debielquote:
HEYquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist een eer voor mij, dus voor ons allebei.
[..]
Altijd zuur op de een of andere manierquote:
Wat is er loos Sneeuwvlokje?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Altijd zuur op de een of andere manier
en ik kan niet gewoon zoals het plaatje bestellen, ik moet altijd shit kiezen
Je mag erbij komen.quote:
Ik hou mij aanbevolen als editor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even wat fanfictie schrijven. Het zal plaats vinden bovenop de Eiffeltoren.
Ja, je kunt niet verwachten dat als jij met Roro ligt te kroelen dat Flipsje zielig thuis blijft zitten.quote:
is zoquote:
dan zeg je bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
alsof het mij uitmaakt wat ze er allemaal opdoenWaarom kan het niet gewoon van het plaatje zijn?
Ik kies nu dus allemaal dingen waar ik gene kennis over heb, resultaat: vieze broodjes
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zeg je bijvoorbeeld
ik wil dat broodje met ham zoals op het plaatje
en als ze alsnog vragen dan zeg je: wat u aanraadt
dan zijn het domme mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietIk kreeg zelfs een keer als reactie: 'ja, ik weet dat ook niet precies'
bij de subway:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
alsof het mij uitmaakt wat ze er allemaal opdoenWaarom kan het niet gewoon van het plaatje zijn?
Ik kies nu dus allemaal dingen waar ik gene kennis over heb, resultaat: vieze broodjes
Ben ik nog welkom bij jouw subwayquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zijn het domme mensen
kom maar bij mij
Dan voortaan bij de goede Subway bestellen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals geprobeerd, maar dat kan dus nietIk kreeg zelfs een keer als reactie: 'ja, ik weet dat ook niet precies'
Ga werken of je data checken woman!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
bij de subway:
"ik wil dat broodje precies zoals op het plaatje"
thuis:
"dit smaakt niet zoals het plaatje"
maar dan kom ik zo snelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zijn het domme mensen
kom maar bij mij
Smooth.quote:
Was wel echt kut toenquote:
omgquote:
quote:
ga je stoppen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Was wel echt kut toen
maar werk er nog maar een maand dus je doet maar
jaquote:
Hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Was wel echt kut toen
maar werk er nog maar een maand dus je doet maar
Dit klinkt alsof het spannend wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij komt maar een keer hier naar toe![]()
![]()
ga toch verhuizen misschienquote:
quote:
aha, logischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ga toch verhuizen misschien
ga net elk weekend naar huis om dar te werken
doe ik ookquote:
dat niet doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ga toch verhuizen misschien
ga net elk weekend naar huis om dar te werken
Sof, ik neem je baan wel over.quote:
Zelfs al neem je het zoals op het plaatje, dan nog ziet het er niet zo mooi meer uit. Helemaal zompig en verneukt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |