niet eens sixtijnse kapel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Wil echt een keer Metropolitan Museum of Art, British Museum en het Egyptisch Museum bezocht hebben voordat ik sterf, inshallah.
Goed bezig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, was een top tentoonstelling. Heel uitgebreid. Met veel uitleg, voorwerpen, filmpjes en interactieve kennistest. Ook voor kinderen was het leuk (heb ik niet en had ik niet bij, maar zag ze daar wel). Veel over de Haadj geleerd en over de Ka'bah (of hoe schrijf je het?). Was daar ook met een moslim, dus die kon ook nog wat meer uitleggen. Ik vond het erg leuk en interessant
Het is ok. Je hebt me alleen nodig als je alleen bent.quote:
Ik was zo dichtbij de eerste. MAARRRR MN ZUSJE WILDE NIKSSSS OMGGGGquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Wil echt een keer Metropolitan Museum of Art, British Museum en het Egyptisch Museum bezocht hebben voordat ik sterf, inshallah.
Wacht maar tot je terug bent van vakantie. Ik ga je geen seconde uit het oog verliezen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig.Leuk om te lezen!
[..]
Het is ok. Je hebt me alleen nodig als je alleen bent.
Me too.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben ik al geweest. Vaticaans Museum ook trouwens.
In Caïro.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was zo dichtbij de eerste. MAARRRR MN ZUSJE WILDE NIKSSSS OMGGGG
British Museum
Egyptisch museum, waar is die?
Ik zal het nodig hebben, serieus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je terug bent van vakantie. Ik ga je geen seconde uit het oog verliezen.
Ohquote:
Weet ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal het nodig hebben, serieus.
[..]
Oh
Ik vind de islam en diens "tradities" en geloofsrichtingen en alles oprecht erg interessantquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig.Leuk om te lezen!
[..]
Het is ok. Je hebt me alleen nodig als je alleen bent.
Nog nooit in Londen geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was zo dichtbij de eerste. MAARRRR MN ZUSJE WILDE NIKSSSS OMGGGG
British Museum
Egyptisch museum, waar is die?
Stiekem wil je bekerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind de islam en diens "tradities" en geloofsrichtingen en alles oprecht erg interessantMaar uit een "willen weten en begrijpen"-standpunt zeg maar. Niet om me te bekeren.
Ik zou (hoewel; ik niet erg gelovig ben) ook een ander niet willen bekeren. Wel elkaars geloof leren kennen en respecteren enzo. Juist door het te leren kennen begrip voor elkaar krijgen en juist meer de overeenkomsten dan de verschillen zien. De verschillen ook wel bespreken, maar niet vanuit een hat en nijd-kortzichtig standpunt. Beide mogen er zijn.
Kom je langs?quote:
Ja, prima toch? Vind ik mooi. Een geïnteresseerd mens zijn en blijven, is een van de belangrijkste dingen in het leven vind ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind de islam en diens "tradities" en geloofsrichtingen en alles oprecht erg interessantMaar uit een "willen weten en begrijpen"-standpunt zeg maar. Niet om me te bekeren.
Ik zou (hoewel; ik niet erg gelovig ben) ook een ander niet willen bekeren. Wel elkaars geloof leren kennen en respecteren enzo. Juist door het te leren kennen begrip voor elkaar krijgen en juist meer de overeenkomsten dan de verschillen zien. De verschillen ook wel bespreken, maar niet vanuit een hat en nijd-kortzichtig standpunt. Beide mogen er zijn.
Schaam je.quote:
Stiekem wil ik ongelovig zijn .. Maar me wel vasthouden aan zinvolle regels uit het geloofquote:
Dank jequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom je langs?
[..]
Ja, prima toch? Vind ik mooi. Een geïnteresseerd mens zijn en blijven, is een van de belangrijkste dingen in het leven vind ik.
[..]
Schaam je.
LONDEN OMG S:LKGJ:LSDGJSD![]()
![]()
!!!!
yesquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom je langs?
[..]
Ja, prima toch? Vind ik mooi. Een geïnteresseerd mens zijn en blijven, is een van de belangrijkste dingen in het leven vind ik.
[..]
Schaam je.
LONDEN OMG S:LKGJ:LSDGJSD![]()
![]()
!!!!
Hier niet. Ik wil geen geloof in mijn slipstreamquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
De bekeerlingen die ik ken, waren zelf ook niet van plan om de Islam te volgen. het gebeurde gewoon.
Heel grijs ja. Rome was prachtig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Londen was wel een grauwe stad (net als Parijs). Dan heb ik liever Zuid-Europese steden of Duitse steden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WHAT HAVE I BECOMEEEE
MY SWEETEST FRIENDDDDD
EVERYONEEEE I KNOWWW
GOESSS AWAYYYYYY
IN THE ENNDDDDDD
AND YOU COULD HAVE IT ALLLLLLLLL
MY EMPIRE OF DIRT
ILLLLLL LET YOU DOWN
ILLLLLL MAKE YOU HUUUURT
Ik ben drie keer in de zomer geweest. Niks grauws aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Londen was wel een grauwe stad (net als Parijs). Dan heb ik liever Zuid-Europese steden (Spanje, Italië) of Duitse steden.
Ja, echt wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heel grijs ja. Rome was prachtig.
Ik in de herfst. Dat zal het verklaren dan, maar toch spreken op het gebied van architectuur Spanje, Italië en Duitsland me meer aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben drie keer in de zomer geweest. Niks grauws aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |