voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch tof van je.
Als er op het raam getikt wordt en je ziet niemand, kijk dan even omlaag oké?
Heb trouwens liever oxa of dia of lora, want lithium, tja...
Maar je bakt zeker geen liever koekjes voor gehandicapte oude likkende hartpatiënten hè?
Zelfs als ze over huizen springen kan het oke zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
De eerste die ik een aantal jaren geleden las van Van Lustbader was The Ninja, (even niet denken aan mannetjes in zwarte pakken die over huizen heen springen) Geweldig spannend boek, dat me vanaf het begin meteen in zijn greep had. De meeste boeken van Van Lustbader bestaan uit 2 of 3 boeken. Ik vind hem een geweldige stijl hebben.
Als je eenmaal begint en je houdt van het genre (toch ook wat Oosters georiënteerd vaak) ben je verkocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelfs als ze over huizen springen kan het oke zijnIk denk dat ik hem ga downloaden en wat bladzijden ga lezen
Die tof. Ik ben nog steeds met het bommenmeisje bezig maar te weinig zon om lekker uren te liggen lezen.quote:
Die tip kwam ook uit deze scquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die tof. Ik ben nog steeds met het bommenmeisje bezig maar te weinig zon om lekker uren te liggen lezen.
Wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:36 schreef Voxs het volgende:
Ik heb twee mooie getallen van 11 staan, ik had ook 13 kunnen laten staan
Lol , die hoorde in de COSquote:
Allememaggies wat praat dat mokkel poep.quote:
Ze gooit haar haar naar achteren, ja, haar haar!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Allememaggies wat praat dat mokkel poep.
Ben gestopt met luisteren. Too muchie. Ik lees het wel wanneer die sneue bedriegster uitgeblaat is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gooit haar haar naar achteren, ja, haar haar!
Ik hoor haar voor het eerst bezig. Dat kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Allememaggies wat praat dat mokkel poep.
Ik ben gebiologeerd door zo veel nonsens en het feit dat het toch steeds nog erger kan in Utopia.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben gestopt met luisteren. Too muchie. Ik lees het wel wanneer die sneue bedriegster uitgeblaat is.
Ja tuurlijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor haar voor het eerst bezig. Dat kan ik ook wel.
dit idd, wat een saaie kut sportquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat Tour de Jour wel aardig, jammer dat het over wielrennen gaat
Het is echt erg he? Man, man. Vermakelijk wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Daarom is het ook zo verbijsterend dat ze alle ruimte krijgt voor deze onzin. Zelfs als het "moet" van de redactie, dan nóg kan er toch wel iémand zijn die haar af en toe even keihard voor lul zet? Want ook dát is vrij makkelijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |