mannen van 40 met snorquote:
Leuk, hopelijk laten ze het zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stoelen gooien enzo..was een topshow
uitzendinggemistquote:
slim hequote:
Je bent zelf een lelijke uitbouw.quote:
Niet alleen een uitbouw.quote:
Het is m?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jij kunt het lelijk vinden, maar voor mij is het *thuis*.
De 6 miljoen fokkers kennen deze show al.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal zijn hier nu al 40-45 posts, maar nu is het best stil
Spaubeek is Duitsland.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik versta dr geen kut van, sinds wanneer doet Frankie ook zaken in België?
Koeieneren maakte het helemaal af.quote:
Over Duitsers die landjepik dedenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:29 schreef trovey het volgende:
Gezichten komen me bekend voor maar ik ben even kwijt waarover het ging.
Is dat niet bij bijna elke uitzending zo?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Duitsers die landjepik deden
Voor een keer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n schrikbarend gebrek aan tiet
ja, maar niet van mezelf hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor een keer.![]()
Maar jij hebt meer tiet dus
Dat begrijp ikquote:
Zelfs dat wist ik niet.quote:
De gebruikers waren ook zeer viesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kwam niet alleen door het huis.
Vond haar voor een huisjesmelker best ok eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef alpeko het volgende:
Huisjesmelker. Naar mens. Al is de prijs wel redelijk. Maar haar houding niet.
Ik zou mijn hond nog van haar af duwenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:48 schreef OProg het volgende:
Geen relatie, ze lagen alleen maar zo nu en dan te palen.
lekker met z'n pielemuis in een corpulent, licht gehandicapt meisje met bril duwenquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker met z'n pielemuis in een corpulent, licht gehandicapt meisje met bril duwen
Bohh maak me hardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker met z'n pielemuis in een corpulent, licht gehandicapt meisje met bril duwen
niets mis mee toch?quote:
Dat toontje. Vreselijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond haar voor een huisjesmelker best ok eigenlijk
Omdat ze ontkenden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:54 schreef computergirl het volgende:
Ik gok op een gevalletje uitkeringsfraude bij dit liefdeskoppel
Geil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Jetske heeft dr hielen nog niet gelicht of hij plast Yvon alweer in dr kont
TimmerFrans was waarschijnlijk weer in tranen uitgebarsten van zoveel broederlijkheid.quote:
Nee.quote:
Komt wel vaker voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat Limburgse zeikwijf die met huilerige stem verklaart dat ze er geen emoties meer bij heeft![]()
Raar verhaal trouwens van die verhuurster die de voortijdig vertrokken huurders geen restant huur wil teruggeven (dat kan terecht zijn ivm opzegtermijn) maar vervolgens er al wel weer nieuwe huurders in plaatst. Dus lekker dubbele huur vangen
Het komt voor, maar het is wel verboden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor.
Verder zou ik jetske geven.
Je hoorde haar ook keihard door die telefoon tetteren toen Marco beldequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:33 schreef Pulzzar het volgende:
Die Bep van Kessel is wel een kutwijf zeg!
http://www.eerstehulpbijr(...)tspraak-rechtsgeldigquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Je gaat gewoon een overeenkomst aan met de NCRV waarschijnlijk, dat je je aan de uitspraak houdt van de 'rechter', die in principe meer soort mediator is natuurlijk. Wellicht dat ze die overeenkomst weer ergens aan proberen te vechten om zo onder de uitspraak uit te komen?
Dat is toch wat ik zeg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)tspraak-rechtsgeldig
Bij de oude afleveringen werd het ook altijd vooraf genoemd.
Toch hebben ze het gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt toch niet in beroep tegen de uitspraak, die is bindend.
Mwah, er staat alleen 'de uitspraak is bindend maar toch ga ik in beroep'. Hoe, wat, waar dat blijkt dan weer niet uit het puike staaltje regionale journalistiekquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch hebben ze het gedaan
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2877011
In het AD stond een uitgebreider artikel, maar die heb ik niet,quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, er staat alleen 'de uitspraak is bindend maar toch ga ik in beroep'. Hoe, wat, waar dat blijkt dan weer niet uit het puike staaltje regionale journalistiek
Mij ookquote:Maar wie weet, lijkt me dus prima voer voor een 'wordt vervolgd'.
Als kijker ken je de hele situatie niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoorde haar ook keihard door die telefoon tetteren toen Marco belde
Maar goed, die dikke zeug is ook een gehaaid wijf, die dacht Beppie wel even te kunnen piepelen. Maar dan kent ze Beppie nog niet
Die Limburgers vond ik zo ontzettend triest; nog erger eigenlijk dan die familie Bons uit Sliedrecht. Die twee zonen zijn opgevoed als een stel jankerige pussy's, net als hun vader die gaat wenen omdat hij een "Annasbieër" wordt genoemd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:05 schreef marzman het volgende:
Marginaal volk wat ze iedere aflevering weer bij elkaar vinden zeg. Maar het levert wel leuke televisie op.
Inderdaad, wat een verschrikkelijk gezeik, niveautje kleuterschool.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die Limburgers vond ik zo ontzettend triest; nog erger eigenlijk dan die familie Bons uit Sliedrecht. Die twee zonen zijn opgevoed als een stel jankerige pussy's, net als hun vader die gaat wenen omdat hij een "Annasbieër" wordt genoemd.
Idd. Arme lieverd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat sneu voor die man en belachelijk van die verzekeringsmaatschappij om na deze uitzending de man aandprakelijk te stellen voor ¤2400 euro.
Hier sprak ik profetische woorden, niet wetende dat het over de NCRV ging...quote:
Alleen een terugblik met alle hoogtepuntjes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef tralalala het volgende:
Wat was er met vismeneer of alleen een terugblik?
Is leuker dan de gewone uitzendingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen een terugblik met alle hoogtepuntjes.
Jammer, had gehoopt dat Jetske er langs ging maar ik denk ook niet dat die ouwe nog leeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen een terugblik met alle hoogtepuntjes.
en nu is hij deaud....oh nee, nog nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:52 schreef Palomar het volgende:
hij is maar een postbode
hij was maar een clown
omdat je pa in een grotere kar rijdt....quote:
je leert hier altijd prachtige uitdrukkingenquote:
mwoaa, dat dialect van em zegt genoegquote:
Waarom is dat belachelijk? Verzekeringsmaatschappijen zullen altijd kijken of zij de schade weer op iemand kunnen verhalen. Als ik een voetbal door jouw ruit heen trap en ik heb geen WA-verzekering, zodat jij je eigen inboedelverzekering moet aanspreken, dan kun je er gif op innemen dat jouw verzekeringsmaatschappij op een gegeven moment bij mij gaat aankloppen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat sneu voor die man en belachelijk van die verzekeringsmaatschappij om na deze uitzending de man aandprakelijk te stellen voor ¤2400 euro.
Kakker met ribbroek en spencer versus postbode met Calimero-complex....quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:53 schreef -0- het volgende:
Oja de postbode en de incompatibilité d'humeur meneer
Ja, erg is dat!quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kakker met ribbroek en spencer versus postbode met Calimero-complex....
iig wel strijdend tegen het onrecht ten onderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Triest dat je op zo'n manier dood moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |