SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 19:44:03 ]Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wel tof voor jullie hond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt reuze mee, gewoon de achtertuin van een 2 onder 1 kap.
Maar wel best veel struiken waar hij zich achter kan verstoppen.
tinypic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op tinychat kan je tags toevoegen waaarop je hem beter zou kunnen vinden
Ligt ook wel eraan hoe je hem opvoedt, maar ze zijn over het algemeen echt super druk en luidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt? Die van mijn opa en oma was juist heel relax.
En bang voor baby's en kleine kinderen.
In een hondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef Typisch het volgende:
inso mag ik het plaatje in de op veranderen?
O, oké. Maar blijkbaar hebben mensen stomme tags bij m'n foto gezet of zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ALs je op tinypic uploadt kunnen mensen tags toevoegen aan je foto. Doe ik geregeld tot grote hilariteit van degene die dit waarnemen
O. Shit man, dat ik dat zelf niet kan bedenken.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ken bijna alle kattensoorten en hun gedragseigenschappen
Onze hond is echt een schatje maar zijn kattenfascinatie is behoorlijk extreem. Als hij niet in de tuin is is zijn grootste hobby zijn kop in de vensterbank leggen en dan naar de straat staren in de hoop dat er een kat langs loopt, dit kan hij zo een uur volhouden. Als hij dan een kat ziet probeert hij soms zelfs met zijn poten op de vensterbank te springen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tof voor jullie hond.
[..]
tinypic.
Welke foto?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
O, oké. Maar blijkbaar hebben mensen stomme tags bij m'n foto gezet of zo.
[..]
O. Shit man, dat ik dat zelf niet kan bedenken.
Gaan sneller dood meestal maar hebben een voorspelbaar karakter, handig als je veel/weinig thuis bent etcquote:
Mijn hond is bang voor kattenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze hond is echt een schatje maar zijn kattenfascinatie is behoorlijk extreem. Als hij niet in de tuin is is zijn grootste hobby zijn kop in de vensterbank leggen en dan naar de straat staren in de hoop dat er een kat langs loopt, dit kan hij zo een uur volhouden. Als hij dan een kat ziet probeert hij soms zelfs met zijn poten op de vensterbank te springen.
Dat klinkt wel als een extreme fascinatie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze hond is echt een schatje maar zijn kattenfascinatie is behoorlijk extreem. Als hij niet in de tuin is is zijn grootste hobby zijn kop in de vensterbank leggen en dan naar de straat staren in de hoop dat er een kat langs loopt, dit kan hij zo een uur volhouden. Als hij dan een kat ziet probeert hij soms zelfs met zijn poten op de vensterbank te springen.
Geven jullie de hond wel voldoende aandacht?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Userfoto's. De enige foto die ik ooit daar geplaatst heb.quote:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2n69lx&s=8#.U8VpFvl_tac deze? heeft geen tags. Nu ik dit post wel dnek ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
In Userfoto's. De enige foto die ik ooit daar geplaatst heb.
als onze hond tijdens het wandelen / uitlaten dan een kat tegenkomt verstijft hij meestal ook hoor, maar dat kan ook met zijn jachtinstinct te maken hebben, want het is een Engelse setter en die horen te verstijven en met hun neus de prooi aan te wijzen zodat de jager toe kan slaan.quote:
Jazeker, maar als hij bezig is uit het raam te staren wil hij niet gestoord worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geven jullie de hond wel voldoende aandacht?
Goeie tag Mortiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2n69lx&s=8#.U8VpFvl_tac deze? heeft geen tags. Nu ik dit post wel dnek ik
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als onze hond tijdens het wandelen / uitlaten dan een kat tegenkomt verstijft hij meestal ook hoor, maar dat kan ook met zijn jachtinstinct te maken hebben, want het is een Engelse setter en die horen te verstijven en met hun neus de prooi aan te wijzen zodat de jager toe kan slaan.
[..]
Jazeker, maar als hij bezig is uit het raam te staren wil hij niet gestoord worden.
Soms wil hij wel beklopt en geaaid worden, dan gaat hij gewoon voor je zitten
En hij houdt ook erg van spelen met het touw, of het liefst zelfs twee touwen tegelijk.
O, raar. Iemand vertelde me dat via DM.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2n69lx&s=8#.U8VpFvl_tac deze? heeft geen tags. Nu ik dit post wel dnek ik
Met dip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
Dat voel ik aan met mijn fattysense
ik denk dat het doritos cool american was
wow wp ben je helderziend :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
Dat voel ik aan met mijn fattysense
ik denk dat het doritos cool american was
Jij komt maar een keer hier naar toequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem hem een keer mee naar Groningen, dan kom ik hem vertroetelen
Wil je Pax nu al aan je ouders voorstellen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij komt maar een keer hier naar toe![]()
![]()
Ik zie het niet.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je Pax nu al aan je ouders voorstellen?
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tags: anal creampie doggie ass fuck
Aha.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tags: anal creampie doggie ass fuck
Ja, grappig man.quote:
Ik vond het een mooi verhaal, heb ik je al eens een filmpje laten zien van mijn hond?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hond helpt mijn kat altijd in gevechten tegen andere katten. Als hij het gekrijs hoort moet hij naar buiten![]()
Einde dieren anekdote.
Ben er zelf eigenlijk niet echt blij mee.quote:
Denk dopfles1. Hij haat mij.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2qdaott&s=8#.U8Vqf_RdVjI
Ben jij dit :S :S :Squote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
OhDie is wel wat kinderachtig
Deze zijn altijd mooi
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=nnadyo&s=8#.U8Vrdfl_tac
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zijn altijd mooi
Daar zit tenminste nog humor in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze zijn altijd mooi
Zulk soort rare dingen zouden nooit in mij opkomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het mooiste blijft de topicpointer nog wel.
"Geen overdreven complimenten als 'Ik wil je neuken' "
Oh. Het staat er geeneens meer.
Do want.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Oorbellen besteld met een engelenvleugel eraan
Juist dat soort reacties maken die topics het lezen waard. Die gasten die met hun complimenten in de broekjes denken te komen zijn echt triest. Net als die vrouwen die daar posten. Vooral als ze op hun pik zijn getrapt als mensen de draak met hun foto's steken. En ondertussen ook nog pronken met alle dm's die ze krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het mooiste blijft de topicpointer nog wel.
"Geen overdreven complimenten als 'Ik wil je neuken' "
Oh. Het staat er geeneens meer.
vind die s&g reeks sowieso wel geinig om af en toe door te bladerenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist dat soort reacties maken die topics het lezen waard. Die gasten die met hun complimenten in de broekjes denken te komen zijn echt triest. Net als die vrouwen die daar posten. Vooral als ze op hun pik zijn getrapt als mensen de draak met hun foto's steken. En ondertussen ook nog pronken met alle dm's die ze krijgen
Sowieso geven mannen meer waardering na het geven van een compliment. Samen met Tjacka in het "Heren laat je zien" topicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist dat soort reacties maken die topics het lezen waard. Die gasten die met hun complimenten in de broekjes denken te komen zijn echt triest. Net als die vrouwen die daar posten. Vooral als ze op hun pik zijn getrapt als mensen de draak met hun foto's steken. En ondertussen ook nog pronken met alle dm's die ze krijgen
Ik vind wel dat je enigszins moet kunnen incasseren als je daar een foto plaatst, ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cool.quote:
Krijg je dat ook wel eens een "beloning" in je DM-box?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso geven mannen meer waardering na het geven van een compliment. Samen met Tjacka in het "Heren laat je zien" topic
Krullebol van mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag never oorbellen omdat mijn krullenbosen als ik het draag zijn ze steil
Die OP die Weissman had gemaakt in s&g pas. Prachtig. En meteen zo'n zure kut die een TR erover maakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind die s&g reeks sowieso wel geinig om af en toe door te bladeren
niet voor die foto's maar juist voor die reactie's
kosteloos vermaak dat
Dit soort DM's kreeg ik wel met regelmaatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg je dat ook wel eens een "beloning" in je DM-box?![]()
Jouw haar is toch helemaal niet zo krullerig? Of is dat de stijltang?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
rawrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort DM's kreeg ik wel met regelmaat
Wat was de OP dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die OP die Weissman had gemaakt in s&g pas. Prachtig. En meteen zo'n zure kut die een TR erover maakt.
Ik ben allergisch voor nep zilverquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Haha jaquote:
Stijltang bby.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw haar is toch helemaal niet zo krullerig? Of is dat de stijltang?
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor nep zilverMaar kan ze wel een paar uur in doen
[..]
Haha jaeBay
![]()
Altijd. Ben gek op krullen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stijltang bby.wil je pic van mijn krulhaar?
Ik wil eigenlijk ook wel zien of wij nou daadwerkelijk lotgenoten zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stijltang bby.wil je pic van mijn krulhaar?
Gewoon de eerste keer dat ik als laatste van huis hoef.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
Doei ik ga de bus halen en dan fokkie pesten op cs
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yup. Bloedende oren enzo, helemaal dik en viezig jwt
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon de eerste keer dat ik als laatste van huis hoef.
Gaan jullie nu ook al lasagne eten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon de eerste keer dat ik als laatste van huis hoef.
Nee, wij gaan keihard los in Nimma. Dikke fissa alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook al lasagne eten?
heeft Typisch die plaatjes er niet ingezet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
waarom wist ik dat het inso was die de OP had door de plaatjes
geen idee, heb alleen de OP bekekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heeft Typisch die plaatjes er niet ingezet?
Hey Klef en Bef.quote:
Dit is voor sof neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kindje
hoe gaat het met je dates?
Hep en ik hebben een open relatie. Hij mag andere mannen daten en ik andere vrouwen.quote:
serieus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en ik hebben een open relatie. Hij mag andere mannen daten en ik andere vrouwen.
Wow.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en ik hebben een open relatie. Hij mag andere mannen daten en ik andere vrouwen.
hahaha hommosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Zie je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Ik ga even naar Katwijk toe.
Klopt. Het had geen zin om onze werkelijke geaardheid te verstoppen.quote:
Daarom passen jullie zeer goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Het had geen zin om onze werkelijke geaardheid te verstoppen.
Oh nou zo goed heb ik hem niet gelezen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit staat in de OP
[ Bericht 5% gewijzigd door Typisch op 15-07-2014 19:44:03 ]
Precies. We accepteren elkaar zoals we zijn. Plus delen we dezelfde passie voor GoT en Subway.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom passen jullie zeer goed bij elkaar.
Alleen Ezell. Geen andere mannen, jwz.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. We accepteren elkaar zoals we zijn. Plus delen we dezelfde passie voor GoT en Subway.
Met je hoeveelheid vrouwelijk aandacht moet dat wel goedkomen bij jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Interesse Flips?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met je hoeveelheid vrouwelijk aandacht moet dat wel goedkomen bij jou![]()
Je bent welkom bij Hep.quote:
Kan je dat adres van hem eens doorgeven?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Interesse Flips?
[..]
Je bent welkom bij Hep.
Hater.quote:
Wow.quote:
debielquote:
HEYquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist een eer voor mij, dus voor ons allebei.
[..]
Altijd zuur op de een of andere manierquote:
Wat is er loos Sneeuwvlokje?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Altijd zuur op de een of andere manier
en ik kan niet gewoon zoals het plaatje bestellen, ik moet altijd shit kiezen
Je mag erbij komen.quote:
Ik hou mij aanbevolen als editor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even wat fanfictie schrijven. Het zal plaats vinden bovenop de Eiffeltoren.
Ja, je kunt niet verwachten dat als jij met Roro ligt te kroelen dat Flipsje zielig thuis blijft zitten.quote:
is zoquote:
dan zeg je bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
alsof het mij uitmaakt wat ze er allemaal opdoenWaarom kan het niet gewoon van het plaatje zijn?
Ik kies nu dus allemaal dingen waar ik gene kennis over heb, resultaat: vieze broodjes
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zeg je bijvoorbeeld
ik wil dat broodje met ham zoals op het plaatje
en als ze alsnog vragen dan zeg je: wat u aanraadt
dan zijn het domme mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietIk kreeg zelfs een keer als reactie: 'ja, ik weet dat ook niet precies'
bij de subway:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
alsof het mij uitmaakt wat ze er allemaal opdoenWaarom kan het niet gewoon van het plaatje zijn?
Ik kies nu dus allemaal dingen waar ik gene kennis over heb, resultaat: vieze broodjes
Ben ik nog welkom bij jouw subwayquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zijn het domme mensen
kom maar bij mij
Dan voortaan bij de goede Subway bestellen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietIk kreeg zelfs een keer als reactie: 'ja, ik weet dat ook niet precies'
Ga werken of je data checken woman!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
bij de subway:
"ik wil dat broodje precies zoals op het plaatje"
thuis:
"dit smaakt niet zoals het plaatje"
maar dan kom ik zo snelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zijn het domme mensen
kom maar bij mij
Smooth.quote:
Was wel echt kut toenquote:
omgquote:
quote:
ga je stoppen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Was wel echt kut toen
maar werk er nog maar een maand dus je doet maar
jaquote:
Hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Was wel echt kut toen
maar werk er nog maar een maand dus je doet maar
Dit klinkt alsof het spannend wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij komt maar een keer hier naar toe![]()
![]()
ga toch verhuizen misschienquote:
quote:
aha, logischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ga toch verhuizen misschien
ga net elk weekend naar huis om dar te werken
doe ik ookquote:
dat niet doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ga toch verhuizen misschien
ga net elk weekend naar huis om dar te werken
Sof, ik neem je baan wel over.quote:
Zelfs al neem je het zoals op het plaatje, dan nog ziet het er niet zo mooi meer uit. Helemaal zompig en verneukt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |