debielquote:
HEYquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist een eer voor mij, dus voor ons allebei.
[..]
Altijd zuur op de een of andere manierquote:
Wat is er loos Sneeuwvlokje?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Altijd zuur op de een of andere manier
en ik kan niet gewoon zoals het plaatje bestellen, ik moet altijd shit kiezen
Je mag erbij komen.quote:
Ik hou mij aanbevolen als editor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even wat fanfictie schrijven. Het zal plaats vinden bovenop de Eiffeltoren.
Ja, je kunt niet verwachten dat als jij met Roro ligt te kroelen dat Flipsje zielig thuis blijft zitten.quote:
is zoquote:
dan zeg je bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
alsof het mij uitmaakt wat ze er allemaal opdoenWaarom kan het niet gewoon van het plaatje zijn?
Ik kies nu dus allemaal dingen waar ik gene kennis over heb, resultaat: vieze broodjes
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zeg je bijvoorbeeld
ik wil dat broodje met ham zoals op het plaatje
en als ze alsnog vragen dan zeg je: wat u aanraadt
dan zijn het domme mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietIk kreeg zelfs een keer als reactie: 'ja, ik weet dat ook niet precies'
bij de subway:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
alsof het mij uitmaakt wat ze er allemaal opdoenWaarom kan het niet gewoon van het plaatje zijn?
Ik kies nu dus allemaal dingen waar ik gene kennis over heb, resultaat: vieze broodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |