Primair omdat het economisch rendement van het Koningshuis voor Nederland de kosten ervan zeer ruim overstijgt.quote:
Nee dank uquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef Baconbus het volgende:
Betuig hier je liefde voor het Koningshuis, zoals een brave onderdaan betaamt.
Niet alles valt goed te maken met geld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Primair omdat het economisch rendement van het Koningshuis voor Nederland de kosten ervan zeer ruim overstijgt.
Dit ook ja als ze goed hun werk doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Primair omdat het economisch rendement van het Koningshuis voor Nederland de kosten ervan zeer ruim overstijgt.
Heb je daar cijfers van? Ruud Gullit haalt meer op voor dit landquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
In theorie ben ik tegen een koningshuis. Echter in NL pakt het aardig goed uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet alles valt goed te maken met geld.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Voor diplomatiek en buitenlandse zaken is het best handig
1 van de rijkste landen ter wereldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
In theorie ben ik tegen een koningshuis. Echter in NL pakt het aardig goed uit.
De rijkste als we Beatrix al haar zwarte geld afpakkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
1 van de rijkste landen ter wereld
precies al dat overdreven gedoequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar daar gebeurt verder niks hoor. Beetje thee drinken, that's it.
Ik bedoel, het is toch normaal dat precies al die mensen privé samen thee drinken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
precies al dat overdreven gedoe
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is toch normaal dat precies al die mensen privé samen thee drinken.
Zo gaat dat nou eenmaal, in die kringen. Verder niets te zien.
Dat zou ie willen, ..... lees maar eens economische rapporten aangaande dit onderwerp, bijvoorbeeld van professor Van Dalen van de economische sector van de Universiteit van Tilburg. Het Koningshuis van Oranje verdient hun kosten 40 a 50x terug op jaarbasis welteverstaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers van? Ruud Gullit haalt meer op voor dit land
Wat moeten ze goed maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet alles valt goed te maken met geld.
Dan hebben we een vacaturequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zou wel leuk zijn als Willem ineens aankondigd we stoppen ermee wat zou er dan gebeuren
Kan ie niet en doet ie ook niet ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als hij zichzelf laaste monarch verklaard van NL
Ik vermoed dat die beslissing niet aan hem is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als hij zichzelf laaste monarch verklaard van NL
Nederland een constitutionele monarchie, dus hier niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een echte koning heeft absolute macht![]()
Het Vaticaan is vet, cool en hip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Owja volgens mij heeft onze koning zich ook trouw gezworen aan het vaticaan
Het koningshuis is toch niet katholiek?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Owja volgens mij heeft onze koning zich ook trouw gezworen aan het vaticaan
Ik vond de VOC-tijd vet, beetje varen, jij ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik zou bijna zeggen integendeel, ken je geschiedenis.
Die ken ik. Het was dan ook niet een vraag uit onwetendheid maar een vraag naar waarom het Vaticaan erbij werd gesleept.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik zou bijna zeggen integendeel, ken je geschiedenis.
Dat begreep ik, ik bevestigde slechts in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ken ik. Het was dan ook niet een vraag uit onwetendheid maar een vraag naar waarom het Vaticaan erbij werd gesleept.
Die hebben toch wel macht in het westenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ken ik. Het was dan ook niet een vraag uit onwetendheid maar een vraag naar waarom het Vaticaan erbij werd gesleept.
Mooi. Ik heb trek dus wat gepikeerd. Pas op dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat begreep ik, ik bevestigde slechts in zijn algemeenheid.
De VOC heeft Nederland veel gebrachtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond de VOC-tijd vet, beetje varen, jij ook?
Van mij mag je, ik hou wel van een beetje pitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb trek dus wat gepikeerd. Pas op dus
De planning is dat Amalia met een Afrikaan gaat voortplanten.quote:
Zeker, daarom ben ik ook voor het geven van ontwikkelingshulp als boetedoeningquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Of is het dat de VOC veel genomen heeft voor Nederland.
Fijn voor je. Ik ga eten. Gepikeerdheid blijft waarschijnlijk nog lang duren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik hou wel van een beetje pit
"Yeaaaaaah, we're sorry, we're sorry. Can we be, like, friends now? Are we cool now? How about now?"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, daarom ben ik ook voor het geven van ontwikkelingshulp als boetedoening
Zal je zien, wordt het een meisje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De planning is dat Amalia met een Afrikaan gaat voortplanten.
Dan hebben we een echte Half Blood Prince.
Krijgt ie ook zo'n brilletje, net als Harry Potter.
Eet ze en ... adem in en adem uitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik ga eten. Gepikeerdheid blijft waarschijnlijk nog lang duren.
Schumacher to the rescue!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal je zien, wordt het een meisje.
Ik heb niks goed te maken ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
"Yeaaaaaah, we're sorry, we're sorry. Can we be, like, friends now? Are we cool now? How about now?"
Dat heeft ook nogal wat met de VOC te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is al genoeg voor Wiedergutmachung betaald. Het is toch een bodemloze put.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft ook nogal wat met de VOC te maken.
L'instinct de mort & Public Ennemi nr 1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 toch, ik heb ze nog wel ergens geloof ik.
Ja, precies, ik heb ze een tijd terug gezien, ook van iemand gelezen hier op Fok, weet niet meer wie. Ik haw ervanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
L'instinct de mort & Public Ennemi nr 1.
Waarom geen thriller ????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Voxs het volgende:
Iemand suggestie voor leesvoer? Geen thriller aub.
Ook de 2 films van Che Guevara gezien?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, precies, ik heb ze een tijd terug gezien, ook van iemand gelezen hier op Fok, weet niet meer wie. Ik haw ervan![]()
[ afbeelding ]
Neh, ken het verhaal wel natuurlijk. Films of docu's ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook de 2 films van Che Guevara gezien?
Meer films dan docu's. Mja biopic he. En Benicio.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, ken het verhaal wel natuurlijk. Films of docu's ?
S. is altijd mijn antwoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Voxs het volgende:
je plaatst een kat plaatje!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, precies, ik heb ze een tijd terug gezien, ook van iemand gelezen hier op Fok, weet niet meer wie. Ik haw ervan![]()
[ afbeelding ]
Moeten we een boek gaan roepen? Ik zou op mijn eigen smaak af gaan TTK / Wat lees je nu, deel 58quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Voxs het volgende:
Ja, ik vraag suggesties. Zo krijg je nog eens andere dingen onder ogen dan je eigen smaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten we een boek gaan roepen? Ik zou op mijn eigen smaak af gaan TTK / Wat lees je nu, deel 58
Wees dan wat specifieker. Wat lees je wel graag, behalve thrillers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik vraag suggesties. Zo krijg je nog eens andere dingen onder ogen dan je eigen smaak.
Dat topic ken ik. Ik vraag het hier.
De Tollende Tarzan is wel spannend. Niet normaal, die Sidonia!quote:
ga trollen in het mod forumquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De Tollende Tarzan is wel spannend. Niet normaal, die Sidonia!
Je trollt zelf met je Raadselachtige Replies. Jerommeke zou jou eens billenlkoek moeten komen geven.quote:
Ik zou niet weten waarom ik specifieker zou moeten zijn. Ik vroeg naar suggesties voor leesvoer. Ik ga er dan vanuit dat als er mensen een leuk boeken hebben gelezen dat willen delen. Zo niet, ook goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
Wees dan wat specifieker. Wat lees je wel graag, behalve thrillers.
Op het lijstje, die ga ik eens proberen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meer films dan docu's. Mja biopic he. En Benicio.
Che: Part One (2008) - IMDb
mijn billen zijn heiligquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je trollt zelf met je Raadselachtige Replies. Jerommeke zou jou eens billenlkoek moeten komen geven.
42quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Op het lijstje, die ga ik eens proberen.
Doe een beetje lief dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik specifieker zou moeten zijn. Ik vroeg naar suggesties voor leesvoer. Ik ga er dan vanuit dat als er mensen een leuk boeken hebben gelezen dat willen delen. Zo niet, ook goed.
42 is een titel van een boek?quote:
Mag het een oudje zijn, met de grote kans dat je 'm al kent? De Dag Der Dagen - Ira Levin.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik specifieker zou moeten zijn. Ik vroeg naar suggesties voor leesvoer. Ik ga er dan vanuit dat als er mensen een leuk boeken hebben gelezen dat willen delen. Zo niet, ook goed.
Je wilt geen thriller anders zou ik zeggen heb je weleens wat gelezen van Van Lustbader? Da's toch net even anders ....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee nou als je het wil weten is dit een leuk boek "the hitchhiker's guide to the galaxy"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
42 is een titel van een boek?
Of jij bent 42?
hmm ik ga mijn best doen.quote:
Ik ga hem ondanks dat toch even googlen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt geen thriller anders zou ik zeggen heb je weleens wat gelezen van Van Lustbader? Da's toch net even anders ....
In een ver verleden al eens gelezen. Die was inderdaad grappigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nou als je het wil weten is dit een leuk boek "the hitchhiker's guide to the galaxy"
Erg grappig en er zijn meerdere deeltjes.
Je zou deze kunnen doen;quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga hem ondanks dat toch even googlen.
Dank
Hè kut, wijs je me nu af, ben juist zo dol op wandelende apotheken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef isax het volgende:
[..]
mijn billen zijn heilig![]()
pak iemand van je eigen leeftijd![]()
![]()
John Irvin ben ik een fan van, maar ik gooi geen parels voor de zwijnen. Stephen King tot op zekere hoogte.quote:
ik deel nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè kut, wijs je me nu af, ben juist zo dol op wandelende apotheken.
DE DAG DER DAGEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm ik ga mijn best doen.
Lieve SCbaggertjes
,
Zouden jullie alsjeblieft een leuk boek kunnen aanbevelen
Waarvoor eeuwig dank en meer van die onzin
Voxs.
heb je ooits de boeken van carry slee gelezen? zijn ook heel spannend.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
John Irvin ben ik een fan van, maar ik gooi geen parels voor de zwijnen. Stephen King tot op zekere hoogte.
Ik had hem al via google gevonden. Ik moest even hardop lachenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zou deze kunnen doen;
http://www.boekensite.net/boek.php?id=351
Nee? Ik was een beetje King moe.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef isax het volgende:
[..]
heb je ooits de boeken van carry slee gelezen? zijn ook heel spannend.
Ah toe...ik kan zelf niet meer scoren in mijn rolstoel, word meteen geript door die klote junks.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik deel niet![]()
mijn pillen zijn niet voor oude mannetjes met hartkwalen
ok ok ik wil mijn lithium wel delen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe...ik kan zelf niet meer scoren in mijn rolstoel, word meteen geript door die klote junks.
Die komt veel voorbij her en der. Ik zet hem op mijn lijstje.quote:
Tot nu toe leest het lekker weg en is vermakelijk. Ik had de tip ook van hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die komt veel voorbij her en der. Ik zet hem op mijn lijstje.
Zelf gecharmeerd van Murakami.
Maar ook New Weird genre en fantasy/sf.
De eerste die ik een aantal jaren geleden las van Van Lustbader was The Ninja, (even niet denken aan mannetjes in zwarte pakken die over huizen heen springen) Geweldig spannend boek, dat me vanaf het begin meteen in zijn greep had. De meeste boeken van Van Lustbader bestaan uit 2 of 3 boeken. Ik vind hem een geweldige stijl hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had hem al via google gevonden. Ik moest even hardop lachen![]()
De boekbeschrijving is trouwens niet verkeerd.
Toch tof van je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok ik wil mijn lithium wel delen.![]()
maar daar houd het ook mee op
Maar het verbaast me niets.quote:
voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch tof van je.
Als er op het raam getikt wordt en je ziet niemand, kijk dan even omlaag oké?
Heb trouwens liever oxa of dia of lora, want lithium, tja...
Maar je bakt zeker geen liever koekjes voor gehandicapte oude likkende hartpatiënten hè?
Zelfs als ze over huizen springen kan het oke zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
De eerste die ik een aantal jaren geleden las van Van Lustbader was The Ninja, (even niet denken aan mannetjes in zwarte pakken die over huizen heen springen) Geweldig spannend boek, dat me vanaf het begin meteen in zijn greep had. De meeste boeken van Van Lustbader bestaan uit 2 of 3 boeken. Ik vind hem een geweldige stijl hebben.
Als je eenmaal begint en je houdt van het genre (toch ook wat Oosters georiënteerd vaak) ben je verkocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelfs als ze over huizen springen kan het oke zijnIk denk dat ik hem ga downloaden en wat bladzijden ga lezen
Die tof. Ik ben nog steeds met het bommenmeisje bezig maar te weinig zon om lekker uren te liggen lezen.quote:
Die tip kwam ook uit deze scquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die tof. Ik ben nog steeds met het bommenmeisje bezig maar te weinig zon om lekker uren te liggen lezen.
Wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:36 schreef Voxs het volgende:
Ik heb twee mooie getallen van 11 staan, ik had ook 13 kunnen laten staan
Lol , die hoorde in de COSquote:
Allememaggies wat praat dat mokkel poep.quote:
Ze gooit haar haar naar achteren, ja, haar haar!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Allememaggies wat praat dat mokkel poep.
Ben gestopt met luisteren. Too muchie. Ik lees het wel wanneer die sneue bedriegster uitgeblaat is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gooit haar haar naar achteren, ja, haar haar!
Ik hoor haar voor het eerst bezig. Dat kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Allememaggies wat praat dat mokkel poep.
Ik ben gebiologeerd door zo veel nonsens en het feit dat het toch steeds nog erger kan in Utopia.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben gestopt met luisteren. Too muchie. Ik lees het wel wanneer die sneue bedriegster uitgeblaat is.
Ja tuurlijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor haar voor het eerst bezig. Dat kan ik ook wel.
dit idd, wat een saaie kut sportquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat Tour de Jour wel aardig, jammer dat het over wielrennen gaat
Het is echt erg he? Man, man. Vermakelijk wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Daarom is het ook zo verbijsterend dat ze alle ruimte krijgt voor deze onzin. Zelfs als het "moet" van de redactie, dan nóg kan er toch wel iémand zijn die haar af en toe even keihard voor lul zet? Want ook dát is vrij makkelijk natuurlijk.
Het is een nieuw dieptepuntquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
Volgens mij moet ik de streams aanslingeren want er gebeuren vreemde dingen in Utopia geloof ik.
Jah, soms wel, lekker liggen op de bank en dan heerlijk dat gewauwel van Maarten Ducrot waar je zo lekker op weg droomtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
De Berg-etappes zijn best leuk om te kijken.
Voor mij zijn de aerial shots en de valpartijen de hoogtepunten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, soms wel, lekker liggen op de bank en dan heerlijk dat gewauwel van Maarten Ducrot waar je zo lekker op weg droomt
Ik heb ze al aan, ze noemt de hele mikmak op het moet toch een keer raak zijn .....Hints is er niks bijquote:
Het blijft voor mij toch altijd een sport waar ik nooit helemaal enthousiast van word, ik weet niet hoe dat komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor mij zijn de aerial shots en de valpartijen de hoogtepunten.
Heb trouwens weleens gezien dat ze demarrages versneld afspelen, dan zie je wel tactiek enzo.
Ik zou die-hard fan zijn als ze alle wielrenners kettingen en knuppels zouden geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het blijft voor mij toch altijd een sport waar ik nooit helemaal enthousiast van word, ik weet niet hoe dat komt.
ik wou m erger maken maar ik bedacht me, nu al die reacties heb ik spijt dat ik m niet veul langer had gemaaktquote:
goed topiquequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef lwmeffix het volgende:
Pavement, meest irritante COSer, ga weg.
Team Giant? Ik ken wel Team Rocket.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
Hier een mooie uitleg van Team Giant over de rollen in het team.
Klik
Ik heb ook een Giant race-fiets,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
Hier een mooie uitleg van Team Giant over de rollen in het team.
Klik
Maar er zijn plaatjes!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ook een Giant race-fiets,verder ga ik dit natuurlijk niet lezen
Be brave, Come to the Dark Sidequote:
These aren't the droids you're lookin' for.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Aren’t you a little short for a stormtrooper
I find your lack of faith disturbingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Aren’t you a little short for a stormtrooper
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de aankonding, waar ze een halve dag voor uittrekken, en dan die vier schuimpjes met hun lelijke domme liedje. Het duurt wel weer even voordat ik wéér wat van jou aanklik.
En met drie maal gaat de haan kraaien? Of een kip tokken, of wat was het met die dude die ze later nog ondersteboven aan het kruis hebben gespijkerd?quote:
En dan antwoorden met;quote:
Vond deze nog;quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan antwoorden met;
Watch yourself. There's a lot of fire coming from the right side of that deflecton tower.
quote:
cheer up girlsssquote:
quote:
Wil je pics? Ik wil wel even googlen..quote:
Nee hoor, gaat wel weer over.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei dan is er wel wat aan de hand?
Eigenlijk vind ik dat Joezi hem had moeten plaatsen, maar die is weer nergens te bekennen natuurlijk, dus bij deze doe ik het maar voor hemquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik vind deze wel mooi voor als je bijvoorbeeld naar de COS gaat;
"This is Red 5, I’m going in"
Jouw Pohi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef isax het volgende:
ik heb een mattie gemaakt in het defensie forum.
Geil, ik wil ook een soldaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef isax het volgende:
Ach jezus, met helm en bepakking en al ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef isax het volgende:
Ik moest lachen. Dank je welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef mootie het volgende:
Ik kan niet wachten tot jullie in een verkeerd topic belanden.
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef mootie het volgende:
Ik kan niet wachten tot jullie in een verkeerd topic belanden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de gelokte user van de dag
Naam
Leeftijd
en rang in dit gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naam
Leeftijd
Liesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naam
Leeftijd
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
deze sc heeft steeds minder met utopia te maken
Zoals het hoort bij een RLS.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
deze sc heeft steeds minder met utopia te maken
i know that feeling bro, mijn pener is ook staatsgeheim jeweetsquote:
Niet je anus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
i know that feeling bro, mijn pener is ook staatsgeheim jeweets
Ja dat was een ex luchtmobieler ofzo tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
er zat een soldaat in utopia en die liep zelfs met zijn baret op
geeeeeen idee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja dat was een ex luchtmobieler ofzo toch
Juist, uniformquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
geeeeeen idee.
boeit me ook niet zo
uniform is uniform
Misschien. Proberen iigquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
geeeeeen idee.
boeit me ook niet zo
uniform is uniform
mijn mama zag mijn papa voor het eerst toen hij nog in het leger zatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, uniform![]()
Mag ook een net pak zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes en slaap lekker dan. En wie weet zien we je nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien. Proberen iigZo niet dan kom ik hier weer terug.
Zou je denken Rambo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Awsom het volgende:
De vrouw-man ratio ligt in deze SC trouwens ook iets anders dan in die van DEF.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef isax het volgende:
[..]
mijn mama zag mijn papa voor het eerst toen hij nog in het leger zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat laatste is minder.![]()
Dank jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes en slaap lekker dan. En wie weet zien we je nog.![]()
![]()
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
jij zit helemaal niet in het leger zeker?![]()
s5 zeker
haha gelukkig geen s5quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
jij zit helemaal niet in het leger zeker?![]()
s5 zeker
Waarom?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
Babymuisje uit een doordrukstrip
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
Babymuisje uit een doordrukstrip
[ afbeelding ]
Romantischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
neuh is wel een top verhaal
hij wilde een meisje zien terwijl hij dienst had
zal wel proefdier/test/iets zijn, walgelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik bespeur enige jaloezie richting onze gast, mannelijke hormonen ofzo.![]()
Geil
Jah, maar NWS SC heeft weer potentie want Sp3c is het gelul over de kwaliteit van het leven van vleeskippen zat, het kjan zijn dat we weer moeten verhuizenquote:
Mag ik dan mee. Met zijn 2en staren is veel leuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
show je uniform![]()
godver ik moet echt weer een rondje orischot rijden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
was maar een vluggertje
maar koste hem wel 3 weken.
we gaan wel bij die chinees zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mag ik dan mee. Met zijn 2en staren is veel leuker.
Okéquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan pruilen hè, da's niet cool enzo ...
Je spoort niet met je domme gelul, ik denk ik zeg het toch maar even ....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik bespeur enige jaloezie richting onze gast, mannelijke hormonen ofzo.![]()
Geil
voor zwaardvechters moet je denk ik ergens anders zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil nog steeds mijn eigen mannen harem.![]()
Ze doen dagen over een topic, meh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, maar NWS SC heeft weer potentie want Sp3c is het gelul over de kwaliteit van het leven van vleeskippen zat, het kjan zijn dat we weer moeten verhuizen
tja ik tel voor 10 vrouwen aangezien ik top model ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Awsom het volgende:
De vrouw-man ratio ligt in deze SC trouwens ook iets anders dan in die van DEF.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |