Ga het halen dan, of bestel hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker. Dit is het beste tijdstip
Gekke mensen hebben gekke voorkeurenquote:
Het is 3 uur s'nachts.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga het halen dan, of bestel het
Ja, klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klink, zag ik jou nou ook in dat topic in R&P over dat islamitische meisje dat moest kiezen tussen haar familie en haar vriend (2013) en een paar weken geleden de knoop heeft doorgehakt (2014)?
Ja, en dus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gekke mensen hebben gekke voorkeuren
[..]
Het is 3 uur s'nachts.
Yoghurt. Vanille ijs. Aardbei. Suiker. Blender.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Drerries, sorry.. Wat is het?/Waarvan gemaakt?
Lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Yoghurt. Vanille ijs. Aardbei. Suiker. Blender.
In mijn herinnering deed je dapperquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, voor wie? Hoezo vraag je dat opeens aan mij en zeg je dit?
Ik woon te verrrquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:04 schreef Santello het volgende:
[..]
In Amsterdam bij MesutMoet ik je ophalen?
Hoiquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:04 schreef Santello het volgende:
[..]
In Amsterdam bij MesutMoet ik je ophalen?
Ik woon ook een tikje uit de richting helaas...quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb jij daar zin in dan?
Wie gaat mee naar Mesut
Jawel hoor. maar kom je me halen en breng je me thuisquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Döner vreten in Amsterdam... Dat durf je toch niet aan?
Ik ben een Randstadmens. Ik heb alles al gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Döner vreten in Amsterdam... Dat durf je toch niet aan?
En hoe is ie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ben bij aflevering 2 van white collar.
Nee, sorry. Sahur zit er zo op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor. maar kom je me halen en breng je me thuis
Ik woon nog thuis en mijn relatie met die jongen is inmiddels uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn herinnering deed je dapper
Dacht ik wel weer.. Grootspraak en blabla,maar leveren ho maarquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, sorry. Sahur zit er zo op.
Alsof je zonder sahur het wel zou doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, sorry. Sahur zit er zo op.
Nou en? Je bent een sterke vrouw, en jij kent je familie het bestequote:Op woensdag 16 juli 2014 03:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis en mijn relatie met die jongen is inmiddels uit.
Hey alsjeblieft hoor. Wat is er niet knap aan hem?quote:
Zijn rare loopje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hey alsjeblieft hoor. Wat is er niet knap aan hem?
WIE????? FOTO!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hey alsjeblieft hoor. Wat is er niet knap aan hem?
Neal van white collarquote:
He, maar ik snap het niet. R&P / Je ouders verlaten voor iemand? Dat topic bedoel je toch? Daar staat niks in over mijn verhaal of kijk ik daar nou overheen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Je bent een sterke vrouw, en jij kent je familie het beste
Nee, klopt. Maar jij steunde haar toch? Dat vind ik persoonlijk al dapper en tof.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He, maar ik snap het niet. R&P / Je ouders verlaten voor iemand? Dat topic bedoel je toch? Daar staat niks in over mijn verhaal of kijk ik daar nou overheen?
Steun jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hot piece of ass.
Haha, dankjewel. Maar steunen is niks. Ik ben niet dapper, ik ben laf. Altijd klagen maar niet het probleem aanpakken. Tja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar jij steunde haar toch? Dat vind ik persoonlijk al dapper en tof.
Er staat nogal een overmacht tegenover he? Je hele familie verloochenen/vergeten/negeren is niet niksquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dankjewel. Maar steunen is niks. Ik ben niet dapper, ik ben laf. Altijd klagen maar niet het probleem aanpakken. Tja.
hou maar. Ik neem wel een Ali Behariquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
En vast geen moslim![]()
![]()
![]()
Van mij, van mij, van mij
Ja. Het is het ene uiterste tegenover het andere. Dat vind ik wel jammer, dat mensen zo krampachtig vasthouden aan hoe ZIJ opgevoed zijn en wat ZIJ denken dat hoort. Of wat anderen erover zouden moeten denken. Zucht. Zeker wanneer er geen ruimte voor discussie is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat nogal een overmacht tegenover he? Je hele familie verloochenen/vergeten/negeren is niet niks
Wie?quote:
Ik niet. BAHAHAHAAHquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie?
Maar ik ben te oud en uitgezakt voor dat lekkertje dat je eerder postte![]()
![]()
Lieverd, in NL in streng gelovige gezinnen is dat helaas NIET andersquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Het is het ene uiterste tegenover het andere. Dat vind ik wel jammer, dat mensen zo krampachtig vasthouden aan hoe ZIJ opgevoed zijn en wat ZIJ denken dat hoort. Zeker wanneer er geen ruimte voor discussie is.
De gulden middenweg is echt iets Nederlands denk ik soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |