rawrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort DM's kreeg ik wel met regelmaat
Wat was de OP dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die OP die Weissman had gemaakt in s&g pas. Prachtig. En meteen zo'n zure kut die een TR erover maakt.
Ik ben allergisch voor nep zilverquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag never oorbellen omdat mijn krullenbosen als ik het draag zijn ze steil
Haha jaquote:
Stijltang bby.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw haar is toch helemaal niet zo krullerig? Of is dat de stijltang?
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor nep zilverMaar kan ze wel een paar uur in doen
[..]
Haha jaeBay
![]()
Altijd. Ben gek op krullen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stijltang bby.wil je pic van mijn krulhaar?
Ik wil eigenlijk ook wel zien of wij nou daadwerkelijk lotgenoten zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stijltang bby.wil je pic van mijn krulhaar?
Gewoon de eerste keer dat ik als laatste van huis hoef.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
Doei ik ga de bus halen en dan fokkie pesten op cs
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yup. Bloedende oren enzo, helemaal dik en viezig jwt
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon de eerste keer dat ik als laatste van huis hoef.
Gaan jullie nu ook al lasagne eten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon de eerste keer dat ik als laatste van huis hoef.
Nee, wij gaan keihard los in Nimma. Dikke fissa alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook al lasagne eten?
heeft Typisch die plaatjes er niet ingezet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
waarom wist ik dat het inso was die de OP had door de plaatjes
geen idee, heb alleen de OP bekekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heeft Typisch die plaatjes er niet ingezet?
Hey Klef en Bef.quote:
Dit is voor sof neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kindje
hoe gaat het met je dates?
Hep en ik hebben een open relatie. Hij mag andere mannen daten en ik andere vrouwen.quote:
serieus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en ik hebben een open relatie. Hij mag andere mannen daten en ik andere vrouwen.
Wow.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en ik hebben een open relatie. Hij mag andere mannen daten en ik andere vrouwen.
hahaha hommosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Zie je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Ik ga even naar Katwijk toe.
Klopt. Het had geen zin om onze werkelijke geaardheid te verstoppen.quote:
Daarom passen jullie zeer goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Het had geen zin om onze werkelijke geaardheid te verstoppen.
Oh nou zo goed heb ik hem niet gelezen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit staat in de OP
[ Bericht 5% gewijzigd door Typisch op 15-07-2014 19:44:03 ]
Precies. We accepteren elkaar zoals we zijn. Plus delen we dezelfde passie voor GoT en Subway.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom passen jullie zeer goed bij elkaar.
Alleen Ezell. Geen andere mannen, jwz.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. We accepteren elkaar zoals we zijn. Plus delen we dezelfde passie voor GoT en Subway.
Met je hoeveelheid vrouwelijk aandacht moet dat wel goedkomen bij jouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Interesse Flips?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met je hoeveelheid vrouwelijk aandacht moet dat wel goedkomen bij jou![]()
Je bent welkom bij Hep.quote:
Kan je dat adres van hem eens doorgeven?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Interesse Flips?
[..]
Je bent welkom bij Hep.
Hater.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |