Dan hebben we een vacaturequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zou wel leuk zijn als Willem ineens aankondigd we stoppen ermee wat zou er dan gebeuren
Kan ie niet en doet ie ook niet ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als hij zichzelf laaste monarch verklaard van NL
Ik vermoed dat die beslissing niet aan hem is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als hij zichzelf laaste monarch verklaard van NL
Nederland een constitutionele monarchie, dus hier niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een echte koning heeft absolute macht![]()
Het Vaticaan is vet, cool en hip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Owja volgens mij heeft onze koning zich ook trouw gezworen aan het vaticaan
Het koningshuis is toch niet katholiek?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Owja volgens mij heeft onze koning zich ook trouw gezworen aan het vaticaan
Ik vond de VOC-tijd vet, beetje varen, jij ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik zou bijna zeggen integendeel, ken je geschiedenis.
Die ken ik. Het was dan ook niet een vraag uit onwetendheid maar een vraag naar waarom het Vaticaan erbij werd gesleept.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik zou bijna zeggen integendeel, ken je geschiedenis.
Dat begreep ik, ik bevestigde slechts in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ken ik. Het was dan ook niet een vraag uit onwetendheid maar een vraag naar waarom het Vaticaan erbij werd gesleept.
Die hebben toch wel macht in het westenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ken ik. Het was dan ook niet een vraag uit onwetendheid maar een vraag naar waarom het Vaticaan erbij werd gesleept.
Mooi. Ik heb trek dus wat gepikeerd. Pas op dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat begreep ik, ik bevestigde slechts in zijn algemeenheid.
De VOC heeft Nederland veel gebrachtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond de VOC-tijd vet, beetje varen, jij ook?
Van mij mag je, ik hou wel van een beetje pitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb trek dus wat gepikeerd. Pas op dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |