Ik begrijp wel dat het prettiger is om Nederlandse spelers te halen die we nog kennen uit de eredivisie, maar als je helemaal niet verder kijkt vraag ik me af wat onze scouts dan allemaal doen het hele jaar. Niets mis met Bas Dost, Armenteros of Van Wolfswinkel op zich hoor, met beperkte middelen, maar er zijn nog honderden spitsen en daar zitten heus wel jongens tussen die een versterking zouden zijn en ook haalbaar zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kijk trouwens uit naar de nieuwe spits. Ondanks de vele schulden en dat het bijna logisch lijkt dat Feijenoord uit de schulden komt deze zomer, zou ik niet te veel geld gaan inleggen op de nieuwe spits. Sterker nog, sinds Guidetti en Pelle maakt het mij geen zak meer uit wat de geschiedenis van een spits is. Als hij maar ballen in het doel kan rossen.
Ik heb daar niet zo een probleem mee. Ben er van overtuigd dat hij met Mathijsen de verdediging gaat vormen en de jonkies achterin onder zijn hoede neemt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Boulahrouz liever als stand-in eerlijk gezegd. Maar grote kans dat hij een vaste kracht wordt inderdaad.
Wat is er precies mis met Mathijsen? Ik ben meer bevreesd voor Van Beek. Denk niet dat hij er al klaar voor is, ook al speelde hij een paar puike potten toen hij nodig was.quote:Maar ik vind sowieso dat er een verdediger bij moet komen omdat ik vind dat we te smal in onze verdedigers zitten en we niet alleen afhankelijk kunnen zijn van Boulahrouz, Van Beek en Kongolo, ook al hebben we Mathijsen nog achter de hand. Dan heb ik het nog niet eens over onze linksback-positie gehad. Want wie gaat daar spelen? Nelom? Ook niet bepaald het grootste talent dat we hebben rondlopen.
officiele porto sitequote:
Mist snelheid en kracht en zal dus door de mand vallen in de EL/CL.quote:
Ok, Dick. Nu wieberen.quote:Van Well: 'We hebben geleerd van het verleden'
Feyenoord heeft inmiddels drie grote transfer afgerond. Graziano Pellè, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat leveren hun club meer dan twintig miljoen euro op. Daarmee kan de resterende schuld afgelost worden, terwijl er ook nog miljoenen lonken voor Stefan de Vrij.
'Een uitstekend bedrag', zegt Dick van Well, president-commissaris van Feyenoord, dan ook in het Algemeen Dagblad. 'Het is prettig dat we eindelijk weer uit de rode cijfers zijn. Deze club had samen met de Vrienden van Feyenoord de afgelopen jaren maar één doel en dat was Feyenoord financieel gezond krijgen. Dat is nu gelukt en daar ben ik heel er blij mee.'
In De Kuip zit niemand meer te wachten op een herhaling van de afgelopen jaren, waarin de club continu tegen torenhoge schulden aankeek. 'We hebben geleerd van het verleden. De enige valkuil voor de komende jaren is het buitenkantje paal in de wedstrijd. Financieel kleuren wij binnen de lijnen.'
We zijn na 1 ronde uitgeschakeld. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mist snelheid en kracht en zal dus door de mand vallen in de EL/CL.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alleen met een 5-mans verdediging kan Mathijssen door de beugel imo, en dat lijkt mij geen issue met Bouhlarouz, maar hij is blessuregevoelig.
Sven Van Beek is een randdebiel, en een non-optie imo.
Ik lees overigens net dat Achahbar koos voor die Duitse degradatie kandidaat puur om zich mentaal en fysiek te versterken.
"Het was geen voetbal" Lol.
Geld?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
We zijn na 1 ronde uitgeschakeld. Ik zie het probleem niet zo.
Kom op man, Sven Van Beekquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:31 schreef Bombvis het volgende:
Ik kan jou steeds minder serieus nemen, maar ik denk dat jij opteert voor Babel op de flanken hè?
donder gewoon een keer op ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alleen met een 5-mans verdediging kan Mathijssen door de beugel imo, en dat lijkt mij geen issue met Bouhlarouz, maar hij is blessuregevoelig.
Sven Van Beek is een randdebiel, en een non-optie imo.
Ik lees overigens net dat Achahbar koos voor die Duitse degradatie kandidaat puur om zich mentaal en fysiek te versterken.
"Het was geen voetbal" Lol.
De keren dat ik hem in actie heb gezien is het een prima voetballer, doet z'n taak en houdt het daarbij. Of hij goed genoeg is voor een heel jaar, geen idee maar wat mij betreft kunnen we het proberen met hemquote:
Sorry hoor maar Sven Van Beek is gewoon een drama, deze jongen oogt helemaal onwennig bij het mandekken, heeft moeite met ballen wegwerken, en is ongecontroleerd in de tackles, en daarbij heeft hij 0 techniek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De keren dat ik hem in actie heb gezien is het een prima voetballer, doet z'n taak en houdt het daarbij. Of hij goed genoeg is voor een heel jaar, geen idee maar wat mij betreft kunnen we het proberen met hem
Nee joh waarom zou je ook, we zijn er ook helemaal niet het complete afgelopen jaar mee bezig geweest om ons te kwalificeren.quote:Van Geel laat zich niet onder druk zetten door snelle voorronde CL
16 juli 2014 VI.nl
Ook al staat op 29 juli de eerste voorronde-wedstrijd in de Champions League op het programma, dat zal volgens Martin van Geel niet leiden tot het nemen van noodgrepen, het halen van spelers die niet bovenaan het verlanglijstje staan. 'We laten ons niet verleiden om onder druk van de Champions League een beslissing te nemen. Als het ons niet lukt de juiste mensen aan te trekken, doen we het gewoon met de spelers die we al hebben.'
Teveel gesnoven of zo? Van Beek een drama noemen en Cabral een talent noemenquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Sven Van Beek is gewoon een drama, deze jongen oogt helemaal onwennig bij het mandekken, heeft moeite met ballen wegwerken, en is ongecontroleerd in de tackles, en daarbij heeft hij 0 techniek.
Als we het iemand moeten laten proberen is het Rodney Lopes Cabral wel.
Zet hem rechtsback en Boulha centraal.
Ik ben ervan overtuigd dan Cabral echt een groot talent is, Sven Van Beek daarentegen heeft gewoon absoluut geen potentie in mijn ogen.
In de volgende ronde kunnen we de volgende ploegen, afgezien van Zenit, loten:quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geld?
Overigens kan je met een gunstige loting gewoon doorkomen, en Feyenoord heeft gewoon kwaliteit op elke positie.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
In de volgende ronde kunnen we de volgende ploegen, afgezien van Zenit, loten:
[ afbeelding ]
Moeten we heel goed voor de dag komen willen we daarvan winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3e vCL kun je met een goede loting prima doorkomen, ook nog wel zonder directe versterkingen, al zou ik voor die tijd graag een spits zien komen. Voor de 4e vCL zal je inderdaad erg veel geluk moeten hebben en dan zal je selectie wel compleet moeten zijn jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de transfer van BMI is een overwinningsclausule bedongen mocht Feyenoord Porto loten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
In de transfer van BMI is een overwinningsclausule bedongen mocht Feyenoord Porto loten.
Sorry, die wenst graag anoniem te blijvenquote:
lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, die wenst graag anoniem te blijven
Was blij dat die idioot een paar maanden weg was, nu komt hij weer het topic vervuilen. Met zijn eeuwige obsessie voor allochtonen zoals Babel en Eliaquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Teveel gesnoven of zo? Van Beek een drama noemen en Cabral een talent noemen![]()
Van Beek is het talent en Cabral is drama.
Babelquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was blij dat die idioot een paar maanden weg was, nu komt hij weer het topic vervuilen. Met zijn eeuwige obsessie voor allochtonen zoals Babel en Elia
Kan hier ook echt boos om worden. Het is zijn taak om ervoor te zorgen dat we een goede selectie hebben vóór de belangrijkste wedstrijden van het jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee joh waarom zou je ook, we zijn er ook helemaal niet het complete afgelopen jaar mee bezig geweest om ons te kwalificeren.
Waarom zou je dat ook níet allemaal twee weken voor de wedstrijden weggooien?
Het is toch vrij logisch dat hij zich zo naar buiten toe opstelt met zo'n Wolfsburg die nog dikke miljoenen wil vangen voor Dost etc. Of moet hij soms gaan roepen dat de nood hoog is en er écht binnen X weken versterkingen gehaald moeten worden; lijkt me niet handig voor je onderhandelingspositie.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen die zeiken om Van Geel
Deze man wist wel Singh, Goossens en Verhoek te brengen.
En ook toch we goed gedaan met Leerdam geen nieuw contract geven en Mokotjho niet verhuren waardoor hij wegging bij Feyenoord #respect #martinvanbeest #cashmoneyrecords
Pelle is nou niet echt zijn verdienste geweest als ik de verhalen heb gehoord, en Janmaat wou zelf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:04 schreef Muto het volgende:
Kijk jij ook even wat Van Geel wél heeft gehaald. Wat dat uiteindelijk heeft opgeleverd? Als die Singh, Goossens en Verhoek duurder waren dan de opbrengsten van die spelers, pas dan mag je zeiken.
Noem eens 1 technisch directeur op zonder miskopen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen die zeiken om Van Geel
Deze man wist wel Singh, Goossens en Verhoek te brengen.
En ook toch we goed gedaan met Leerdam geen nieuw contract geven en Mokotjho niet verhuren waardoor hij wegging bij Feyenoord #respect #martinvanbeest #cashmoneyrecords
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 16-07-2014 om 10:03:09Feyenoord heeft in een weekje meer verdiend aan transfers dan in de afgelopen 12 (!) transferperiodes bij elkaar. reageer retweet
Beste jeugdopleiding ter wereldquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 16-07-2014 om 10:03:09Feyenoord heeft in een weekje meer verdiend aan transfers dan in de afgelopen 12 (!) transferperiodes bij elkaar. reageer retweet
Hij is niet naar de medische check-up geweest en is waarschijnlijk een contract ontbinding aan het forcerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:08 schreef Henrys het volgende:
Is El Hamdaoui niet wat? Hij toch al een winkel hier
Boulah - Afellay - El ham - Achabarquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:08 schreef Henrys het volgende:
Ik ben voor, maar gaan we wel een beetje op de az 2005 tour..... voor je het weet komt demy de zeeuw ook nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:08 schreef Henrys het volgende:
Jij hebt volgens mij echt het idee dat alles maar even gedaan kan worden of niet? Denk je werkelijk dat hij er met de pet naar zit te smijten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan hier ook echt boos om worden. Het is zijn taak om ervoor te zorgen dat we een goede selectie hebben vóór de belangrijkste wedstrijden van het jaar.
Sowieso moet er iets bijkomem. Als we met deze selectie gaan beginnen aan de competitie wordt het een drama seizoen.
"We laten ons niet verleiden om onder druk van de Champions League een beslissing te nemen."quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt het idee dat alles maar even gedaan kan worden of niet? Denk je werkelijk dat hij er met de pet naar zit te smijten?
Waar ik me kwaad om maak is dat Van Geel zei een schaduwlijstje te hebben als er spelers zouden vertrekken, zodat hij direct snel een vervanger kon halen. Nu blijkt dat toch niet het geval. Feyenoord de CL insturen met Te Vrede als spits; dan doe je toch echt iets niet goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is toch vrij logisch dat hij zich zo naar buiten toe opstelt met zo'n Wolfsburg die nog dikke miljoenen wil vangen voor Dost etc. Of moet hij soms gaan roepen dat de nood hoog is en er écht binnen X weken versterkingen gehaald moeten worden; lijkt me niet handig voor je onderhandelingspositie.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar ik me kwaad om maak is dat Van Geel zei een schaduwlijstje te hebben als er spelers zouden vertrekken, zodat hij direct snel een vervanger kon halen. Nu blijkt dat toch niet het geval. Feyenoord de CL insturen met Te Vrede als spits; dan doe je toch echt iets niet goed.
Dat zegt hij niet. Van Geel zegt dat hij geen onverantwoorde risico's wil nemen, ondanks het feit dat er vCL aankomt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"We laten ons niet verleiden om onder druk van de Champions League een beslissing te nemen."
Dan doe je er toch niet alles aan, dan doe je het rustig aan omdat je minder waarde hecht aan de CL dan aan de competitie.
Punt.
Leuk, als het zou kloppen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is half juli, spelers gaan eerst wachten wat er aan andere clubs voorbij komt en die springen echt niet direct in bij een club als Feyenoord in een matige competitie als de Eredivisie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar ik me kwaad om maak is dat Van Geel zei een schaduwlijstje te hebben als er spelers zouden vertrekken, zodat hij direct snel een vervanger kon halen. Nu blijkt dat toch niet het geval. Feyenoord de CL insturen met Te Vrede als spits; dan doe je toch echt iets niet goed.
Man, man, manquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Pelle is nou niet echt zijn verdienste geweest als ik de verhalen heb gehoord, en Janmaat wou zelf.
Roep dan ook niet dat je een schaduwlijstje hebt, en je direct een vervanger kunt halen. Dan is het toch niet gek dat ik verwacht dat er snel een nieuwe spits komt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt het idee dat alles maar even gedaan kan worden of niet? Denk je werkelijk dat hij er met de pet naar zit te smijten?
Misschien gaat hij eerst het lijstje af met onwaarschijnlijke opties die als toptransfer gezien kunnen worden en komen daarna pas de spelers in beeld die realistischer zijn? Onder het mom, niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Roep dan ook niet dat je een schaduwlijstje hebt, en je direct een vervanger kunt halen. Dan is het toch niet gek dat ik verwacht dat er snel een nieuwe spits komt?
Dus? Hadden toch allang kunen weten wat Wolfsburg voor hem vraagt? En dat hij dus een speler is die niet direct haalbaar is?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ze hebben toch al aangeklopt bij Dost bijvoorbeeld?
Heb jij tegen een poreuze wand aangekeken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dus? Hadden toch allang kunen weten wat Wolfsburg voor hem vraagt? En dat hij dus een speler is die niet direct haalbaar is?
quote:"Financieel wordt de komst van Bas Dost heel moeilijk, zo niet onhaalbaar", zegt technisch directeur Van Geel tegen De Telegraaf. "Bas Dost zou perfect bij Feyenoord passen, maar het wordt een zaak van de lange adem, als het al iets wordt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |