De planning is dat Amalia met een Afrikaan gaat voortplanten.quote:
Zeker, daarom ben ik ook voor het geven van ontwikkelingshulp als boetedoeningquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Of is het dat de VOC veel genomen heeft voor Nederland.
Fijn voor je. Ik ga eten. Gepikeerdheid blijft waarschijnlijk nog lang duren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik hou wel van een beetje pit
"Yeaaaaaah, we're sorry, we're sorry. Can we be, like, friends now? Are we cool now? How about now?"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, daarom ben ik ook voor het geven van ontwikkelingshulp als boetedoening
Zal je zien, wordt het een meisje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De planning is dat Amalia met een Afrikaan gaat voortplanten.
Dan hebben we een echte Half Blood Prince.
Krijgt ie ook zo'n brilletje, net als Harry Potter.
Eet ze en ... adem in en adem uitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik ga eten. Gepikeerdheid blijft waarschijnlijk nog lang duren.
Schumacher to the rescue!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal je zien, wordt het een meisje.
Ik heb niks goed te maken ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
"Yeaaaaaah, we're sorry, we're sorry. Can we be, like, friends now? Are we cool now? How about now?"
Dat heeft ook nogal wat met de VOC te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is al genoeg voor Wiedergutmachung betaald. Het is toch een bodemloze put.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft ook nogal wat met de VOC te maken.
L'instinct de mort & Public Ennemi nr 1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 toch, ik heb ze nog wel ergens geloof ik.
Ja, precies, ik heb ze een tijd terug gezien, ook van iemand gelezen hier op Fok, weet niet meer wie. Ik haw ervanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
L'instinct de mort & Public Ennemi nr 1.
Waarom geen thriller ????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Voxs het volgende:
Iemand suggestie voor leesvoer? Geen thriller aub.
Ook de 2 films van Che Guevara gezien?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, precies, ik heb ze een tijd terug gezien, ook van iemand gelezen hier op Fok, weet niet meer wie. Ik haw ervan![]()
[ afbeelding ]
Neh, ken het verhaal wel natuurlijk. Films of docu's ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook de 2 films van Che Guevara gezien?
Meer films dan docu's. Mja biopic he. En Benicio.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, ken het verhaal wel natuurlijk. Films of docu's ?
S. is altijd mijn antwoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Voxs het volgende:
je plaatst een kat plaatje!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, precies, ik heb ze een tijd terug gezien, ook van iemand gelezen hier op Fok, weet niet meer wie. Ik haw ervan![]()
[ afbeelding ]
Moeten we een boek gaan roepen? Ik zou op mijn eigen smaak af gaan TTK / Wat lees je nu, deel 58quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Voxs het volgende:
Ja, ik vraag suggesties. Zo krijg je nog eens andere dingen onder ogen dan je eigen smaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten we een boek gaan roepen? Ik zou op mijn eigen smaak af gaan TTK / Wat lees je nu, deel 58
Wees dan wat specifieker. Wat lees je wel graag, behalve thrillers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik vraag suggesties. Zo krijg je nog eens andere dingen onder ogen dan je eigen smaak.
Dat topic ken ik. Ik vraag het hier.
De Tollende Tarzan is wel spannend. Niet normaal, die Sidonia!quote:
ga trollen in het mod forumquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De Tollende Tarzan is wel spannend. Niet normaal, die Sidonia!
Je trollt zelf met je Raadselachtige Replies. Jerommeke zou jou eens billenlkoek moeten komen geven.quote:
Ik zou niet weten waarom ik specifieker zou moeten zijn. Ik vroeg naar suggesties voor leesvoer. Ik ga er dan vanuit dat als er mensen een leuk boeken hebben gelezen dat willen delen. Zo niet, ook goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
Wees dan wat specifieker. Wat lees je wel graag, behalve thrillers.
Op het lijstje, die ga ik eens proberen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meer films dan docu's. Mja biopic he. En Benicio.
Che: Part One (2008) - IMDb
mijn billen zijn heiligquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je trollt zelf met je Raadselachtige Replies. Jerommeke zou jou eens billenlkoek moeten komen geven.
42quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Op het lijstje, die ga ik eens proberen.
Doe een beetje lief dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik specifieker zou moeten zijn. Ik vroeg naar suggesties voor leesvoer. Ik ga er dan vanuit dat als er mensen een leuk boeken hebben gelezen dat willen delen. Zo niet, ook goed.
42 is een titel van een boek?quote:
Mag het een oudje zijn, met de grote kans dat je 'm al kent? De Dag Der Dagen - Ira Levin.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik specifieker zou moeten zijn. Ik vroeg naar suggesties voor leesvoer. Ik ga er dan vanuit dat als er mensen een leuk boeken hebben gelezen dat willen delen. Zo niet, ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |