SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
West Prussia ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij wel, davy niet en LR is ook welkom
oh deal, hell yeahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij mag minister van homoseksuele zaken worden
moet ik daarmee? dan nog liever een doos donutsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kleine kindertjes zoveel je hartje begeert?
Okay, dan krijg je een doos donuts.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:33 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
moet ik daarmee? dan nog liever een doos donuts
Dealquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:33 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
moet ik daarmee? dan nog liever een doos donuts
Pardon?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Okay, dan krijg je een doos donuts.
Ik hoef toch niet te werken he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij wel, davy niet en LR is ook welkom
Jij bent minister van recreatie en luierenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te werken he?. Tenzij ik het schop tot je rechterhand natuurlijk. Dan voer ik gewoon een schrikbewind in jouw naam uit.
sounds so wrongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik jou gebruiken in mijn campagne?
Niet super blij mee maarja gegeven paard..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
Geo wordt minister van voetbalzaakjes
Wat had je liever dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet super blij mee maarja gegeven paard..
Wow dit compliment aan Flippieequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Ja flips. jij wordt minister van ehh vrouwendingen ofzo
Okéquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent minister van recreatie en luieren
af en toe een krabbeltje ergens onder zetten en de rest van de dag doen waar je zin in hebt
Dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:54 schreef Cosmo. het volgende:
LR als minister van homoseksuele zaken stel ik voor dat jij voortaan elke dag een lapdance moet geven aan mij
Minister van keuring van vrouwen, de Hugh Heffner van wplandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat had je liever dan?
ik luister graag naar mijn volk en breng verbetering waar nodig
Die hebben daar de billen niet voorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling
Daar kun je Kitkat en geo voor vragen
Deal, je deelt dan wel je werkplek met Flippie omdat jullie in hetzelfde vakgebied opererenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Minister van keuring van vrouwen, de Hugh Heffner van wpland
Het is dat je het mij niet oplegt maar slechts voorstelt. Bij deze accepteer ik het voorstel met alle liefde in mijn hart.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:54 schreef Cosmo. het volgende:
LR als minister van homoseksuele zaken stel ik voor dat jij voortaan elke dag een lapdance moet geven aan mij
Geen probleemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo had ik het nog geen eens bekeken.
Voor mij geen probleemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Deal, je deelt dan wel je werkplek met Flippie omdat jullie in hetzelfde vakgebied opereren
Zo makkelijk kan het gaanquote:
Vanwaar de haat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en ik stel voor dat we snowbells permament toegang ontzeggen tot wpland
Gaat je niet lukken. Snow is zo klein die glipt overal ongezien tussendoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Dan blijf ik ook uit wpland. Geen Flips zonder Snowbellsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Ik mag cosmo dan toch nog steeds wel een doos donuts gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pardon?
toen ik voor het laatst checkte was jij geen president in wpland![]()
bied je excuses aan of ik laat je deporteren naar snowland
Als Minister van het keuren van vrouwen is mijn inbreng zwaar, ik geef een positief rapport af voor Snowbells bij mr president.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook uit wpland. Geen Flips zonder Snowbells
Ik zie wel dat je HoC hebt afgekeken. Wat een onderhandelingsstrategiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, wie weet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wat voor billen ik heb
Zie ik er uit alsof ik moeite zou doen voor iets?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben jij die gek die elke keer in de boom in mijn achtertuin zit?
Hmmmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Snow is zo klein die glipt overal ongezien tussendoor.
Ze ondermijnt mijn gezagquote:
okee okee snow is welkomquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent minister van de donutsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik mag cosmo dan toch nog steeds wel een doos donuts geven
En andere versnaperingen ook? Ik heb ervaringquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hmmm
[..]
Ze ondermijnt mijn gezag
[..]
okee okee snow is welkom
[..]
jij bent minister van de donuts
Ja, LR is minister van het luieren, jij niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik moeite zou doen voor iets?
Noem eens een lijstje opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En andere versnaperingen ook? Ik heb ervaring
Primaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Donuts, kitkats, mars, snickers, ben en jerry's ijs, gummy beertjes en etc.
Haha neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, LR is minister van het luieren, jij niet.
Ja best, ben ik de minister van muziek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil jij ook in wpland komen wonen?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik jou gebruiken in mijn campagne?
Minister van indie en rock?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja best, ben ik de minister van muziek.
En hardrock dan? En blues? En liquid drum 'n bass? En ...quote:
Zal die vast wel wat over te zeuren hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
ro-ald is minister van het zeuren en zeiken
houd je bek kutjongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
ro-ald is minister van het zeuren en zeiken
President, vorst, keizerquote:
dat worden een aantal jaartjes staatsgevangenisquote:
Armeens, dat hoor je toch.quote:
Ah, ik dacht die snor al ergens te herkennen, maar kon het niet helemaal plaatsen. Thanks!quote:
King Crustyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
koning, keizer, admiraal
WP IS HET ALLEMAAL HAIL WP
De echte vraag is natuurlijk, waar vind je dit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, ik dacht die snor al ergens te herkennen, maar kon het niet helemaal plaatsen. Thanks!
www.allesvoormartijn.orgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De echte vraag is natuurlijk, waar vind je dit?
quote:
Dit komt echt op mij over alsof het ergens in een museum staat voor internet geschiedenis en dat dit de overleden Firefox browser moet voorstellen, dat niemand het meer gebruikt..quote:
ik gebruik firefoxquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit komt echt op mij over alsof het ergens in een museum staat voor internet geschiedenis en dat dit de overleden Firefox browser moet voorstellen, dat niemand het meer gebruikt..
Huh wat, heeft ama een kind?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:04 schreef Anne het volgende:
De eerste inzending is binnen!
Eva (6 jaar), dochter van amaranta met haar zelfgemaakte kleurplaat:
[ afbeelding ]
Er is ook een amaranta op FOK!quote:
ik kreeg geen quote alert. Jij nu welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
AND YOU GET A QUOTE ALERT AND YOU AND EVERYONE GETS A QUOTE ALERT.
Insert oprah.gif.
Ga het topic uit en wacht tot je gequote wordt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik kreeg geen quote alert. Jij nu wel
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
AND YOU GET A QUOTE ALERT AND YOU AND EVERYONE GETS A QUOTE ALERT.
Insert oprah.gif.
QUOTE ALERT!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga het topic uit en wacht tot je gequote wordt.
beepquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef KitKatChunki het volgende:
[..]
QUOTE ALERT!
niemand lok quote mij ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
beepveraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Vast wel een keer, ooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
QUOTE ALERT!
niemand lok quote mij ooit
*verraad.quote:
quote:
Flippiee lokquotequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga het topic uit en wacht tot je gequote wordt.
Gewoon in korte broek en shirt gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:27 schreef KitKatChunky het volgende:
in pak voor diploma uitreiking, veel te warm dit.
Ik was ook niet in pak toen ik mijn diploma ging ophalen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Wat willen ze doen, je diploma toch maar intrekken?
Gang beng?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
Jaaaa, ik heb em officieel. Ik ben een B Eng
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
Gefeliciteerd babequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
Las vanochtend in de trein naar huis dat topic van jou over religie enzulksquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Zo, nu weer op het balkon zitten, vers bier gehaald ik kan er weer tegenaan.
[ afbeelding ]
Ja, toen was ik ook niet al te nuchter meer. De kern ontbrak, ging helemaal de andere kant op qua OP dan dat ik bedoeldequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Las vanochtend in de trein naar huis dat topic van jou over religie enzulks
Snap de achterliggende gedachte wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, toen was ik ook niet al te nuchter meer. De kern ontbrak, ging helemaal de andere kant op qua OP dan dat ik bedoeldeWel een puik topic verder.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef KitKatChunky het volgende:
thanks for the congratulations y'all
Moggequote:
ik ga zo een taart bakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:19 schreef Maringo het volgende:
Het is veels te mooi weer om binnen te zitten.
Jammer, jammer..quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nee, ik heb geen buiten keuken helaas
Zolang.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Nog 2 maanden wachten tot ik een nieuwe pc (laptop) heb
Jaquote:
Je kunt het beste eentje bij een goede webshop bestellen. Doorgaans ook veel betere service wanneer er iets kapot gaat. Bij een media markt sturen ze hem gelijk op zonder zelf er naar te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar ik ben dan ook jarig (op moment dat ik een nieuwe laptop koop), dus dat is wel extra leuk. Nog meer dingen om naar uit te kijken.
Twijfel alleen wat de beste plek is om een laptop te kopen. Ik ken mezelf, ik ren naar de Media Markt en koop er daar één maar ik vermoed dat er vast online een betere plek is. Ik koop nooit dit soort dingen, vind het echt mega spannend dat ik voor het eerst een nieuwe computer heb straks (lach me maar uit haha) i.p.v tweedehands.
Ik open tegen die tijd denk ik een topic en dan is je mening uiteraard erg welkom! Ik wil niet zomaar iets kopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt het beste eentje bij een goede webshop bestellen. Doorgaans ook veel betere service wanneer er iets kapot gaat.
Wil tegen die tijd best wel meehelpen wat nieuws uit te zoeken.
Echt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
Bij een media markt sturen ze hem gelijk op zonder zelf er naar te kijken.
Schoenmaat? Ik heb 38quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Middag Ama!
Heb jij kleiner of groter dan maat 39?
Uiteraard, een beetje mijn FOK! onderdeel binnen dringen en dan niet verwachten dat ik alles leesquote:
Nee, pumps moeten echt goed om je voeten zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard, een beetje mijn FOK! onderdeel binnen dringen en dan niet verwachten dat ik alles lees
Kun je dan niet een stuk papier in die schoenen doen of zo? #geenidee
Ja vraag ik me ook af, ik kocht altijd maat 39 maar dat is me echt te groot nuquote:
Klinkt logischquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, pumps moeten echt goed om je voeten zittenAnders loopt het voor geen meter
En dat kan nu niet, want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt mijn DX pakketje snel aanKan ik de robotstofzuiger weer zijn werk laten doen (en is mijn vriend blij omdat hij weer fatsoenlijk kan xboxen met vrienden)
Hij heeft maar één controller aan draad.. sommige draadloze controllers kunnen geen verbinding meer maken met de xbox omdat er controllers van 2 xboxen door elkaar zijn gegaan ofzo. En die het wel doet is ook kut bezig omdat er altijd teveel zooi hier staat in de woonkamer waardoor verbinding weg valt.quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hoop je er iets van begrijptIk niet namelijk maar heb maar braaf besteld wat hij moest hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |