Het is een nieuw dieptepuntquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
Volgens mij moet ik de streams aanslingeren want er gebeuren vreemde dingen in Utopia geloof ik.
Jah, soms wel, lekker liggen op de bank en dan heerlijk dat gewauwel van Maarten Ducrot waar je zo lekker op weg droomtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
De Berg-etappes zijn best leuk om te kijken.
Voor mij zijn de aerial shots en de valpartijen de hoogtepunten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, soms wel, lekker liggen op de bank en dan heerlijk dat gewauwel van Maarten Ducrot waar je zo lekker op weg droomt
Ik heb ze al aan, ze noemt de hele mikmak op het moet toch een keer raak zijn .....Hints is er niks bijquote:
Het blijft voor mij toch altijd een sport waar ik nooit helemaal enthousiast van word, ik weet niet hoe dat komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor mij zijn de aerial shots en de valpartijen de hoogtepunten.
Heb trouwens weleens gezien dat ze demarrages versneld afspelen, dan zie je wel tactiek enzo.
Ik zou die-hard fan zijn als ze alle wielrenners kettingen en knuppels zouden geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het blijft voor mij toch altijd een sport waar ik nooit helemaal enthousiast van word, ik weet niet hoe dat komt.
ik wou m erger maken maar ik bedacht me, nu al die reacties heb ik spijt dat ik m niet veul langer had gemaaktquote:
goed topiquequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef lwmeffix het volgende:
Pavement, meest irritante COSer, ga weg.
Team Giant? Ik ken wel Team Rocket.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
Hier een mooie uitleg van Team Giant over de rollen in het team.
Klik
Ik heb ook een Giant race-fiets,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
Hier een mooie uitleg van Team Giant over de rollen in het team.
Klik
Maar er zijn plaatjes!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ook een Giant race-fiets,verder ga ik dit natuurlijk niet lezen
Be brave, Come to the Dark Sidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |