Stiekem wil ik ongelovig zijn .. Maar me wel vasthouden aan zinvolle regels uit het geloofquote:
Dank jequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom je langs?
[..]
Ja, prima toch? Vind ik mooi. Een geïnteresseerd mens zijn en blijven, is een van de belangrijkste dingen in het leven vind ik.
[..]
Schaam je.
LONDEN OMG S:LKGJ:LSDGJSD![]()
![]()
!!!!
yesquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom je langs?
[..]
Ja, prima toch? Vind ik mooi. Een geïnteresseerd mens zijn en blijven, is een van de belangrijkste dingen in het leven vind ik.
[..]
Schaam je.
LONDEN OMG S:LKGJ:LSDGJSD![]()
![]()
!!!!
Hier niet. Ik wil geen geloof in mijn slipstreamquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
De bekeerlingen die ik ken, waren zelf ook niet van plan om de Islam te volgen. het gebeurde gewoon.
Heel grijs ja. Rome was prachtig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Londen was wel een grauwe stad (net als Parijs). Dan heb ik liever Zuid-Europese steden of Duitse steden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WHAT HAVE I BECOMEEEE
MY SWEETEST FRIENDDDDD
EVERYONEEEE I KNOWWW
GOESSS AWAYYYYYY
IN THE ENNDDDDDD
AND YOU COULD HAVE IT ALLLLLLLLL
MY EMPIRE OF DIRT
ILLLLLL LET YOU DOWN
ILLLLLL MAKE YOU HUUUURT
Ik ben drie keer in de zomer geweest. Niks grauws aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Londen was wel een grauwe stad (net als Parijs). Dan heb ik liever Zuid-Europese steden (Spanje, Italië) of Duitse steden.
Ja, echt wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heel grijs ja. Rome was prachtig.
Ik in de herfst. Dat zal het verklaren dan, maar toch spreken op het gebied van architectuur Spanje, Italië en Duitsland me meer aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben drie keer in de zomer geweest. Niks grauws aan.
Er zijn echt lelijkere steden in Europa hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, echt wel.
[..]
Ik in de herfst. Dat zal het verklaren dan, maar toch.
Drerries is een aansporing of een drankje?quote:
Drankje. jij mag ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dressies is een aansporing of een drankje?
Drerries, sorry.. Wat is het?/Waarvan gemaakt?quote:
Ik ben klaarwakker. Dit is het beste tijdstipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |