote:
quote:
Dank je Arcee, ik was al 10 minuten op zoek hoe dat nummer ook alweer heettequote:
Geen accordeon, maar ik moet er toch aan denken:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]is veel slepender
Wel op James Last gezocht?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Roland1000 het volgende:
Dank je Arcee, ik was al 10 minuten op zoek hoe dat nummer ook alweer heette
Helaasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen accordeon, maar ik moet er toch aan denken:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Deze hoorde het een paar weken geleden op vakantie in Frankrijk. Het werd gespeeld door een straatmuzikant met een saxofoon, maar volgens mij wordt het origineel op een accordeon gespeeld.
Vrij traag en melancholisch, volgens mij behoorlijk oud en het doet me een beetje denken aan de accordeonsolo in Kiss Me van Sixpence None The Richer.
Nope, is nog best lastig blijkbaarquote:
Met weinig aanknopingspunten is het lastig zoeken iddquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Nope, is nog best lastig blijkbaar
Had gehoopt dat iemand er wat mee kon. Het is aardig bekend volgens mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met weinig aanknopingspunten is het lastig zoeken idd
Zo te horen, is het deze remix:quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Stinus het volgende:
https://soundcloud.com/p0013/far-away
Vanaf 5 minuten! Ik zoek de remix van ''Summer'', maar kan hem niet vinden...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:25 schreef Jezus9 het volgende:
Is er toevallig iemand hier die Spaans spreekt?
In een audio-documentaire over de vermiste meiden in Panama kwam op het einde een Spaans nummer voor, op minuut 37:05 (je hoeft niet persé het nummer zelf te kennen, als je al een zin eruit in het Spaans kan opschrijven, kan ik hem op Google intypen) en wellicht vinden.
Het nummer begint op 37:05: http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
Bedoel je Adios Nonino?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te horen, is het deze remix:
U zeer dankbaar is! Dank!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef ChatGirl het volgende: En dan - pak hem beet - de laatste minuut.
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Bedoel je Adios Nonino?
Is het instrumentaal of is er ook zang bij?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:19 schreef Redah het volgende:
2009/2010/2011, rond de tijd dat er ineens een aantal Duitse nummers zoals Hause am See overwaaiden naar Nederland.
Een volgens mij 'dance' Duits nummer, waarvan ik me flarden van de videoclip kan herinneren, van volgens mij mensen die 's nachts feestjes vierden en op een of ander hoog ding klommen. Het einde van de clip was in ieder geval zonsopkomst waar iedereen naar keek vanaf hoogte.
Volgens mij ging het nummer ook over 'de hele nacht doorgaan' of 'nog niet slapen' of iets in die trant. Ik weet dat het wel een paar keer op 3FM is gedraaid maar niet echt aansloeg, ik kan dan ook niets in de Top40 lijsten van de afgelopen paar jaar terug vinden.
Ik heb het ook omstreeks die tijd gedownload... Maar vind het niet meer terug in m'n backups
Bedankt en succes
Nope, dat is 'm niet (irritant nummer vond ik dat trouwens). Er zitten in mijn nummer daadwerkelijk instrumenten... Er begint me steeds meer te dagen, ik heb het idee dat ze ook over 'die morgen' zingen... Iets met 'we gaan door tot de morgen komt' of 'we slapen niet tot de morgen komt' of iets in die trant. En het is echt meer 'muziek'achtig, had ik 't idee.quote:
Best wel een vet nummer... Zeker voor duitse begrippenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Redah het volgende:
[..]
Nope, dat is 'm niet (irritant nummer vond ik dat trouwens). Er zitten in mijn nummer daadwerkelijk instrumenten... Er begint me steeds meer te dagen, ik heb het idee dat ze ook over 'die morgen' zingen... Iets met 'we gaan door tot de morgen komt' of 'we slapen niet tot de morgen komt' of iets in die trant. En het is echt meer 'muziek'achtig, had ik 't idee.
Zelf gevonden (maar kan me voorstellen dat het met mijn omschrijving nooit was gevonden):
Marteria, Yasha & Miss Platnum - Lila Wolken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef Hypochondria het volgende:
Ik zoek een nummer waar deze tekst (ongeveer) in voor komt: It's so hard not to lie for us. (weet niet of ze dit precies zingen) Het wordt volgens mij gezongen door kinderen dit stukje. Het kan zijn dat dit liedje van eminem is, maar kan het niet meer plaatsen. Ik dacht ook dat dit een stukje van het refrein was
Thx
Fonetisch klopt het ongeveer. Ik ontdek nog wel eens Mama Appelsap's.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef Hypochondria het volgende:
Wow sick! thanksde tekst van mij leek er niet eens op:P
C'est si bonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:37 schreef Sarasi het volgende:
Wie weet welk nummer dit is?En nee, het is niet Glasser.
Het is een rock-versie van een nummer uit 1947, C'est si bon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:37 schreef Sarasi het volgende:
Wie weet welk nummer dit is?En nee, het is niet Glasser.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben in Sunny Beach geweest paar weken geleden, daar draaiden ze heel vaak een nummer wat moeilijk te omschrijven is...
De eerste zinnen waren iets als in; started out with my girlfriend... En dan wat tekst, en daarna lekker stampen, soort van hardstyleIemand die weet wat ik bedoel haha?
4:40 zoals ik als het goed is heb ingesteldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Op 40 sec bedoel je? 2 Unlimited - No limit
Ahhh, het was wel ff zoekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:11 schreef blup het volgende:
[..]
4:40 zoals ik als het goed is heb ingesteld
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:25 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ahhh, het was wel ff zoeken
Dit trouwens de 2012 versie:
Ping pong - armin van buuren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:08 schreef slangpie het volgende:
Ik zoek een beetje dance achting nummer, wat met begint met links: Ping, rechts: Pong, en dansfeest iets sneller.. Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
Uit de OP:quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:15 schreef realldutch het volgende:
Ik ben op zoek naar wat nieuwe muziek.
Luister de laatste tijd veel deep house en dat bevalt me wel.
Nu ben ik op zoek naar wat nummertjes in de trant van tchami/oliver heldens.
Een soort van deep house dan maar alleen wat harder.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Thnx! Dat was hem!quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef lj009 het volgende:
Zoek popnummer over Amsterdam. Heb het ooit eens gehoord op youtube maar kan t niet terugvinden. Is een gemixt gezelschap
In welke taal werd het gezongen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef lj009 het volgende:
Zoek popnummer over Amsterdam. Heb het ooit eens gehoord op youtube maar kan t niet terugvinden. Is een gemixt gezelschap
Nederlands.. Geen acda en de munnik, meer ook met rapstukjea volgens mijquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In welke taal werd het gezongen?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef lj009 het volgende:
Nederlands.. Geen acda en de munnik, meer ook met rapstukjea volgens mij
Heh, Speed Garage. Is ook een vroege dood gestorven dat genre.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef lj009 het volgende:
[..]
Nederlands.. Geen acda en de munnik, meer ook met rapstukjea volgens mij
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:15 schreef realldutch het volgende:
[..]
Ping pong - armin van buuren.
Ik ben op zoek naar wat nieuwe muziek.
Luister de laatste tijd veel deep house en dat bevalt me wel.
Nu ben ik op zoek naar wat nummertjes in de trant van tchami/oliver heldens.
Een soort van deep house dan maar alleen wat harder.
Nog een kick,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef iVisionz het volgende:
Hallo, speciaal om in dit topic te kunnen posten heb ik me maar eens geregistreerd, ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik zoek deze nummers:
Als eerste deze:
er zitten samples in van "Yellow claw - DJ Turn it up?"
en van "Dimitri Vegas, Like Mike & GTA ft Wolfpack - Turn It Up"
op het einde hoor je "turn up the bass"
link:
Dan zoek ik deze:
op zegt die steeds "kerento" ?
en op 0 Ameno?
link:
En deze is heel moeilijk denk ik, je moet hem echt herkennen, kan hier niet echt een beschrijving bij geven:
Link:
Sorry voor de slechte geluidskwaliteit maar was in een discotheek :/
En als laatste zoek ik nog deze, een moombahton achtig nummer vanaf 0:11
Link:
Wie o wie kan mij helpen
Reclame niet gehoord, maar misschien: ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef MrEarcheese het volgende:
Er is momenteel een liedje in een commercial van Spotify, en daar hoor je verschillende stukjes van liedjes waaronder eentje van een vrouw die op een drum&base achtige track "I'm not in love" zingt (of iets dergelijks), iemand enige idee welk nummer dat is?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef MrEarcheese het volgende:
Er is momenteel een liedje in een commercial van Spotify, en daar hoor je verschillende stukjes van liedjes waaronder eentje van een vrouw die op een drum&base achtige track "I'm not in love" zingt (of iets dergelijks), iemand enige idee welk nummer dat is?
Olive heeft ook daadwerkelijk het nummer I'm Not In Love van 10cc gecoverd. Dus die kan het ook nog zijn:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:38 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Reclame niet gehoord, maar misschien: ?
Deze?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef MrEarcheese het volgende:
Damn, dacht heel 'ff dat dat 'm was. Close, maar helaas - degene waar ik 't over had was moderner, harder en rouwere stem.
Kan ook niet echt een overzicht vinden van de spotify reclames die lopen, helaas..
Ik weet niet of het nummer daadwerkelijk zo heet, natuurlijk. Maar deze is het helaas niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Olive heeft ook daadwerkelijk het nummer I'm Not In Love van 10cc gecoverd. Dus die kan het ook nog zijn:
Nah, het is echt een duidelijke rauwe vrouwenstem en het nummer is up-temo. Thanks though.quote:
Shazam herkent hem niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
Voor de muziekgoden, wie weet welk (Kroatisch?) liedje dit is,
https://soundcloud.com/us(...)b86fa6ed587a4362d3e2
We kwamen hem op vakantie tegen, en de mama appelsaps waren ontelbaar![]()
Helaas wel in baggerkwaliteit opgenomen.
Had hetzelfde probleem jaquote:
Deze al doorgespit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had hetzelfde probleem jaMaar aan de reactie daar op dit liedje te zien, was het nog best bekend ook.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Deze al doorgespit?
http://www.charly1300.com/hrvatskaairplay.htm
?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben op zoek naar een belachelijk slecht nummer, naar mijn mening althans. Volgens mij is het een hardcore nummer, maar kan ook zo hardstyle zijn. Het 'refrein' voor zover je het zo kan noemen gaat zo:
BAM BAM BAM BAM BAM
COCAINE
BAM BAM BAM BAM BAM
Dit slaat echt nergens op maar ik wil wel heel graag weten hoe deze heet, kan hem niet vinden
Even mezelf quoten, found it. Het was Running Low van Netsky ft Beth Ditto. Dus ignore m'n "I'm not in love" maar, verkeerd verstaan. :cquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nummer daadwerkelijk zo heet, natuurlijk. Maar deze is het helaas niet.
[..]
Nah, het is echt een duidelijke rauwe vrouwenstem en het nummer is up-temo. Thanks though.
Ik voel me een zeikerd, maar ben benieuwd of het maybe gevonden wordt nu.
Avicii - silhouettesquote:
dank!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Avicii - silhouettes
Iemand nummer op 08:55:00 ?
Captured by a lovestorm / Fangad av en stormvind, van Carolaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef elkravo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dje_dolgelukkig.html
Het lied onder dit filmpje (maar dan het origineel) is een Eurovisiesongfestival-lied...
Wat is het?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet dit nummer? Vooral heel herkenbaar vanaf 3:57. Bij voorbaat dank.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:41 schreef Bipsje het volgende:
Ik heb al heel lang op zoek naar de titel van dit nummer:
https://soundcloud.com/vic-crezee/wbwviii#t=18:15 (begint dus op 18:15)
Ik heb zo'n beetje de complete lyrics al eens door Google gehaald, maar kan niks vinden.![]()
Paar dingen die ik heb opgepikt uit de tekst:
Jezebel/Jessica?
You got me like captain ..(?).. Story of you and me
Baby don't you look away, you can be my everything
She's living in my lap
Iemand die deze track kent?
Graag gedaanquote:
Blow Your Brains, van Mark with a K ? al gaat dat meer cococococoaine. Maar het is iig ook een kutnummer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben op zoek naar een belachelijk slecht nummer, naar mijn mening althans. Volgens mij is het een hardcore nummer, maar kan ook zo hardstyle zijn. Het 'refrein' voor zover je het zo kan noemen gaat zo:
BAM BAM BAM BAM BAM
COCAINE
BAM BAM BAM BAM BAM
Dit slaat echt nergens op maar ik wil wel heel graag weten hoe deze heet, kan hem niet vinden
Had hem al gevonden, Dance With The Wolves van Angerfistquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Blow Your Brains, van Mark with a K ? al gaat dat meer cococococoaine. Maar het is iig ook een kutnummer.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef Crientj het volgende:
Ik zoek een uptempo nummer, gezongen door een man.
Stuk van het reffrein:
I'm up all night, to get to know you.
Is that allright?
I'm up all niiiiiiiiiiight.
Anyone?
quote:
'Skullkid' heet dat spelletje, als je die bedoeld in ieder geval!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef TostiTijd het volgende:
Ik zoek niet echt een liedje, maar een speleltje waarbj dit liedje/beat zat:
Kan iemand me helpen? Was van mijn jeugd vroeger, op spele.nl ofzo
Nee hoor, bij Jefferson Airplane zingt een vrouw.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:30 schreef Jezus9 het volgende:
Wat is de versie in dit stukje, begint op 4:07:
Ik vond alleen deze versie op internet 'White Rabbit - Jefferson Airplane' maar dat is een man die het zingt, in het filmpje was het een vrouw.
Holy shit... klopt, dan heb ik waarschijnlijk een verkeerde video aangeklikt. Bedankt!quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef spijkerbroek het volgende: Nee hoor, bij Jefferson Airplane zingt een vrouw.
Met 2 blonde meisjes toevallig?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zoek een liedje. Het was een semi disco achtig nummer. Ik weet alleen dat in de clip een man door straten loopt met een afro (en volgens mij een zonnebril).
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met 2 blonde meisjes toevallig?
Alstuquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:44 schreef Jezus9 het volgende:
Holy shit... klopt, dan heb ik waarschijnlijk een verkeerde video aangeklikt. Bedankt!
Een hele kleine kans dat het om Chicago's uitvoering van Night and Day gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zoek een of ander latin/reggaetonnummer, het refrein begint (fonetisch) met titi tati tobosomati of zoiets.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zoek een soul/bleusnummer van minimaal tien jaar oud. Het is een heel relaxt nummer en er wordt gezongen door een man met een hele diepe stem. Het unieke aan het nummer is dat er een aantal keren heel lang aaaaaahhhhh wordt gezongen...
Nee, is 'm niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:03 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Een hele kleine kans dat het om Chicago's uitvoering van Night and Day gaat.
Nee dat is het niet. Het gaat om een donkere zwarte mannenstem.quote:
Gokje op Bill Withers - Lovely Dayquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:04 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het gaat om een donkere zwarte mannenstem.
Nee helaas. Het was ook geen populaire muziek. Dus misschien is het ook wel niet te vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Bill Withers - Lovely Day
Zelf al gevonden, het was deze:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zoek een of ander latin/reggaetonnummer, het refrein begint (fonetisch) met titi tati tobosomati of zoiets.
Er zijn héél veel zwarte zangers met een diepe stem. Bill Withers, Marvin Gaye, Barry White, Billy Preston om maar een paar populaire te noemen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee helaas. Het was ook geen populaire muziek. Dus misschien is het ook wel niet te vinden.
Probeer het in het hardcore topic in MUZ evenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef Stark25 het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje uit een dumpert filmpje. Het is een soort intro liedje.
Het begint om 0.27 en eindigt op 0.37
Hier is de link van het filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_tiefus_van_tim_(ep02).html
Ik heb al op dumpert zelf via comments gevraagd of iemand het nummer kende maar daar heb ik geen reactie op gekregen.
Al Green misschien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zoek een soul/bleusnummer van minimaal tien jaar oud. Het is een heel relaxt nummer en er wordt gezongen door een man met een hele diepe stem. Het unieke aan het nummer is dat er een aantal keren heel lang aaaaaahhhhh wordt gezongen...
Ga ik doen! Bedankt voor de tipquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:01 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Probeer het in het hardcore topic in MUZ even!
Haha. Ja ik ben ook bang dat dit hem niet gaat worden voor mij...quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Er zijn héél veel zwarte zangers met een diepe stem. Bill Withers, Marvin Gaye, Barry White, Billy Preston om maar een paar populaire te noemen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:19 schreef Spinosaurus het volgende:
Help, ik zoek...
Waarschijnlijk een nummer van Selah Sue (maar dat weet ik niet zeker)
Ik kan me een stukje herinneren waar een vrouw zingt: ''In the morning you're mad''
Het nummer heeft een rustige, relaxte melodie en begint eerst met zang en daarna komen drums, bass (en piano dacht ik)
Nope, is 'm niet. Heeft wel een beetje dezelfde stem. Het nummer wat ik zoek heeft een iets langzamer ritme en ik denk ook minder instrumenten.quote:
Is het nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef NieuweNier het volgende:
Er was laatst een reclame voor Armada Music. Volgens mij op 538 of Q-music. Ze verwezen naar hun website voor dé zomerhit van dit jaar. Een super chill nummer. Ik heb hem ook een paar keer gehoord tijdens feestjes enzo.
Hij staat alleen niet bij de eerste 10 hits van hun stream top 40. Weten jullie met welk nummer die reclame gemaakt werd?
Haha die nietquote:
Deze misschien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef NieuweNier het volgende:
Er was laatst een reclame voor Armada Music. Volgens mij op 538 of Q-music. Ze verwezen naar hun website voor dé zomerhit van dit jaar. Een super chill nummer. Ik heb hem ook een paar keer gehoord tijdens feestjes enzo.
Hij staat alleen niet bij de eerste 10 hits van hun stream top 40. Weten jullie met welk nummer die reclame gemaakt werd?
Hij begint al eerder cokeje!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef Coke. het volgende:
Help, ik zoek de titel + artiest van het liedje dat op 0:20 start. Merci.
Deze?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef NieuweNier het volgende:
Goed nummerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef Pandaplint het volgende:
Een geweldig nummer. Maar het doet me denken aan een ander nummer. Wat het precies is weet ik niet. Het is het sax loopje, of het is het refrein. Het lijkt op iets. Ik zat te denken in de richting van Franz Ferdinand. Maar ik kom er niet op. Iemand een idee?
Had de vraag ook naar Gerard Ekdom getwitterd. Die vond het hier op lijken:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:24 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Goed nummer. Klinkt heel bekend idd, maar waar het precies op lijkt?
Hier dacht ik gelijk aan:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef Pandaplint het volgende:
Een geweldig nummer. Maar het doet me denken aan een ander nummer. Wat het precies is weet ik niet. Het is het sax loopje, of het is het refrein. Het lijkt op iets. Ik zat te denken in de richting van Franz Ferdinand. Maar ik kom er niet op. Iemand een idee?
Mij ook niet, frustrerendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had de vraag ook naar Gerard Ekdom getwitterd. Die vond het hier op lijken:
Maar dat was niet het nummer waar het mij aan doet denken
Deze dan misschien:quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:04 schreef Hoplahopla het volgende:
Nee dat is het niet. Het gaat om een donkere zwarte mannenstem.
Nee. Lijkt er heel ver weg op, maar het was niet zo'n populair nummer. Heb het ooit eens in een kroeg gehoord...quote:
mij deed het dus ook daar aan denken. Kind van de jaren 80quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
ik snap je franz ferdinand gedachte wel.. maar ik kan niks bedenken..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:19 schreef mime_negert het volgende:
Op Facebook zag ik een filmpje voorbij komen met een leuk dance nummer. De tekst bevat onder andere "the children are distorted and houses were destroyed" Gezongen door een vrouw.
Lekker nummer, maar van wie is het?
Of de Mega Top 50 bekijken, want hij staat er al 6 weken bovenaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:40 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Bedankt! Moet eens wat meer radio gaan luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |