ik kreeg geen quote alert. Jij nu welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
AND YOU GET A QUOTE ALERT AND YOU AND EVERYONE GETS A QUOTE ALERT.
Insert oprah.gif.
Ga het topic uit en wacht tot je gequote wordt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik kreeg geen quote alert. Jij nu wel
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
AND YOU GET A QUOTE ALERT AND YOU AND EVERYONE GETS A QUOTE ALERT.
Insert oprah.gif.
QUOTE ALERT!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga het topic uit en wacht tot je gequote wordt.
beepquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef KitKatChunki het volgende:
[..]
QUOTE ALERT!
niemand lok quote mij ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
beepveraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Vast wel een keer, ooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
QUOTE ALERT!
niemand lok quote mij ooit
*verraad.quote:
quote:
Flippiee lokquotequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga het topic uit en wacht tot je gequote wordt.
Gewoon in korte broek en shirt gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:27 schreef KitKatChunky het volgende:
in pak voor diploma uitreiking, veel te warm dit.
Ik was ook niet in pak toen ik mijn diploma ging ophalen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Wat willen ze doen, je diploma toch maar intrekken?
Gang beng?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
Jaaaa, ik heb em officieel. Ik ben een B Eng
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
Gefeliciteerd babequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |