abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142351265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kijk trouwens uit naar de nieuwe spits. Ondanks de vele schulden en dat het bijna logisch lijkt dat Feijenoord uit de schulden komt deze zomer, zou ik niet te veel geld gaan inleggen op de nieuwe spits. Sterker nog, sinds Guidetti en Pelle maakt het mij geen zak meer uit wat de geschiedenis van een spits is. Als hij maar ballen in het doel kan rossen.
Ik begrijp wel dat het prettiger is om Nederlandse spelers te halen die we nog kennen uit de eredivisie, maar als je helemaal niet verder kijkt vraag ik me af wat onze scouts dan allemaal doen het hele jaar. Niets mis met Bas Dost, Armenteros of Van Wolfswinkel op zich hoor, met beperkte middelen, maar er zijn nog honderden spitsen en daar zitten heus wel jongens tussen die een versterking zouden zijn en ook haalbaar zijn.

Ik heb geen idee wie, maar daar heb je als club toch mensen voor in dienst? Als Heerenveen, Groningen, Twente, AZ etc. spelers uit Zweden, IJsland, Zuid-Amerika of de Balkan vast kunnen leggen die een meerwaarde zijn, hadden wij ze ook kunnen halen. Alle spelers die de afgelopen jaren zijn gehaald die succesvol waren, had iedereen in dit topic ook kunnen suggereren bij Van Geel. Verder hebben ze alleen die Elabdelloui gehaald en de Noorse Iniësta. Dat is dan het bewijs dat er wel scouts in dienst zijn en ze niet hun schaduwlijstjes baseren op geruchten in het AD, maar als dat het enige is waar ze mee aankomen kun je ze beter ontslaan denk ik. (En ja, ik weet dat scouts meer doen dan onbekende talenten zoeken.) Dat je financiëel uit een beperkte vijver vist hoeft toch niet te betekenen dat je niet verder kijkt dan voormalige eredivisiespelers?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:24:02 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142352189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zie Boulahrouz liever als stand-in eerlijk gezegd. Maar grote kans dat hij een vaste kracht wordt inderdaad.
Ik heb daar niet zo een probleem mee. Ben er van overtuigd dat hij met Mathijsen de verdediging gaat vormen en de jonkies achterin onder zijn hoede neemt.

quote:
Maar ik vind sowieso dat er een verdediger bij moet komen omdat ik vind dat we te smal in onze verdedigers zitten en we niet alleen afhankelijk kunnen zijn van Boulahrouz, Van Beek en Kongolo, ook al hebben we Mathijsen nog achter de hand. Dan heb ik het nog niet eens over onze linksback-positie gehad. Want wie gaat daar spelen? Nelom? Ook niet bepaald het grootste talent dat we hebben rondlopen.
Wat is er precies mis met Mathijsen? Ik ben meer bevreesd voor Van Beek. Denk niet dat hij er al klaar voor is, ook al speelde hij een paar puike potten toen hij nodig was.

Achterin heb je nu: Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Mathijsen, Woudenberg, Nelom, Van Steenvoorden en Lopes Cabral. Zou voldoende moeten zijn, al zie ik inderdaad nog wel graag een linksback.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142352200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Bron?
officiele porto site
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142352222
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:24 schreef Happel het volgende:
Wat is er precies mis met Mathijsen
Mist snelheid en kracht en zal dus door de mand vallen in de EL/CL.
Alleen met een 5-mans verdediging kan Mathijssen door de beugel imo, en dat lijkt mij geen issue met Bouhlarouz, maar hij is blessuregevoelig.
Sven Van Beek is een randdebiel, en een non-optie imo.
Ik lees overigens net dat Achahbar koos voor die Duitse degradatie kandidaat puur om zich mentaal en fysiek te versterken.
"Het was geen voetbal" Lol.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 08:29:22 ]
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:29:47 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142352236
quote:
Van Well: 'We hebben geleerd van het verleden'

Feyenoord heeft inmiddels drie grote transfer afgerond. Graziano Pellè, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat leveren hun club meer dan twintig miljoen euro op. Daarmee kan de resterende schuld afgelost worden, terwijl er ook nog miljoenen lonken voor Stefan de Vrij.

'Een uitstekend bedrag', zegt Dick van Well, president-commissaris van Feyenoord, dan ook in het Algemeen Dagblad. 'Het is prettig dat we eindelijk weer uit de rode cijfers zijn. Deze club had samen met de Vrienden van Feyenoord de afgelopen jaren maar één doel en dat was Feyenoord financieel gezond krijgen. Dat is nu gelukt en daar ben ik heel er blij mee.'

In De Kuip zit niemand meer te wachten op een herhaling van de afgelopen jaren, waarin de club continu tegen torenhoge schulden aankeek. 'We hebben geleerd van het verleden. De enige valkuil voor de komende jaren is het buitenkantje paal in de wedstrijd. Financieel kleuren wij binnen de lijnen.'
Ok, Dick. Nu wieberen.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:28 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

We zijn na 1 ronde uitgeschakeld. Ik zie het probleem niet zo.
Elite
Tegen TTIP
pi_142352248
quote:

[..]

Alleen met een 5-mans verdediging kan Mathijssen door de beugel imo, en dat lijkt mij geen issue met Bouhlarouz, maar hij is blessuregevoelig.
Ik lees overigens net dat Achahbar koos voor die Duitse degradatie kandidaat puur om zich mentaal en fysiek te versterken.
:') Ik kan jou steeds minder serieus nemen, maar ik denk dat jij opteert voor Babel op de flanken hè?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_142352251
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
We zijn na 1 ronde uitgeschakeld. Ik zie het probleem niet zo.
Geld?
Overigens kan je met een gunstige loting gewoon doorkomen, en Feyenoord heeft gewoon kwaliteit op elke positie.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 08:31:37 ]
pi_142352263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:31 schreef Bombvis het volgende:
:') Ik kan jou steeds minder serieus nemen, maar ik denk dat jij opteert voor Babel op de flanken hè?
Kom op man, Sven Van Beek :')
pi_142352268
quote:

[..]

donder gewoon een keer op ofzo
pi_142352273
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:33 schreef Cara het volgende:
donder gewoon een keer op ofzo
Nee, ik mag gewoon kutten wat ik wil.
pi_142352298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:32 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Kom op man, Sven Van Beek :')
De keren dat ik hem in actie heb gezien is het een prima voetballer, doet z'n taak en houdt het daarbij. Of hij goed genoeg is voor een heel jaar, geen idee maar wat mij betreft kunnen we het proberen met hem
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_142352366
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:36 schreef Bombvis het volgende:

[..]

De keren dat ik hem in actie heb gezien is het een prima voetballer, doet z'n taak en houdt het daarbij. Of hij goed genoeg is voor een heel jaar, geen idee maar wat mij betreft kunnen we het proberen met hem
Sorry hoor maar Sven Van Beek is gewoon een drama, deze jongen oogt helemaal onwennig bij het mandekken, heeft moeite met ballen wegwerken, en is ongecontroleerd in de tackles, en daarbij heeft hij 0 techniek.

Als we het iemand moeten laten proberen is het Rodney Lopes Cabral wel.
Zet hem rechtsback en Boulha centraal.

Ik ben ervan overtuigd dan Cabral echt een groot talent is, Sven Van Beek daarentegen heeft gewoon absoluut geen potentie in mijn ogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 08:44:59 ]
pi_142352425
quote:
Van Geel laat zich niet onder druk zetten door snelle voorronde CL

16 juli 2014 VI.nl

Ook al staat op 29 juli de eerste voorronde-wedstrijd in de Champions League op het programma, dat zal volgens Martin van Geel niet leiden tot het nemen van noodgrepen, het halen van spelers die niet bovenaan het verlanglijstje staan. 'We laten ons niet verleiden om onder druk van de Champions League een beslissing te nemen. Als het ons niet lukt de juiste mensen aan te trekken, doen we het gewoon met de spelers die we al hebben.'
Nee joh waarom zou je ook, we zijn er ook helemaal niet het complete afgelopen jaar mee bezig geweest om ons te kwalificeren.
Waarom zou je dat ook níet allemaal twee weken voor de wedstrijden weggooien? :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:51:21 #164
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142352448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:44 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar Sven Van Beek is gewoon een drama, deze jongen oogt helemaal onwennig bij het mandekken, heeft moeite met ballen wegwerken, en is ongecontroleerd in de tackles, en daarbij heeft hij 0 techniek.

Als we het iemand moeten laten proberen is het Rodney Lopes Cabral wel.
Zet hem rechtsback en Boulha centraal.

Ik ben ervan overtuigd dan Cabral echt een groot talent is, Sven Van Beek daarentegen heeft gewoon absoluut geen potentie in mijn ogen.
Teveel gesnoven of zo? Van Beek een drama noemen en Cabral een talent noemen :')
Van Beek is het talent en Cabral is drama.
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:00:34 #165
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142352577
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:31 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Geld?
Overigens kan je met een gunstige loting gewoon doorkomen, en Feyenoord heeft gewoon kwaliteit op elke positie.
In de volgende ronde kunnen we de volgende ploegen, afgezien van Zenit, loten:

Moeten we heel goed voor de dag komen willen we daarvan winnen.
Elite
Tegen TTIP
pi_142352648
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:00 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

-O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142352673
quote:

[..]

[ afbeelding ]

3e vCL kun je met een goede loting prima doorkomen, ook nog wel zonder directe versterkingen, al zou ik voor die tijd graag een spits zien komen. Voor de 4e vCL zal je inderdaad erg veel geluk moeten hebben en dan zal je selectie wel compleet moeten zijn ja :)

Maakt verder niet zo veel uit, want we spelen dan sowieso al groepsfase EL, waar we ws wat meer tegenstanders van ons kaliber tegenkomen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:12:48 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142352733
quote:

[..]

[ afbeelding ]

In de transfer van BMI is een overwinningsclausule bedongen mocht Feyenoord Porto loten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142352761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:12 schreef Dven het volgende:

[..]

In de transfer van BMI is een overwinningsclausule bedongen mocht Feyenoord Porto loten.
Bron?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:17:06 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142352798
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Bron?
Sorry, die wenst graag anoniem te blijven ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142352827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Sorry, die wenst graag anoniem te blijven ;(
lol
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:21:54 #172
357045 Grifte
Feijenoord
pi_142352867
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:51 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Teveel gesnoven of zo? Van Beek een drama noemen en Cabral een talent noemen :')
Van Beek is het talent en Cabral is drama.
Was blij dat die idioot een paar maanden weg was, nu komt hij weer het topic vervuilen. Met zijn eeuwige obsessie voor allochtonen zoals Babel en Elia :')
pi_142352897
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:21 schreef Grifte het volgende:

[..]

Was blij dat die idioot een paar maanden weg was, nu komt hij weer het topic vervuilen. Met zijn eeuwige obsessie voor allochtonen zoals Babel en Elia :')
Babel :@ O+
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:31:18 #174
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142352993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:49 schreef Cara het volgende:

[..]

Nee joh waarom zou je ook, we zijn er ook helemaal niet het complete afgelopen jaar mee bezig geweest om ons te kwalificeren.
Waarom zou je dat ook níet allemaal twee weken voor de wedstrijden weggooien? :')
Kan hier ook echt boos om worden. Het is zijn taak om ervoor te zorgen dat we een goede selectie hebben vóór de belangrijkste wedstrijden van het jaar.

Sowieso moet er iets bijkomem. Als we met deze selectie gaan beginnen aan de competitie wordt het een drama seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_142353174
Mensen die zeiken om Van Geel :')
Deze man wist wel Singh, Goossens en Verhoek te brengen.
En ook toch we goed gedaan met Leerdam geen nieuw contract geven en Mokotjho niet verhuren waardoor hij wegging bij Feyenoord #respect #martinvanbeest #cashmoneyrecords

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 09:45:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')