Je wilt geen thriller anders zou ik zeggen heb je weleens wat gelezen van Van Lustbader? Da's toch net even anders ....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik specifieker zou moeten zijn. Ik vroeg naar suggesties voor leesvoer. Ik ga er dan vanuit dat als er mensen een leuk boeken hebben gelezen dat willen delen. Zo niet, ook goed.
Nee nou als je het wil weten is dit een leuk boek "the hitchhiker's guide to the galaxy"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
42 is een titel van een boek?
Of jij bent 42?
hmm ik ga mijn best doen.quote:
Ik ga hem ondanks dat toch even googlen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt geen thriller anders zou ik zeggen heb je weleens wat gelezen van Van Lustbader? Da's toch net even anders ....
In een ver verleden al eens gelezen. Die was inderdaad grappigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nou als je het wil weten is dit een leuk boek "the hitchhiker's guide to the galaxy"
Erg grappig en er zijn meerdere deeltjes.
Je zou deze kunnen doen;quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga hem ondanks dat toch even googlen.
Dank
Hè kut, wijs je me nu af, ben juist zo dol op wandelende apotheken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef isax het volgende:
[..]
mijn billen zijn heilig![]()
pak iemand van je eigen leeftijd![]()
![]()
John Irvin ben ik een fan van, maar ik gooi geen parels voor de zwijnen. Stephen King tot op zekere hoogte.quote:
ik deel nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè kut, wijs je me nu af, ben juist zo dol op wandelende apotheken.
DE DAG DER DAGEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm ik ga mijn best doen.
Lieve SCbaggertjes
,
Zouden jullie alsjeblieft een leuk boek kunnen aanbevelen
Waarvoor eeuwig dank en meer van die onzin
Voxs.
heb je ooits de boeken van carry slee gelezen? zijn ook heel spannend.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
John Irvin ben ik een fan van, maar ik gooi geen parels voor de zwijnen. Stephen King tot op zekere hoogte.
Ik had hem al via google gevonden. Ik moest even hardop lachenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zou deze kunnen doen;
http://www.boekensite.net/boek.php?id=351
Nee? Ik was een beetje King moe.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef isax het volgende:
[..]
heb je ooits de boeken van carry slee gelezen? zijn ook heel spannend.
Ah toe...ik kan zelf niet meer scoren in mijn rolstoel, word meteen geript door die klote junks.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik deel niet![]()
mijn pillen zijn niet voor oude mannetjes met hartkwalen
ok ok ik wil mijn lithium wel delen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe...ik kan zelf niet meer scoren in mijn rolstoel, word meteen geript door die klote junks.
Die komt veel voorbij her en der. Ik zet hem op mijn lijstje.quote:
Tot nu toe leest het lekker weg en is vermakelijk. Ik had de tip ook van hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die komt veel voorbij her en der. Ik zet hem op mijn lijstje.
Zelf gecharmeerd van Murakami.
Maar ook New Weird genre en fantasy/sf.
De eerste die ik een aantal jaren geleden las van Van Lustbader was The Ninja, (even niet denken aan mannetjes in zwarte pakken die over huizen heen springen) Geweldig spannend boek, dat me vanaf het begin meteen in zijn greep had. De meeste boeken van Van Lustbader bestaan uit 2 of 3 boeken. Ik vind hem een geweldige stijl hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had hem al via google gevonden. Ik moest even hardop lachen![]()
De boekbeschrijving is trouwens niet verkeerd.
Toch tof van je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok ik wil mijn lithium wel delen.![]()
maar daar houd het ook mee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |